בריטיש איירוויס מגישה תפריט חדש לנוסעי הכלכלה והארוחה בת ארבע המנות נשמעת מדהימה

חדשות נסיעות

ההורוסקופ שלך למחר

(תמונה: בריטיש איירוויס)



לאוכל מטוסים אין בדיוק מוניטין של חווית אוכל גורמה, אבל בריטיש איירווייז חשפה זה עתה תפריט חדש שבטוח יעורר אוכלים & apos; ריבית!



חברת התעופה יוצאת לדרך בשנת 2018 עם הצעה חדשה בת ארבע מנות עבור נוסע עולמי נוסעים - כלומר אלה בתא הכלכלה שלה בטיסות ארוכות טווח. (התפריט לא יוצע בנסיעות קצרות).



עד כה קיבלו הנוסעים חטיף חינם, ארוחה בת שלוש מנות או קלה (תלוי בזמן הטיסה ואורך), כמו גם שירות בר חינם של שתייה חמה וקרה.

אך החל מה -17 בינואר, למטיילים תהיה גישה למגוון רחב של אפשרויות חטיפים חדשות, כולל גלידות מגנום, קופסאות גרייז, וקופסאות תחבולה & apos; עם מועדפים מכפתורי חלב חלב ועד מיני צ'דרס, וכמובן, מגוון חדש לגמרי של ארוחות.

הנוסעים יתקבלו בברכה עם בייגלה ומשקה (תמונה: בריטיש איירוויס)



בתחילת המסע יתקבלו בברכה לקוחות עם בייגלה ושתייה לפני שהם מתייצבים לטיסה.

לאחר סיום ההמראה, צוות התא יתחיל להגיש ארוחה בת ארבע מנות; מנה ראשונה, עיקרית, קינוח וחטיף לאחר הארוחה שאפשר לשמור בהמשך הטיסה.



יש מגוון מרשים של מנות עיקריות, כולל קדרת עוף עם רוטב בירות, מחית קולקנון וירקות עונתיים, או עגבנייה צמחונית, פארפל וירקות.

ולמטיילים קבועים, יש חדשות טובות עוד יותר, מכיוון שהתפריט ישתנה כל שישה חודשים.

מי שיש לו שן מתוקה בטוח יאהבו גם את תפריט הקינוחים, שיכלול מוס קרמל ושוקולד מלוחים של Pots & Co, ואחריו עוגיות וגבינה למעריצים מלוחים.

סוכן כדורגל לי אנדרסון

אפשרויות חטיפים חדשות כוללות גלידות מגנום (תמונה: בריטיש איירוויס)

עוקבים אחר נוסעים & apos; בקשות למזון שאפשר לשמור לנשנש בהמשך הטיסה, BA תגיש גם לחמנייה ובקבוק מי היילנד מעיין לאחר הארוחה שאפשר לשמור בצד.

מה שמגניב הוא שברית איירווייז תציע גם אפשרויות ארוחה עיקריות אזוריות המותאמות ליעדים שאליהם אתה טס.

למשל עוף ברוטב צ'נג דו חריף בטיסות לסין, הונג קונג, יפן וקוריאה, קתריקאי מילאגו סראגאם וחאנה דאל בטיסות לצ'נאי, היידראבאד ומומבאי ואצ'רי וגל ודאל פאלאק בטיסות אל וממנה בנגלור ודלהי

כמו כן תוגש ארוחת בוקר אזורית הכוללת עוף קונג 'לנתיבי המזרח הרחוק ואפשרות הודית הכוללת: אידלי שאנה, סמבהאר, אופמה ודוסה.

הארוחות המותאמות ליעד שלך יהיו גם בתפריט (תמונה: בריטיש איירוויס)

טיסות לילה יכללו גם ארוחת בוקר אנגלית חמה שתתחיל את היום.

עבור טיסות קצרות יותר לאור יום, כמו קווים לניו יורק ודובאי, הנוסעים יקבלו גם כריך כמו ביצה וקרקס עם חטיף שוקולד או נוטרי גריין.

ולטיסות אור יום ארוכות יותר, חשבו לקייפטאון או להונג קונג, תקבלו ארוחה חמה, סיר פסטה, בראוניז שוקולד ומשקה. לחטיפים, תינתן ארגז מנגל ברנץ 'קופסאות חטיפים לסרטים.

המשפחה האמיתית הבלתי אפשרית

ארוחת בוקר אנגלית מלאה קלאסית עדיין תוצע כמובן! (תמונה: בריטיש איירוויס)

באשר לנוסעים עם דרישות תזונה מיוחדות, עדיין קיימת האפשרות לסמן זאת על שלך נהל את ההזמנה שלי דף - רק הקפד להדגיש זאת יותר מ -24 שעות לפני מועד יציאת הטיסה שלך.

טסים מלונדון הית'רו? אתה יכול הזמנה מראש של ארוחות עד 24 שעות לפני הטיסה. האפשרויות כוללות ארוחת גורמה במחיר של 18.00 ליש'ט, טעם של בריטניה וטעם של המזרח הרחוק במחיר של 16.00 ליש'ט וארוחת בוקר בריטית נהדרת, ארוחה בריאה או אופציה למטבח צמחוני במחיר של 15.00 ליש'ט.

ראה גם: