אישה מתאבלת מגפיים בת דודה מבייבי מקלחת לאחר שהשמיעה הערות 'אכזריות'

מִשׁפָּחָה

ההורוסקופ שלך למחר

א בְּהֵרָיוֹן אישה טוענת שהיא נאלצה להעיף ממנה את בן דודה שלה מקלחת תינוקות לאחר שנותרה בהלם מהערותיה חסרות הרגישות.



בת ה-24 אומרת שהיא הסכימה להיות א תַחֲלִיף עבור חברתה הטובה הופ ובעלה מארק, לאחר שנודע לה שהופ לא יכולה לשאת ילדים בעצמה.



למרבה הצער, הופ ומארק מתו בתאונה שבה היה מעורב נהג שיכור לפני חודשיים, ולכן הפונדקאית האכפתית קיבלה את ההחלטה לְאַמֵץ התינוק לאחר הלידה, בהתאם לרצונותיהם.



אומרים שמשפחותיהם של בני הזוג בסדר גמור עם זה, והיא הבטיחה לוודא שהם מעורבים בחייו של הילד שטרם נולד ונוכחים בכל אבן דרך.

עם זאת, הדברים קיבלו תפנית לא נעימה במקלחת התינוק האחרונה שלה, כאשר ההערות האכזריות של בן דודה הובילו לאמה האבלה של הופ פרצה בבכי.

 מתנות במסיבת מקלחת לתינוקות, חברים מדברים ברקע (צילום)
אמה האבלה של הופ נותרה בדמעות (צילום) ( תמונה: Getty Images)

קבל את החדשות שאתה רוצה ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלך. הירשם ל-NEWSAM ניוזלטר כאן.



מייק וזרה טינדל

לוקח ל Reddit, האישה האלמונית, העונה לשם המשתמש, כתבה: 'כשהגיע המקלחת של התינוק. אמא של הופ עזרה לקשט ולהכין אוכל. היא סיפרה לי כמה היא מתרגשת להיות סבתא.

'היא דיברה על כמה נפלא תהיה הופ בתור אמא ודיברנו על עתידו של התינוק. בת דודה שלי שמעה ואמרה לאימא של הופ שברגע שהתינוק יאומץ, ההורים שלי יהיו סבא וסבתא של התינוק באופן חוקי.



'היא המשיכה על איך הופ מתה ולעולם לא נדע איך הופ ומארק יהיו כהורים כי הם מתים. אמא של הופ התחילה לבכות וצעקתי על בת דודתי וגירשתי אותה החוצה. קראתי לה ב* *** ואמר לה לעזוב.'

מספר בני משפחה קראו לה כעת להתנצל בפני בן הדוד, ודודתה מסרבת לדבר איתה.

סבתה אומרת שהמחלוקת גרמה ל'קרע עצום' במשפחה, והיא תוהה כעת אם אולי לקחה את הדברים רחוק מדי.

אדם אחד ייעץ: 'למה אנשים אכזריים כשחסד לא עולה להם כלום? זה היה רגע של שמחה לאם אבלה. היה צריך לשים את בן דודך בשליטה; ההצהרות היו פוגעות ולא מתבקשות.

'הכי טוב לך. המשך לטפח טוב כשאתה מביא חיים חדשים.'

אחר הגיב: 'לא מבין למה בן דוד שלה יהיה כל כך חסר רגישות, האישה המסכנה ההיא איבדה את בתה והיא איבדה את חברתה.

'בנוסף לסבא וסבתא הם מהנים, אוהבים ודואגים. יהיו לו סבים כפולים כלומר חיבוקים כפולים, בתים לחקור, לבלות זמן בלמידה על סיפורים של אנשים מבוגרים וחכמים יותר, עוגיות כפולות וסוודרים סרוגים כפולים.'

נאלצתם לנווט במצב קשה במקלחת תינוק? שלח לנו דוא'ל לכתובת julia.banim@reachplc.com

ראה גם: