ברנרדו סילבה רומז על יציאת מאן סיטי עם הודעת פרידה סתמית למעריצים

העבר חדשות

ההורוסקופ שלך למחר

ברנרדו סילבה סירב לשלול לעזוב את מנצ'סטר סיטי מכיוון שנראה שהוא נפרד מאוהדי הבלוז.



ברצלונה נשאר להוט על סילבה, וכוכב פורטוגל נראה להוט לעבור לנואו קאמפ. הבוס של סיטי, פפ גווארדיולה, סירב למכור את סילבה, אבל נראה שהוא עבר תפקיד כשהודה לאחרונה שהוא לא יודע אם הפליימייקר עדיין יהיה במועדון כשחלון ההעברות ייסגר.



סילבה, 28, הוסיף לאי הוודאות לגבי עתידו בטענה שהוא לא יודע מה יקרה בין עכשיו ל-1 בספטמבר כשהחלון ייסגר. תמיד אמרתי שאני מאושר כאן, אבל אין לי מושג מה הולך לקרות', אמר. 'היחסים שלי עם המועדון כנים מאוד. הייתי פתוח איתם והם יודעים מה אני רוצה.



כיצד להפסיק את קדחת השחת באופן מיידי

'אם אשאר, אני מאוד שמח, ותמיד אכבד את המועדון הזה ואתן את כל הטוב שלי. אם לא, זה כדורגל ורק נראה מה יקרה. אני תמיד אכבד את היחסים שלי עם מאן סיטי, עם האוהדים, עם הצוות, עם חבריי לקבוצה, אז מה שיקרה יקרה ובטוח, זה יקרה בצורה מאוד מכבדת'.

גווארדיולה אישר את עזיבתם של ראחים סטרלינג וגבריאל ז'סוס כי הם רצו ללכת וסילבה רמז שגם הוא ירצה לעזוב. סיטי תנקוט עמדה קשוחה בכל משא ומתן על העברה עם ברצלונה ותרצה 80 מיליון פאונד עבור סילבה, שהיה מפתח להצלחתה בחמש השנים האחרונות ושנותרו לו שלוש שנים בחוזהו.

'זה מועדון גדול והם לא רוצים שחקנים שלא מרוצים במועדון', אמר ל-ESPN. 'תמיד אומרים לכולנו שאם אתה לא מרוצה, אתה יכול ללכת. כמובן שהם בעסק והם רוצים את הסכום הנכון בשביל לשחרר אותנו, אבל באופן אישי זה מערכת יחסים עם המועדון שמכבדת מאוד'.





ראה גם: