מדריך קל לפסטיבל V 2013: מידע על קו מלא, קמפינג וטיולים

יוצא

ההורוסקופ שלך למחר

פסטיבל V

מי היית כאן?(תמונה: getty)



עונת מסיבות הקיץ מסתיימת וראשי פסטיבל V העניקו לנו פינוק ישן ונכון על ידי חשיפת מי שמתכוון לבצע את הבשה המוזיקלית הקסומה שלהם השנה.



על ההרכב כוכבים נפלאים כמו הכותרות הביונסיות וקינגס אוף לאון אבל בנוסף, מתכנני האירועים נתנו לנו מידע חדש לגמרי על כמה כוכבים מיותרים שיופיעו בפסטיבל.



להרכב 2013 מצטרפים אנשים מדהימים כמו אידריס אלבה, ג'ון ניומן, סטיב סיסיק, שובב בוי ואותם בחורים כשירים המכונים לוסון (SCREAM!).

(תמונה: Getty)

תעריפי ההעברה הטובים ביותר ב-ISA 2016

אז, אם חשבתם שמארגני גס לא יכולים להעלות את הדיווה הטרנסית בשם ביונסה וחבורת רוקרים רועשים שיער ארוך בסוף השבוע, שמתקיימת בין התאריכים 17-18 באוגוסט בפארק הילנדס בצ'למספורד, אסקס ופארק ווסטון שבסטפורדשייר, חשבו שוב.



אנו בודקים אתר חדש: תוכן זה יגיע בקרוב

בנוסף, אמנים אחרים כוללים את השבתות (או לפחות את אלה שלא מפסיקים ללדת), קטי ב ', הקוף הקטן הזה מארק אוון (כן, כמו ב- Take That Mark Owen), שובר הלב קונור מיינארד, מק'פלי והמבריק אנחנו לא ממש יכולים להאמין לזה - אבל 5ive (SCREAM!).

כוכב הבית לשעבר של המאפיה השבדית סטיב אנג'לו יעמוד בראש שלב הבמה בארנה, בעוד שלב הבמה העתידי יעמדו בראשם ג'יימי קאלום ובנימין פרנסיס לפטוויץ '.



(תמונה: itv2)

קנה בעוד שכל השחקנים הנפלאים האלה עשויים לגרום לך לצרוח את הראש, יש גם הרבה מידע אחר שאתה צריך לדעת.

איך אתה מגיע לשם? איפה אפשר לישון? ואיפה אפשר לאכול, לישון, להשתין ולשטוף? (נקווה שלא כולם באותו מקום!)

עיין במדריך הקטן והנוח שלנו למטה עם כל המידע הדרוש לך לקראת האירוע הקיץ ואל תשכח לגלול למטה בעמוד להרכב המלא.

מתי נפתחים שערי הקמפינג?

החניכים המאושרים יכולים להתחיל להגיע לאתר החל מהשעה 10:00 ביום שישי ה -16 באוגוסט ואזור הקמפינג נסגר בצהריים ביום שני ה -19 באוגוסט.

החניכים יצטרכו להחליף את הכרטיס שלהם לצמיד באוהל החלפים עם ההגעה ופקידי הפסטיבל יבדקו את הצמיד שלכם ויאפשרו לכם להיכנס לאתר הפסטיבל מאתר הקמפינג משעות הצהריים בשבת וראשון ותצטרכו לחזור לאוהלים שלכם. בשעה 23:00 כאשר אזור הזירה נסגר.

איך אתה מגיע לשם?

ברגל:

משתתפי הפסטיבל המתכננים להגיע לאתר ברגל צריכים לעקוב אחר השילוט מצ'למספורד ולהיכנס דרך שער שש או אחד.

עם זאת, אם אתם מחננים באתר הקמפינג הצהוב עקבו אחר השילוט עם המילה & apos; צהוב & apos; הלאה מהשער הראשון.

לא ניתן לנסוע לאתר סטפורדשייר ברגל אך יהיה אוטובוס הסעות המופעל על ידי נשיונל אקספרס ווסט מידלנדס מרחוב וולברהמפטון פרייר ומתחנת סטאפורד.

(תמונה: Splash)

במכונית:

אם אתה מתכנן לנסוע לפסטיבל ולחנות בו, עליך להחזיק כרטיס חניה לכל מכונית שאתה לוקח.

כרטיסים יהיו זולים יותר אם יירכשו מראש, אך ניתן יהיה לרכוש אותם כשתגיעו. מומלץ לא לחנות בכבישים המקיפים את האתר מכיוון שהרכב שלכם ייגרר.

החניונים ייפתחו ביום שישי ה -16 באוגוסט בשעה 10:00.

הגעה לפארק היילנדס, צ'למספורד

ישנן נקודות איסוף והורדה בפארק.

צא מהכביש A12 בצומת 17 ועקוב אחר השילוט לפסטיבל. אנא שימו לב כי הכביש A414 בצומת 15 יהיה סגור בזמן הפסטיבל ולא תתאפשר כניסה של כלי רכב.

הגעה לפארק ווסטון, סטאפורדשייר

מליברפול, מנצ'סטר ומשאר צפון מערב: סעו על הכביש M6 דרומה עד לצומת 12 ועקבו אחר השילוט של פסטיבל V.

מהצפון מזרח: סעו בכביש M1 לצומת 23A, סעו על הכביש A42 אל M42, סעו על כביש האגרה M6 ופנו בצומת T8, סעו על הכביש A460 לצומת M54 ועקבו אחר שילוט פסטיבל V.

מצפון וויילס, ויראל וצ'שייר: סעו על הכביש A49, לאחר מכן על הכביש A41 ועקבו אחר שילוט פסטיבל V.

מדרום וויילס: סעו על הכביש M4 לכביש A449, עקבו אחר A40 עד כביש M 50, סעו על כביש M5, ולאחר מכן על כביש M6, ופעלו על כביש M54 עד לצומת 3.

מכביש M6 צפונה: צא בצומת 10a ועלה בכביש M54 לצומת 3 לפסטיבל V. אין דרך לפסטיבל V דרך צומת M6 12 צפונה.

אקספרס לאומי:

נשיונל אקספרס היא השותפה הרשמית של כרטיסי טיול ומאמן בפסטיבל V ומפעילה מאמנים מלמעלה מ -40 יעדים בבריטניה ישירות לשני האתרים. המחירים מתחילים ב -24 פאונד.

למידע נוסף היכנסו אל www.nationalexpress.com

חברת COACH GREEN COACH:

ביג גרין מאמן מריץ מאמנים לפסטיבל כאחד השותפים לטיול בפסטיבל V.

30 נקודות היציאה כוללות: בסילדון, בישופס Stortford, Bluewater (Dartford), Bognor Regis, Bournemouth, ברייטון, בריסטול, קיימברידג ', קנטרברי, Chichester, קולצ'סטר, Crawley, Dover, Gillingham, Guildford, המל המפסטד, Ipswich, ליטלמפטון, לונדון, לוטון, מילטון קיינס, נורת'המפטון, נוריץ ', פיטרבורו, פורטסמות', רידינג, סאות'המפטון, סאות'נד, סווינדון ווורת'ינג.

נסיעות באוטובוסים זמינות בשילוב עם כרטיס כניסה או שניתן לרכוש בנפרד.

כּוֹהֶל

אסור להכניס אלכוהול לזירה אך יהיו בתוכו סורגים המופעלים על ידי מערכת אסימונים וניתן לקנות אסימונים מדוכני האסימונים. אתה יכול לקחת איתך משקאות טעימים כדי לצפות בביצועים, אך הם חייבים להיות בבקבוקי פלסטיק שאינם גדולים מליטר אחד ויש מדיניות ללא זכוכית קפדנית.

מכונות מזומנים

יהיו נקודות מזומנים בערך אבל שימו לב - יתכנו תורים ארוכים. היו מוכנים לחכות.

(תמונה: Getty)

האם יש מטענים לטלפונים?

כן! אל תדאג! לא תצטרך להרגיש מוזר במשך כל סוף השבוע ללא הטלפון בכיס. יהיו נקודות טעינה לנייד בחינם בהן תוכל להשתמש ללא קשר לרשת שלך בתוך אזור הזירה.

האם יש מקלחות?

יהיו מקלחונים זמינים באתר הקמפינג אשר יסמנו ויהיו להם מים חמים. עם זאת, מומלץ להתעורר מוקדם כדי לנצח את התורים הארוכים של אנשים הזקוקים לשפשוף טוב.

כשהטבע קורא ...

ישנם שירותים זמינים בצורה של לולאות ניידות, טיפות ארוכות ומשתנות (נשמע מענג, לא?). הצוות יעשה כמיטב יכולתו כדי לשמור על המתקנים במצב הטוב ביותר.

הנה ההרכב המלא ...

(תמונה: Getty)

שבת ה -17 באוגוסט פארק הילנדס/ יום ראשון ה -18 באוגוסט ווסטון פארק

במה של מדיה וירג'ין: ביונסה, התסריט, ג'סי ג'יי, מועדון קולנוע דו -דלתות, פאלומה פיית ', ג'יימס, דיקון בלו, הפרטליס

שלב 2: Beady Eye, The Courteeners, FUN, Labrinth, Of Monsters and Men, Maverick Sabre, ג'יימס ארתור, ליסי, קונור מיינארד, בלשי היונים

במה בזירה: סטיב אנג'לו, דיג'יי פרש/ לייב, טראוויס, מארק אוון, קייטי ב ', ג'סי ואר, נטסקי לייב!, גבריאל אלפין, נינה נסביט, ק-קוקה

שלב העתיד: בנימין פרנסיס לפטוויץ ', מונסטה, מישה ב', הופמסטרו, סם סמית ', טורי קלי, A*M*E, גולדי לוקין צ'יין, נל ברידן, אד דרוט, מויה, סילואט

שבת ה -17 באוגוסט פארק ווסטון/ יום ראשון ה -18 באוגוסט היילנדס פארק

במה של מדיה וירג'ין: Kings of Leon, Stereophonics, Emeli Sande, The Vaccines, Olly Murs, Jason Mraz, Scene Color Ocean, the שבתות

שלב 2: קלווין האריס, ריטה אורה, קנדריק לאמר, מקסימו פארק, רודמנטל, סקאוט לבנות, טום או 'דל, הכבדים

במת הזירה: מרתף ג'אקס, יגואר סקילס, אלי גולדינג, הצלופחים, ליאן לה האבס, מקפלי, מיקס קטן, הכל הכל, לורה מבולה, 5ive, The Rudeboys המקורי

שלב העתיד: ג'יימי קאלום, ג'יימס סקלי והכוונים, לואיס ווטסון, הסקינטס, לוסי ספראגן, דיאנה ויקרס, ג'ון ניומן, אקזיט רגוע

אנו בודקים אתר חדש: תוכן זה יגיע בקרוב

הנה תזכורת קטנה עד כמה היה נהדר בשנה שעברה ...

ראה גם: