אסור לישון עם מאוורר כל הלילה במהלך גל חום, מזהירים מומחים

חדשות בריטניה

ההורוסקופ שלך למחר

מכיוון שרוב הבריטים במדינה במורד יורדים בטמפרטורות של עד 32C, רבים מתכוונים להפעיל את מעריציהם בזמן שהם ישנים הלילה.



אך לדברי כמה מומחים, לשמירה על מאוורר למשך הלילה עשויות להיות מספר חסרונות שאולי תרצה להיות מודע להם כדי להגן על בריאותך.



שינה עם מאוורר עלולה למעשה להפיץ לא רק אוויר אלא גם אבקה ואבק, וזה לא אידיאלי לסובלים מאלרגיות או אסתמה, מדווח Sleep Advisor.



פיל קולינס חולה

'תסתכל מקרוב על המעריץ שלך', מציע יועץ השינה. 'אם הוא אוסף אבק על הלהבים, החלקיקים האלה עפים באוויר בכל פעם שאתה מפעיל אותו.'

אדם ישן עם מאוורר

אם אתה מתכנן להשאיר מעריץ הערב, תחשוב פעמיים (תמונה: Getty Images)

העור שלך עשוי גם לסבול מכך שהמאוורר דולק כל הלילה מכיוון שהוא יכול לייבש אותו. זאת בעוד שלמאוורר יש גם פוטנציאל לייבש את מעברי האף, וכתוצאה מכך הגוף שלך מייצר עודף רירי ואתה מתעורר כשאתה מרגיש שחסום.



יועץ השינה גם הזהיר כי האוויר הקריר עלול לגרום לך להתעורר בבוקר ולהרגיש נוקשה.

'זה בגלל שהאוויר הקריר המרוכז יכול לגרום לשרירים להימתח ולהתכווץ', מסבירים המומחים, כשהם מוסיפים שזה קורה לרוב לאנשים שישנים עם המאוורר ממש ליד צווארם ​​ופניהם.



תנועה בגודל חזה חזה

זה בא כאשר הבריטים מחפשים כל סוג של הפוגה מגל החום חסר התקדים שהביא לטמפרטורות סוערות למעלה ולמטה במדינה.

אישה ישנה

מאווררים עשויים גם לייבש את העור שלך (תמונה: Getty Images)

קבל עדכוני חדשות ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך עם הניוזלטרים החינמיים של NEWSAM. בחר את המתאים לך בכתובת www.NEWSAM.co.uk/email.

מטה מטה פרסם ביום שני את אזהרת החום הקיצונית הראשונה שלה מאזורים שונים בבריטניה, כי בימים הקרובים תחול טמפרטורות של עד 33C.

שרשרת למראה רימת גולדי

האזהרה, המפורסמת עם שותפים לבריאות הציבור ברחבי בריטניה ונערכת עד חצות ביום חמישי, מכסה חלק גדול מוויילס, כל דרום מערב אנגליה וחלקים של דרום ומרכז אנגליה.

זה בא כשהתחזית ממשיכה להציג טמפרטורות גבוהות במיוחד - במיוחד באזורים מערביים, ואחרי יום ראשון נרשם כיום החם ביותר בשנה באנגליה ובוויילס.

אדם ישן

מניפת מאוורר למשך הלילה עלולה גם לגרום לך להתעורר עם נוקשות בבוקר (תמונה: Getty Images/iStockphoto)

הרצים הלאומיים הגדולים 2014

הטמפרטורות הלוהטות בסוף השבוע וביום שני ראו אנשים נוהרים לחוף הים להשתזף לאור השמש כשהם נהנים מהיום הראשון של הרמת הסגר באנגליה.

משרד המטא הזהיר כי מזג האוויר החם עלול לסכן את הפגיעים ביותר, בעוד שהאוכלוסייה הרחבה עשויה לחוות כמה השפעות בריאותיות שליליות, כולל כוויות שמש או תשישות חום (התייבשות, בחילות, עייפות) ומחלות אחרות הקשורות לחום.

ראה גם: