לא תתפלאו לגלות שריל קול עדיין חשופה

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

מישהו צריך להציג בפני שריל את הרעיון של טלפון המצלמה(תמונה: שרלוט Medlicott/ L'OREAL)



איפה גר טום קרידג'

אה, לא שריל קול אמיצה? השמועה היא שלא רק שהזמרת תשב בקרוב ליד רובי וויליאמס על בסיס יומי, אלא שהיא ניקה, חיטבה והלחה את עורה (/שפשפה אותו במגבון רטוב), ותני לכל העולם להסתכל על מה שנמצא מתחת.



וזה בערך מה שאנחנו עושים כל בוקר. אבל לא משנה. אנחנו עדיין מתרשמים. אתה הולך גלן קוקו שריל קול.



'חשבתי שאהיה עצבנית או חוששת שלא אוכל ללבוש יסוד בצילומים, אבל למעשה זה היה די משחרר להוציא את הנמשים במלוא עוצמתם', אמרה שריל, כשהתפעלנו מהאור הטבעי שלה וציינו את היעדר נקודות שחורות בקצה האף שלה.

'שלמות העור פועלת לשכלול העור שלך - הוא מהדק נקבוביות, מעניק זוהר ומשפר את מרקם העור. יש לו את כל יתרונות טיפוח העור שאתה רוצה לפני שאתה מתאפר '.

גם על הרגליים שלה אין איפור (תמונה: שרלוט Medlicott/ L & apos; OREAL)



שריל היא הפנים החדשות של הטווח, המיועדת לגילאי 35 ומעלה עם חמישה מוצרים המסייעים לשפר את גמישות וזוהר הטבעי של העור שלך. ולובש רק Serum Perfection Serum + Day Moisturizer וסיים עם Magic Touch Instant Blur - קרם קטיפתי לטשטוש ברק אופטי, נקבוביות ואי סדרים - יחד עם SuperLiner Brow Artist, False Lash Telescopic Gloss Shine Lip Gloss ב Clear Crystal להשלמה. המראה, אם יש משהו שעליו ללכת, זה באמת עובד.

״טיפוח העור מעולם לא הרגיש כמו משהו שרציתי לעשות קודם. במיוחד קרמים לקמטים ודברים כאלה - הם אף פעם לא באמת הרגישו נכונים בשבילי ', היא מוסיפה, כנראה כי - אם לשפוט על המצח שלה - היא לא באמת יודעת מה זה קמט.



'לא ממש הייתי בזמן בחיי כשהרגשתי כך. אבל זה מוצר נהדר בשבילי מכיוון שהוא עוסק יותר בהכנת העור שלך לפני שתגיע לשלב הזה. '

בסך הכל, אנחנו חושבים שהיא נראית מקסימה. גם אם זו לא הפעם הראשונה שהיא נותנת את הפנים האלה לנגב. ואפילו ברור שהיא עדיין לובשת מסקרה.

שריל קול לאוריאל L הצג גלריה

ראה גם: