איך להיפטר מקדחת השחת - הקלה מהירה וטריקים שאתה יכול לנסות

חדשות בריטניה

ההורוסקופ שלך למחר

מכיוון שבריטניה מנצלת את מלוא מזג האוויר החם יותר (סוף סוף), עבור חלק מהכיף בקיץ יכול להיות רטוב על ידי עיניים מגרדות ואף נזלת.



משרד המטא הזהיר מפני & quot; גבוה & apos; או & apos; גבוה מאוד & apos; ספירת אבקה בלונדון ובדרום, מידלנדס, וויילס, יורקשייר וצפון אירלנד.



כ -18 מיליון איש בבריטניה סובלים ממנה יש חום , עם פיתוח זה יותר מדי שנה. אתה יכול לפתח אותו בכל גיל, גם אם מעולם לא הראית סימנים לכך.



התסמינים כוללים עיניים ואף נזלת, התעטשות, גירוד, תחושת דכדוך והתפרצות, וניתן לטעות בהם בקלות כצינון. עם זאת, אם יש לך עיניים מגרדות, אף או גרון, סביר יותר שתהיה קדחת השחת.

גלה את תחזית אבקה באזור שלך בערוץ מזג האוויר .

כדי לוודא שהאבקה אינה הורסת את סוף השבוע שלכם במזג אוויר חם, להלן הטיפים שלנו כיצד להיפטר מקדחת השחת ...



1. קארי חם וחם

ללכת על הקארי הלוהט ביותר בתפריט יכול לעזור - או אם אתה מכין בעצמך, הקפד על התבלינים. כורכום, תבלין כתום-צהוב הנמצא בשימוש נרחב בקארי ובמטבח הדרום אסיאתי, האמין כי הוא מפחית דלקת הנגרמת על ידי האנזים פוספוליפאז A2, המתגרה לפעולה על ידי אבקה במערכת שלך. קפסאיצין, בצ'ילי, עוזר לפתוח את מעברי האף ולהקל על התחושה המעוררת הזו.

2. האנקי פאנקי



יא - סקס יכול לעזור לקדחת השחת שלך. בנקודת האורגזמה מערכת העצבים הסימפתטית מכווצת כלי דם על פני הגוף ונוירולוג איראני הציע שזה יכול לסייע לקדחת השחת. חייב להיות שווה זריקה, לא? רק אל תנסה את זה אם יש לך התקפה פתאומית בפארק.

3. הסלטים הנכונים

צלפים, בצל אדום וגרגיר הנחלים מכילים כמויות גבוהות של קוורצטין האנטי-היסטמין הטבעי, שיכול לסייע בהפחתת תסמיני קדחת השחת על ידי חסימת ההשפעות של היסטמינים. שלבו עם אננס, המכיל ברומליין, המסייע לגוף לספוג קוורצטין.

תפוחים, עגבניות ותפוזים עשירים בבטא קרוטן, ויטמין C וחומר הנקרא ביופלבנואידים. חומרים מזינים אלה הם חומרים אנטי דלקתיים ואומרים כי הם מחזקים את המערכת החיסונית.

4. ענבים אדומים

פירות יער כהים מכילים נוגדי חמצון

פירות יער כהים כמו דומדמניות, אוכמניות וענבים אדומים מכילים כולם רמות גבוהות של נוגדי חמצון, אך גם עור ענבים אדום מתגאה ברזברטרול, המפחית דלקות בגוף. על פי מחקר שנערך על תזונה ואלרגיה בכרתים, ענבים היו מועילים בהפחתת אף סגור, מגרד ונזלת מקדחת השחת.

5. סרפד

סבורים כי הסרפד מזמן מקלה על תסמיני האלרגיה, כולל קדחת השחת. אתה יכול לקנות אותם ככדורים, אבל כל עוד יש לך זוג כפפות גינון הגונות, זה יותר זול פשוט לבחור משלך ולהפוך אותם לתה. פשוט מרתיחים אותם במים, ואז מסננים ומוסיפים דבש למתיקה.*

6. דגים

סלמון

חומצות שומן הן אנטי דלקתיות שיכולות להקל על הסימפטומים שלך (תמונה: Getty)

ג'ורג' מייקל סיבת המוות

חומצות שומן אומגה 3 בדגים שמנים הן אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים שלך. סלמון, הרינג, מקרל, טונה וסרדינים הם כולם מקורות טובים. מומחים ממליצים על שלוש מנות בשבוע.

7. שמפו

האבקה דביקה כך שאם היית בחוץ כל היום (במיוחד אם סבלת) אתה יכול להחזיר איתך את הרעל הצהוב לבית. עדיף לשטוף את השיער כשאתה חוזר הביתה לערב, כדי שלא תפיץ אבקה ברחבי הבית שלך.

8. תה קמומיל

כוס התה

שקיות תה מקוררות יכולות להרגיע עיניים מגורות (תמונה: Getty)

קפה יכול להחמיר את הסימפטומים שלך, אז החלף אותו לתה קמומיל, שהוא אנטי-היסטמין טבעי ואנטי דלקתי. השתייה היא האפשרות הטובה ביותר, אבל אם אתה לא אוהב את הטעם, אתה יכול פשוט להשתמש בשקיות התה, ספוגות במים רותחים ואז סחוט ומצונן, ישר על העיניים.

9. סדינים נקיים

לשהות לילה במיטה הנגועה באבקה פירושו שאתה מתעורר מרגיש מחוספס (בהנחה שאתה באמת נרדם). אז שטיפת סדינים לעתים קרובות ככל האפשר במהלך הקיץ תעזור להקל על הסימפטומים ותאפשר לך לישון טוב יותר.

10. מזור מחסום

יש מקס

מזור המחסום עוצר חדירת אבקה לנחיריים שלך

אחת הדרכים הטובות ביותר להפסקת קדחת השחת היא על ידי שאיפת אבקה. קל, נכון? אבל במקום לא לנשום, אנו ממליצים HayMax - מזור מחסום אלרגני פשוט ללא אורגני. מרחו אותו סביב הנחיריים שלכם והאבקה נדבקת למריחה במקום לעלות באף.

11. תרסיס הגרון והאף

Otrivine Allergy Relief 0.1% תרסיס לאף . הושק לאחרונה ומספק הקלה באף מגרד חסום תוך דקות למשך עד עשר שעות. ניתן לרכוש את זה מהאתרים הבאים -

Prevalin . הוא נקי מאנטי -היסטמין וסטרואידים, כלומר הוא בסדר לנשים בהריון ומניקות. ״הוא מצפה את החלק הפנימי של האף ויוצר מחסום החוסם חומרים מגרים. בנוסף זה מרגיע את הסימפטומים של היסטמין ', אומרת אליסון.

אלרגיה Prevalin לילדים (4.49 ליש'ט מבתי המרקחת). מוצר זה מרוסס בנחיריים ונוצר ג'ל למניעת חדירת אבקה לדרכי הנשימה.

אולטרה כלורספטי תרסיס לגרון הרדמה . הוא מכיל בנקסוקאין המקהה כאב גרון תוך שניות ומגיע בשלושה טעמים - דובדבן, דומדמניות שחורות ומנטול.

יש לנו רשימה מלאה של התרופות הטובות ביותר כאן.

כתב ויתור: מאמר זה אינו מיועד לייעוץ רפואי. התייעץ תמיד עם רופא המשפחה שלך.

*תה סרפד אינו מתאים לנשים בהריון

קרא עוד

יש חום
כיצד להיפטר מקדחת השחת סימפטומים וסימנים מזונות שעוזרים המוצרים הטובים ביותר לשימוש

12. טיולים לחוף הים

המקום בו אתה גר יכול להשפיע על האופן שבו אתה סובל. בעוד שבכפר יש יותר חיות בר כדי להתחיל סימפטומים, מזהמים סביבתיים בערים יכולים להחמיר אותם.

פליטה, זפת רעילה ואפילו האוזון עלולים לגרות את גופך ולהשאיר ריאות, סינוסים ומעברי אוויר המתאימים להגיב לאבקה אליה אתה אלרגי.

דרך מצוינת להימנע מכך היא להביא את עצמך לחוף. רמות האבקה נמוכות יותר בים.

13. זרוק את האלכוהול

(תמונה: Getty)

מזג אוויר חם יכול להגדיל את הביקורים שלכם בגני בירה ומנגלים שופעים.

אבל אלכוהול עמוס בהיסטמין, הידוע כגורם לתגובה דלקתית ומחמיר אלרגיות עונתיות.

אפילו שתיית יותר מכוס אחת ביום עלולה לגרום לבעיות אצל הסובלים, מכיוון שהיין מגרה במיוחד.

14. נקי בגדים

דרך נוספת להילחם בקדחת השחת היא לבדוק שהבגדים תמיד נקיים. אלה יכולים להכיל אבקה שנאספת בחוץ. הצמדתם בחוץ לייבוש עלולה אפילו לזהם אותם.

השיער שלך יכול להכיל גם אבקה - וכך גם שיער חיות מחמד. אז נסה לשטוף את זה כאשר בילית יום בחוץ.

15. סרפד

גוראן פבלוביץ 'אומר שהתסמינים המתעטשים שלו נעלמו ברגע שהתחיל לעקוץ את עצמו באופן קבוע עם סרפד.

תרופתו כביכול מחייבת אותו לקטוף חבורה של סרפד ברגע שהם מתחילים לגדול באביב ולאחר מכן לעקוץ את עצמו פעם בשבוע עד הסתיו.

(תמונה: Getty)

שלוש שנים לא היו לי בעיות עם אבקה, כתב הדובלינר בפייסבוק.

אבל למרות שמומחים לא ממליצים על הרעיון של פבלוביץ ', תוספי מזון דוקדקים צורבים נקשרו לכל דבר, החל מטיפולים בדלקת פרקים ועד נשירת שיער.

הטאבלטים עשויים להיות בעלי תכונות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות, כאשר מחקר ראשוני שנערך על ידי המרכז הרפואי של אוניברסיטת מרילנד באמריקה הראה כי הם עשויים להפחית התעטשות וגרד אצל חלק מהסובלים מקדחת השחת.

האם ידעת?

זה בעצם לא אבקה שגורמת לכל אותם סימפטומים עלובים - הם בעצם מגיעים ממך. היסטמין מיוצר על ידי הגוף שלך כאשר הוא חושב שמערכת החיסון מותקפת.

כאשר אבקה נכנסת לגופו של חולה קדחת השחת, הוא מעורר ייצור היסטמין, אשר יוצר אז את כל אותם הסימפטומים הלא רצויים. לכן אנטי היסטמינים יכולים לעזור. (אבל היסטמינים הם הדברים במוח ששומרים עלינו ערניים, קשובים וערים, וזו הסיבה שאנטי-היסטמינים יכולים לגרום לך לנמנם).

מת'יו סקאלי היקס קורנוול

חום רעם

אם חשבת שזו קדחת השחת שגורמת לך לאומללות יומית ולילה כרגע, ייתכן שאתה טועה.

הסובלים מקדחת השחת נפגעים מ'קדחת הרעמים '. צרה שאמורה לקרות כאשר הגשם מחזיר את האבקה לאדמה 'בעומס דלי'.

10 דרכים בלתי צפויות להכות קדחת השחת

ראה גם: