ברצלונה אמרה שהיא חייבת למכור את פרנקי דה יונג מכיוון שהניסיון לרשום החתמות נדחה

העבר חדשות

ההורוסקופ שלך למחר

ברצלונה ספגו מכה בכל תקווה לשמור על כוכב הקשר פרנקי דה יונג לאחר שנאמר להם שהם לא יכולים לרשום אף אחת מהחתימות החדשות שלהם עד שיפחיתו את ההוצאות הכספיות שלהם.



המועדון הקטלוני החתים הקיץ את אנדראס כריסטנסן, פרנק קסי, רפיניה, רוברט לבנדובסקי וז'ול קונדה תוך חידוש החוזים של אוסמן דמבלה וסרג'י רוברטו - שאף אחד מהרישומים שלהם לא יכול להירשם בלה ליגה עד שהמועדון מאזן את ספריו.



לבארסה יש מסר מועד אחרון של 10 ימים לכל העברה פוטנציאלית של הבינלאומי ההולנדי דה יונג עם שניהם מנצ'סטר יונייטד ו צ'לסי רודף עסקה. זה בא אחרי הבוס של יונייטד אריק טן האג הורה יונייטד תישאר סבלנית לקראת עסקה לאחר שיחות חדשות עם השחקן.



מועצת המנהלים של ברצלונה - בראשות נשיא המועדון ג'ואן לאפורטה - נקטה כמה צעדים דרסטיים כדי לגייס כספים הקיץ על ידי סנקציות על מכירת כמה מהנכסים העיקריים של המועדון. בין הנכסים, המועדון בחר למכור 25% (על פני שתי עסקאות נפרדות) מזכויות הטלוויזיה שלו לרחוב השישי.

עם זאת, זה עדיין לא הספיק כדי להעמיד את המועדון במצב כלכלי בריא מספיק לקראת העונה החדשה, מה שגרם להם למכור 25% ממניות בארסה סטודיו ל-socios.com תמורת תשלום של כ-100 מיליון יורו. המכירה המשולבת של נכסי המועדון גייסה 767 מיליון יורו עבור המועדון - והם קיוו לרשום את הגופים החדשים שלהם עם המכירות הללו.

ביום שישי, בהצגתו של לבנדובסקי בקאמפ נואו, אמר העליון של המועדון לאפורטה לאוהדים נאספים: 'עבדנו לרשום את כולם (ההחתמות החדשות). עבדנו קשה ופרודוקטיבי, כדי לעמוד בדרישות.



תגיד את דעתך! עבור מי דה יונג ישחק העונה - ברצלונה, מאן אוטד או צ'לסי? ספר לנו מה אתה חושב כאן.

  ג'ואן לאפורטה
ג'ואן לאפורטה קיוותה שבארסה תוכל לרשום את ההחתמות החדשות שלה ללא מכירות - אבל המועדון לא הצליח ביום שישי ( תמונה: Getty Images)

'ואם יהיה צורך לבצע עוד פעולות, נעשה את זה. אנחנו מחכים. זו החלטה שהלה ליגה חייבת לקבל. עמדנו במה שהיא דורשת. אנחנו בטוחים שנוכל להירשם אוֹתָם.'



עם זאת, הניסיונות של בארסה לרשום את הגעתה החוזית החדשה נכשלו ביום שישי - כשהלה ליגה חסמה את ניסיונותיה לרשום את העסקאות במערכת שלה. פשוט מאוד, המועדון הקטלוני חייב כעת לגייס כספים נוספים כדי לאפשר להחתמות החדשות שלהם לייצג את המועדון.

לאפורטה כבר מכינה מכירה של עוד 24.5 אחוזים מאולפני בארסה, במה שיזרים כספים נחוצים בנוכחות אך יבטיח כי אפיקי ההכנסות ארוכי הטווח של המועדון יספגו מכה נוספת - כאשר המבקרים טוענים כי הצעדים הללו רק בועטים את המצב בהמשך הדרך.

אבל ברצלונה צריכה למכור גם שחקנים; המאזן שלהם צריך להראות הן הכנסה מהעברה והן, באופן מכריע, הפחתה משמעותית של חשבון השכר. הקשר דה יונג עכשיו יותר ויותר מכריע בתרחיש הזה - מכיוון שהוא המרוויח הגבוה ביותר של המועדון עדיין לא סביר שיהיה קבוע בקבוצה הראשונה בעונה הבאה, גם אם הוא כן אומר.

סדרה של יציאות אחרות צפויות גם מכיוון שממפיס דפאי, מרטין ברייתווייט, מיראלם פיאניץ' וסמואל אומטיטי הם בין שאר העזיבות העדיפות, אם כי לא סביר שאף אחד מהשחקנים הללו ייצור דמי העברה ואף אחד מהם לא בשכר משמעותי.

ראה גם: