עין הציפורים מחזירה את הפנקייק הפריך של Findus ליום הפנקייק

מצא אותנו

ההורוסקופ שלך למחר

אז ארוחת הערב ממוינת ביום הפנקייק



כשזה מגיע לארוחות הילדות הנוסטלגיות ביותר שלנו, פרצופים מחייכים, ספגטי אלפבטי, אנג'ל דילייט ופנקייק פריך פנדוס נמצאים שם למעלה מבחינת ארוחות הרטרו המובילות שלנו.



אז בדיוק בזמן ליום הפנקייק, ציפור העין (הידועה בעבר בשם פינדוס) החליטה להחזיר את מצרך ארוחת הערב הקלאסי של שישי בערב, למעלה מארבעים שנה מאז הושק לראשונה מצרך המזון הקפוא.



מופיע במעבר הארוחה המוכנה הקפואה של סנסברי מעתה, מארז של ארבעה יחזיר לך 1.75 ליש'ט.

אנו תוהים אם הטעמים האלה טובים עד כמה שאנו זוכרים?

אבל יש חדשות רעות לכל מי שהיה חלק מפנקייק הבקר, כיוון שנראה שהפייבוריט הבריטי נדחק הצידה כחלק משינוי פרמיה יותר.



מגיע בשלושה טעמים שונים: מוצרלה, עגבניות ומוצרלה, חזיר ומוצרלה, גלגולי הפנקייק הפריכים האחרונים כוללים קרום פירורי לחם זהוב ופריך יותר וכולל מילוי טעים יותר העשוי ממרכיבים מובחרים כמו עגבנייה טרייה ומוצרלה.

אולם אם אינכם רוצים דבר מלבד טעם הבשר הבצל והבצל הנוסטלגי, הבחנו טסקו איכשהו עדיין מוכרים אותם באריזה בסגנון הישן תמורת 1 פאונד לחבילה ...



אנו זוכרים את אלה שורפים את פינו בימים ההם

אלסנדרו סולאצ'י, מנהל שיווק ב- Birds Eye, אמר: פנקייקס פריסוס היו חלק בלתי נשכח מהילדות עבור אנשים רבים שחיים בשנות ה -70, ה -80 ואפילו בתחילת שנות ה -90. אנו רוצים שמשפחות מודרניות ייהנו מאותם רגעים בלתי נשכחים בזמן הארוחה.

הפנקייקים החדשים הפריכים של עין הציפורים עדיין מכילים את החבטה האיקונית של ציפוי פירורי הלחם אך הודות למתכונים חדשים ומילוי נוסף הם שופעים טעם טעים. אנחנו כל כך בטוחים בטעם החדש שאנחנו שמים את הכסף שלנו איפה שהפה שלנו ומאפשרים ללקוחות לתבוע את כספם בחזרה אם הם לא מסכימים.

זה כמו קיו גביני ענק - ואנחנו כאן בשביל זה

ולמרות שתמיד נקשר אותם יותר לארוחת ערב של שישי מאשר ליום פנקייק, לעולם לא נגיד לא לחיות מחדש את יום שישי בתור העצמי שלנו בן השבע, עם כמה פנקייקים פריכים לארוחת ערב לפני צמרת הפופ.

מאמר זה מכיל קישורים שותפים, כלומר אנו עשויים לקבל עמלה על כל מכירת מוצרים או שירותים עליהם אנו כותבים. מאמר זה נכתב באופן עצמאי לחלוטין, ראה פרטים נוספים כאן.

קרא עוד

עוד על סופרמרקטים
טסקו משיקה אזורים טבעוניים בחנויות Cadbury ליצור טוויל כתום שוקולד טווח חג המולד של M&S קרמל מלוח ביילי נמצא כאן

ראה גם: