בטוויסט המפחיד ביותר של אקס פקטור עד כה, אשפורד מ Nu Vibe החליפה את אשלי מהסיכון

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

להקות בנים של אקס פקטור

אשלי בחוץ. אשפורד. אשלי בחוץ. אשפורד. האם זה עדיין הגיוני?



אגרות חוב של מרטין לואיס בריבית קבועה

בסדר. תישא אתנו בנושא הזה. זה מסובך.



(או שאם יש לך טווח קשב קצר או כישורי קריאה ירודים, פשוט תסתכל על התמונה המבוצעת להפליא למעלה, היא מספרת לך כל מה שאתה צריך לדעת).



בטוויסט/אסון ה- X Factor האחרון, אשלי בפטיסט עזבה את להקת הבנים ההוגנת The Risk, והוחלפה על ידי אשפורד קמפבל הזקן, שייתכן (אבל כנראה שלא תזכור) מ Nu Vibe. או No Vibe, כפי שאנו מעדיפים לקרוא להם (תודה גארי).

אשלי היא זו שבמופע של השבוע שעבר היה זמזום קטן על סבל מגרון גרוע (יש הרבה על זה), אבל אין לזה אזכור בהצהרה הרשמית של להקת הבנים:

אנו הרוסים שאשלי החליטה לעזוב אך אנו מכבדים את החלטתו. לאחר שנכנסנו לחדשות החלטנו שאנחנו לא רוצים להיות שלישייה, אנחנו באמת רוצים חבר אחר. תמיד אהבנו את אשפורד, ממש ממחנה האתחולים, ותמיד היינו איתו קשר חזק. הוא מגה מוכשר ויביא כל כך הרבה איכויות לקבוצה. אנחנו כל כך שמחים שהוא אמר שכן ואנחנו לא יכולים לחכות לתרגול.



בינתיים, אשלי בעצמו דיברה בגבורה גם כן, למרות הגרון הגרוע שלו:

זו הייתה החלטה ממש קשה אבל החלטתי לעזוב את הסיכון. אני לא מאמין שהעתיד שלי טמון בלהקת בנים וזה לא הוגן מצ'רלי, דרי ואנדי להישאר בלהקה כאשר אני לא באמת מחויב לה לטווח הארוך. אני מאמין שהסיכון יכול לזכות באקס פקטור ואני תומך בהם לאורך כל הדרך. אני סופר אותם כחברים שלי אז אני יודע שנישאר בקשר.



אנו קוראים בין השורות, אך אנו מנחשים שזה אומר שהוא יוסיף אותם לפייסבוק אך לעולם לא יתקשר טכנית יותר.

אשפורד, כמובן, שמחה לקבל הזדמנות נוספת: הייתי צריך לדבר עם הנערים של Nu Vibe וברגע שהם נתנו לי את ברכתם חזרתי לטלפון כדי לקבל את ההצעה. זה לא ייאמן ועכשיו אני צריך לעבוד עוד יותר קשה אחרי ההפסקה שלי. '

המנטור טוליסה, בינתיים, אומר שהיא השתבשה לראות את אשלי הולכת, אבל אומרת שאשפורד מתאימה להפליא. זו התאמה פנטסטית, ולא מתאימה להפליא, בסדר?

נצטרך לצפות בתוכנית מפוכחת בסוף השבוע כדי להבין את כל השינויים הללו. אשלי הלכה. אשפורד ב. שינוי שם Rhythmix . קלי חולה . אשלי הלכה. אשפורד. שינוי שם Rhythmix. קלי חולה.

הממ, זה יהיה מצחיק אם אחת הלהקות תבוטל השבוע, מה שהופך לפחות חלק מהאמור לעיל לבזבוז זמן מוחלט, לא?

תמונות: ITV

ראה גם: