סמארטפון Sony Xperia XZ שוחרר היום - הנה המבצעים הטובים ביותר של מפעילי סלולר בבריטניה

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

סמארטפון הדגל החדש של סוני, ה Xperia XZ , נמכר היום בבריטניה, ומתגאה בצג 5.2 אינץ', מצלמת פרימיום, עמידות למים וטעינת סוללה 'חכמה'.



נחשף לראשונה בכנס הטכנולוגיה של IFA בברלין, סוני המכשיר האחרון והטוב ביותר של המכשיר מביא אוסף של שיפורים תוך שמירה על כמה מהתכונות הטובות ביותר של קודמו, Xperia Z5 .



ארסנל נגד ערוץ ליברפול

עובי ה-Xperia XZ הוא 8.1 מ'מ ומשקלו 161 גרם. הוא מתהדר בצג 5.2 אינץ' Full-HD 1080p בעיצוב 'משטח לולאה', שלדברי סוני מציע 'התאמה יד מושלמת' בשל הקצוות המעוקלים שלו.



(תמונה: לי בל)

זהו המכשיר הראשון של סוני הכולל את יציאת הטעינה החדשה מסוג USB מסוג C, כלומר, באופן מעצבן, כבלי הטעינה הישנים שלך לא יעבדו איתו.

בחלק הפנימי יש מעבד Qualcomm Snapdragon 820, 3GB של זיכרון RAM ו-32GB או 64GB של אחסון בהתאם לדגם שבו תבחרו.



באשר לצילום תמונות, הסמארטפון האחרון של סוני כולל מצלמה קדמית של 13MP לצילומי סלפי, וצלם אחורי של 23MP, המסוגל להקליט סרטוני 4K.

(תמונה: לי בל)



המצלמה האחורית כוללת את מה שסוני מכנה 'טכנולוגיית חישת תמונה משולשת', המשפרת את ההתמקדות בנושאים וחשה את המרחק בין אובייקטים כדי לסייע בשיפור הייצוב הדיגיטלי, איכות התמונה והצבע, ומהירויות הפוקוס האוטומטי.

עם זאת, אולי התכונה הייחודית ביותר של ה-XZ היא טעינת הסוללה החכמה שלו - שיפור תוכנה שרואה את הטלפון החכם לומד את הרגלי הטעינה שלך.

כאשר ה-XZ נותר מחובר לחשמל, ה-XZ לא ייטען יותר מ-90%, אלא ישלים את שאר הטעינה לקראת הזמן שלהערכתו תתחיל להשתמש בו, למשל, שעה בערך לפני שתתעורר, כאשר אזעקה מוגדרת.

(תמונה: לי בל)

זאת, אמרה סוני, כדי למזער נזקים לתאי הסוללה. על ידי שליטה בזרם הנוזל הנכנס לתאים, סוני טוענת שהיא יכולה 'להכפיל את חיי הסוללה' לאורך זמן.

ה-Xperia XZ זמין לרכישה כעת בשחור, פלטינה וכחול במחיר מומלץ לצרכן של 549.99 פאונד. ניתן לרכוש אותו מ- חנות Xperia באינטרנט , חנויות קמעונאיות ומפעילים מקומיים. מחירי התעריפים הם כדלקמן:

  • O2 : חינם החל מ-£43 לחודש עם 5GB של מידע

  • מחסן קרפון : חינם מ-£35.99 לחודש עם 1GB של נתונים

  • EE : 38.49 ליש'ט לחודש עם עלות מוקדמת של 44.99 ליש'ט ו-500MB של נתונים

    הוא 911 מספר מלאך
  • בתולה : חינם מ-£33 לחודש עם 1GB של נתונים

  • וודאפון : 42 ליש'ט לחודש עם עלות מוקדמת של 20 ליש'ט ו-3GB של נתונים

  • שְׁלוֹשָׁה : £36 לחודש עם עלות מוקדמת של £49 ו-2GB של נתונים

ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: