סקירת Nvidia Shield TV (2017): סטרימר הטלוויזיה 4K המשמש כקונסולת משחקים

טֶכנוֹלוֹגִיָה

ההורוסקופ שלך למחר

הממיר Shield של Nvidia התעופף ברובו מתחת לרדאר כגאדג'טים בעלי שם גדול כמו Chromecast של גוגל או שחקני רוקו לגנוב את כל אור הזרקורים.



אבל החברה הידועה בעיקר בייצור השבבים הגרפיים בתוך מחשבים ניידים שינתה והשיקה מחדש את סטרימר הטלוויזיה/קונסולת המשחק ההיברידית שלה. ואני אוהב את מה שאני רואה.



טס דיילי ורנון קיי

פועלת על מערכת ההפעלה Android TV בקוד פתוח של גוגל, ל-Shield TV יש גישה לכל ספק תוכן שאתה יכול לחשוב עליו: Netflix, Amazon, iPlayer ו-YouTube כולן נוכחות ונכונות. אז יש גם אפשרות לטעון דברים כמו Kodi ו-Plex כדי לשים את הידיים על עוד יותר תוכן.



הטלוויזיה Nvidia Shield מתאימה לכף היד שלך (תמונה: ג'ף פרסונס)

זה חצי אחד מהמשוואה, החצי השני הוא קונסולת משחקים מסוגלת המופעלת על ידי גרפיקה של Nvidia עם שורה של כותרים כמו סדרת Arkham של Batman, Borderlands ו-Just Cause 2.

ה-Nvidia Shield מגיע ארוז עם בקר משחק שדומה קצת לבקר של Xbox One, ויש לו גם גישה לספריית משחקים בלעדית - כמו גם לכל אלה שכבר זמינים ב-Google Play.



אז זה מספיק קרוב לכל מה שאתה צריך מתחת לטלוויזיה שלך. מהם החסרונות? ובכן, עבור אחד זה מגיע ב-189.99 ליש'ט, שקשה לעמוד בו כשחושבים שה-Chromecast Ultra של גוגל עולה 69 ליש'ט.

(תמונה: Nvidia)



שנית, המגן לא עושה הרבה שאתה לא יכול להשיג מ-Xbox או PS4 תמורת קצת יותר הוצאה. ולשתי הקונסולות הללו יש מגוון משחקי AAA בלעדיים שעולים בהרבה על מה שמציע ה-Shield.

עם זאת, אם אתה צרכן תוכן שרוצה אפשרויות, ל-Nvidia Shield יש הרבה מהן. הנה איך הגאדג'ט הקטן מתקלקל.

מרטין רוברטס עוזב בתים מתחת לפטיש

לְעַצֵב

תשכחו מפאק ההוקי הנוח של Chromecast או ה-Chromecast Fire TV Stick דק בסגנון USB , המגן עוסק כולו בזוויות. זה נראה קצת כמו משהו שפיקאסו עשוי להתברר לאחר שעזב את בית הספר לעיצוב מוצר.

Nvdia שמרה על עיצוב זהה ל-Shield TV של השנה שעברה, אבל, באופן מכריע, כיוצה את כל העניין ב-40%. גודלו כ-8 אינץ' רוחב ויתאים לכף היד שלך.

יש שפע של תוכן זמין ב-Shield TV (תמונה: ג'ף פרסונס)

גם בקר המשחק וגם השלט הרחוק מתוכננים היטב, והאחרון מאפשר לך להשתמש בפקודות קוליות כדי לחפש תוכן. הבקר עצמו נוח ויהיה מוכר מיידית לכל משתמשי Xbox או פלייסטיישן. הביקורת היחידה על אביזר המשחקים היא שהוא חסר את הכוח של סוני או מיקרוסופט.

עם זאת, Nvdia אורזת כעת את הבקר כסטנדרט עם כל Shield TV, וזה מועיל.

תוֹכֶן

התוכן הוא המקום שבו המגן באמת זורח, ויש הרבה ממנו. ממשק המשתמש מוגדר עם השמות הגדולים ביותר הנראים ביותר - Netflix, iPlayer, YouTube, ולמרבה הפלא, Amazon Prime Video.

Nvidia Shield TV מעולה לגיימינג - המשטח מחזיק מעמד 60 שעות בטעינה אחת (תמונה: Nvidia)

אבל עבור הגיק המתעסק, יש עולם של תוכן שאפשר לפתוח בזכות דברים כמו Plex ו-Kodi, שמאפשרים לך לארח זרמים מהאוסף שלך או מהאינטרנט בכלל ב-Shield.

אם אתה לא מתלבט יותר מדי בנוגע לעומק האינטרנט כדי לצפות בדברים או לשחק בהם, אתה תסתפק בלפספס את המגן. אבל אם אתה רוצה את מירב הבחירה עבור הכסף שלך, התעלם מזה על סכנתך.

מאפיינים

כפי שאמרתי, חלק גדול מה-Shield TV הוא גיימינג, והיא מגיעה עם שירות GeForce Now מובנה של Nvidia. החנות מבוססת הענן הזו עובדת קצת כמו Steam - אתה יכול לקנות משחקים ישירות או להירשם מדי חודש כדי לגשת כותרים ישנים יותר כמו Tomb Raider.

אם יש לך מחשב מצויד ב-Nvidia בבית, אתה יכול להזרים כל משחק שיש לך ל-Shield TV ולשחק בו ישירות בטלוויזיית HDR הגדולה שלך. באופן דומה, ל-Shield TV יש אפשרויות מלאות של Chromecast (אחרי הכל הוא פועל על אנדרואיד) כך שתוכלו להעביר כל דבר מהטלפון או הטאבלט ישירות לקופסה הירוקה הקטנה.

בקר הטלוויזיה של Nvidia Shield (תמונה: Nvidia)

מכיוון ש-Shield TV בנויה על תוכנת האנדרואיד העדכנית ביותר של גוגל, היא תתמוך באופן מלא ב-Google Assistant כאשר היא תועבר באמצעות עדכון מאוחר יותר השנה. גם אם אתה הבעלים של דגם 2015 הישן יותר, עדיין תקבל את העדכון. החיפוש הקולי פועל גם בשלט וגם בשלט.

סיכום

אם אתה רק צרכן מתון של תוכניות טלוויזיה וכבר יש לך טלוויזיה חכמה או סוג של מכשיר סטרימינג וקונסולת משחקים כמו ה-PlayStation 4 או Xbox One אז אין צורך לבזבז את הכסף שהרווחת קשה על Shield TV.

ועדיין, זהו ללא ספק סטרימר המדיה המרגש ביותר שסקרתי. יש הרבה אפשרויות שונות זמינות למי שמוכן להקדיש קצת זמן לחטט בתפריטים ובאפליקציות שלו.

אם אתה גיימר PC אז ה-Shield TV הופכת הרבה יותר אטרקטיבית הודות ליכולות הזרמת המשחקים שלה. אבל בעיקרו של דבר זה יותר מנצח.

קונסולות משחקים מציעות חווית משחק טובה יותר וניתן להשיג סטרימינג בסיסי בהרבה יותר זול. ואכן, רוב הטלוויזיות בימינו יגיעו עם היסודות המובנים.

חולצות רטרו של man utd

אבל עבור חנוני גאדג'טים שמחפשים את המלווה המושלם לטלוויזיית ה-HDR החדשה והנוצצת שלך, ה-Shield TV צריכה להיות ממש קרוב לראש רשימת המשאלות שלך.

ביקורות על גאדג'טים
ספירת נתונים ='3' data-numberedהנקראים ביותר
אל תחמיצו

ראה גם: