בו ניקל דחה חוזה ב-UFC למרות ניצחון של 62 שניות בהגשה

טוֹב

ההורוסקופ שלך למחר

פוטנציאל ה-MMA המוביל בו ניקל לא זכה בחוזה UFC למרות שהגיש את יריבו תוך 62 שניות בלבד בסדרת המתמודדים.



סיבת המוות מג'נטה

ניקל, בן 26, עשה עבודה מהירה על זכרי בורגו במהדורת ה-Contender של יום שלישי בערב, הוריד את יריבו והגיש אותו עם חניקה עירומה מאחור קצת יותר מדקה לתוך הקרב. אלוף שלוש פעמים בהיאבקות ברמה הגבוהה ביותר של אתלטיקה בין-מכללות, חלק ממקרי הסיכויים היו ניקל כפייבוריטית של 35/1 בקרב.



למרות זכייתו החד-צדדית, ניקל לא זכה לעסקת UFC עם ג'מאל פוגס, אריק סילבה וקלייטון קרפנטר, במקום זאת נחטאו בקידום לאחר שניצחו בקרבות שלהם. בוס ה-UFC, דיינה ווייט, הסביר את החלטתו לא להחתים את ניקל עדיין, והצהיר: 'הוא מדהים, הוא אחד הפוטנציאלים החמים ביותר בספורט. הוא 2-0, אז מה שהיינו רוצים לעשות זה להציע לו קרב נוסף בכדורגל. Contender Series. אם הוא ינצח בזה, נרצה להזמין אותו ל-UFC'.



אתה חושב שה-UFC היה צריך להחתים את בו ניקל אחרי הזכייה שלו? תן לנו לדעת את המחשבות שלך ב מדור הערות לְהַלָן

ניקל התאבק באוניברסיטת פן סטייט, ביתם של כמה אלופי ההיאבקות לשעבר בקייל סנדרסון ודיוויד טיילור. הוא הובא גם כדי לעזור לכוכב ה-UFC, חורחה מסבידאל, להתכונן לקרב האחרון שלו נגד קולבי קובינגטון במרץ. ניקל ערך את הופעת הבכורה שלו ב-MMA על העלאת iKON FC של מסבידאל ביוני, כשהוא ניצח בנוקאאוט תוך 33 שניות בלבד.

ווייט הוסיף על ההופעה של ניקל: 'הוא גרם לזה להיראות ממש קל. בוא ניתן לו עוד קרב אחד ובואו נבחן אותו, אם הוא יעבור את זה בצבעים מרהיבים אז אנחנו מביאים אותו ונותנים לו קרב ב-UFC. אני חושב שרק הבחור אי פעם נכנס ל-1-0 ועשה הכל, אני חושב שזה היה ברוק [לסנר] אני לא זוכר. הוא חתיך, נותרו לנו עדיין שמונה או תשעה שבועות לסדרת המתמודדים, אז אנחנו נעשה לתת לו עוד מאבק על זה.



 בו ניקל לא קיבל חוזה ב-UFC למרות הניצחון החד צדדי שלו
בו ניקל לא קיבל חוזה ב-UFC למרות הניצחון החד צדדי שלו ( תמונה: Zuffa LLC)

'אם הוא לא היה מי שהוא והוא לא היה פייבוריט 30/1, לעולם לא הייתי מחתימה אותו ב-1:0. לא הייתי עושה את זה. אני לא יודע מה עוד הוא היה יכול לעשות כדי להיראות יותר טוב, הסיבה היחידה שלא החתמתי אותו היא בגלל שהוא 2-0. השדכנים מחליטים את מי הם אוהבים, החבר'ה הלא חתומים האלה שהם רוצים להביא. אחרי שאני רואה אותם [נלחמים], אני מחליט אם הם נכנסים. או שהם לא. הם הביאו אותו, ברור שהם חושבים שהוא נראה מוכן. הוא נראה מוכן, אבל למה לא לתת לו עוד קרב אחד?'

תמונות הלוויה של ויקטוריה ווד



ראה גם: