אני יכול לקחת את זה בחזרה? חג המולד מחזיר מדיניות של החנויות הגדולות ברחוב הראשי

מתנות חג מולד

ההורוסקופ שלך למחר

אם תשנה את דעתך, תוכל לקבל החזר(תמונה: בלומברג)



מיליונים מאיתנו מקבלים מתנות שהן - אהמ - לא בדיוק מתאימות לנו מדי שנה, אבל האם זה אומר שנוכל לקחת אותן בחזרה ומהם החוקים סביב ההחזרים?



ערוץ ליברפול נגד ארסנל

החדשות הטובות הן שאם מתנה פגומה או שאינה מתאימה למטרה, במקום לומר - בגודל הלא נכון או פשוט נורא, יש לך זכות אוטומטית להחזיר אותה.



החדשות הטובות יותר הן שאם היא נקנתה באינטרנט תקבל גם זכות אוטומטית להחזיר אותה.

עם חוק זכויות הצרכן לשנת 2015, הצרכנים מוגנים טוב יותר מאי פעם, אך המודעות לחוקים החדשים נמוכה, אמר נציב תלונות הציבור הראשי לואיס שאנד סמית '.

זכויותיך מורחבות כאשר אתה קונה מוצר באינטרנט ותוכל להחזיר גם פריטים שאינם פגומים. לדוגמה, ייתכן שהחלטתך לקנות הייתה מבוססת על תיאור קצר או תמונה, כך שאולי מה שאתה מקבל לא תמיד יהיה בדיוק מה שציפית.



על פי תקנות חוזי הצרכנות, יש לך את הזכות להחזיר את ההזמנה עד 14 ימים מהיום.

עם זאת, בכל המקרים האחרים אתה נתון לחסדי מדיניות ההחזרים של החנות.



עברייני החזרה

הקונים מתגודדים ברחוב אוקספורד

אולי אל תחזיר דברים ביום החג הקרוב ... (תמונה: Getty)

חנויות אינן צריכות להציע החזר כספי על מוצרים שנרכשו בחנות ואינם פגומים, למרות שרובם כן.

עם זאת, במקרים רבים הם יטילו הגבלות - אלה נוגעות ממגבלות זמן על מתי תוכל להחזיר אותן ולאסור החזרות בימים שאחרי חג המולד להציע שוברים ולא כסף ו - במקרים מסוימים - לספר לאדם שקנה ​​אותו. לקח אותו בחזרה.

זכויות החזר ברחוב הראשי

מרקס וספנסר

M&S נדיב הרבה יותר מכמה חנויות אחרות ברחוב הראשי (תמונה: Getty)

גברת - מרקס אנד ספנסר אומרת שהיא תציע החזר מלא או החלפה עם קבלה עד ה -15 בינואר, ללא הוכחת רכישה זו תהיה המרה או קבלת מתנה בלבד.

דבנהמס - מדיניות החזרה של 28 יום (35 ימים באינטרנט) אך דבנהאם תקבל החזרות עם קבלות מתנה עד ה -28 בינואר. ללא הוכחת רכישה זה יהיה החלפה בלבד.

ג'ון לוויס - ג'ון לואיס יקבל החזרות בתוך 90 ימים מרגע רכישתו לחג המולד, אלא אם המוצר פגום. החנות תיתן לך החזר כספי אם יש לך קבלה, אם אין לך קבלה, תצורת הזמנה או תעודת משלוח, תוכל לקבל כרטיס מתנה בערך של מחיר המכירה הנוכחי של המוצר.

אֲמָזוֹנָה : פריטים שנשלחו על ידי Amazon.co.uk מה -1 בנובמבר עד ה -31 בדצמבר עשויים להיות מוחזרים עד ה -31 בינואר.

מגפיים : ל- Boots יש מדיניות החזרה של 35 יום להחזר או החלפה עם הוכחת רכישה.

בית פרייזר - House of Fraser מציעה החזר כספי של 14 יום עם הוכחת רכישה או שטר המרה או אשראי עבור פריטים שנרכשו לאחר ה -26 באוקטובר שהוחזרו לא נלבשים ובמצב מושלם עד ה -6 בינואר.

Selfridges - כלבו היוקרתי מציע החזר של 28 יום על פריטים עם תוויות ותגים שעדיין שלמים עם הוכחת רכישה. בלי זה, זה יהיה חילופי בלבד.

ריבר איילנד - במהלך תקופת חג המולד, ריבר איילנד האריכה את מדיניות ההחזרים שלה. הזמנות שבוצעו בשבוע שלפני חג המולד עשויות להיות מוחזרות עד 14 בינואר 2019.

פריטים המוחזרים בדואר עד 14 בינואר 2019 במצב שניתן למכור אותם, יוחזרו במלואם.

ניתן גם להחזיר פריטים לכל חנות. עבור פריטים המוחזרים לאחר חודש רכישה ולפני 14 בינואר 2019, היא תציע החלפה או כרטיס החזר כספי לפי ערך הסחורה שנרכשה. זה מספק לך פתק שליחה לאחסן איתך כהוכחת רכישה. ללא שטר משלוח הוא יוחלף רק במחיר המכירה הנוכחי.

הקונים חולפים על פני חנות של ג'ון לואיס ברחוב אוקספורד

ג'ון לואיס הוא עוד אחד מהטובים (תמונה: Getty)

M ו- M ישיר - בהזמנות שבוצעו ב -1 באוקטובר 2018 או לאחריה, מציעה M&M Direct מדיניות החזרות חג המולד מורחבת. יהיה לך עד ה -20 בינואר 2019 להחזיר את הסחורה שלך.

בהזמנות שבוצעו מחוץ לזמן זה או בהן מדיניות ההחזרות הסטנדרטית שלה ארוכה יותר, יהיו לך 28 ימים להחזיר פריטים לא רצויים.

אסוס - ניתן להחזיר הזמנות שהועברו לחנות המקוונת בין ה -1 בנובמבר ל -24 בדצמבר עד ה -31 בינואר. המדיניות הרגילה שלהן היא שתוכל להחזיר כל פריט בחינם תוך 28 ימים מיום קבלתו.

הבא - מדיניות ההחזרות הרגילה של Next היא 15 ימים, אך הם האריכו זאת לתקופת חג המולד. כעת תוכל להחזיר פריטים עד ה -4 בינואר, אלא אם כן הם קישוטים לחג המולד ולאחר מכן יש לך 15 ימים מיום רכישת החנות/תאריך ההגעה.

טד בייקר - ברכישות מקוונות בין ה -1 בנובמבר ל -24 בדצמבר תוכל להחזיר את סחורותיך מטד בייקר עד ובין ה -31 בינואר - אך רק בכרטיס מתנה או החלפה. תוכל גם להחזיר רכישות שבוצעו באינטרנט לחנות עצמאית תוך 14 יום.

מראה חדש - כל רכישת חג המולד שנעשתה בין ה -28 באוקטובר לערב חג המולד ב- New Look ניתנת להחזרה עד 31 בינואר עם קבלה. אולם כמו במדיניות הרגילה שלהם - ניתן להחליף פריטי מכירה בלבד ולא להחזיר אותם. המדיניות הרגילה שלהם היא להחזיר סחורה עם 28 ימי רכישה. ביום הבוקס, ניו לוק לא תעבוד החלפות או החזרים.

FootAsylum - כל הפריטים שנרכשו בין ה -28 באוקטובר לערב חג המולד ניתנים להחזרה עד 12 בינואר כולל כל החזרה לא תתבצע עיבוד בין יום האיגרוף ל -28 בדצמבר.

ניו לוק לא יקבל החזרות ביום החג (תמונה: Getty)

ח שמואל - ניתן להחזיר את כל הפריטים שנרכשו בין ה -29 באוקטובר לערב חג המולד תמורת החלפה או החזר כספי עד ה -26 בינואר.

HMV - ניתן להחליף את כל הפריטים שנרכשו במהלך נובמבר ודצמבר עד ה 31 בינואר. יש כמה אי הכללות לפריטים שלא ניתן להחליף, כגון אשראי משחקים והרשמות. בחנות הם יחליפו מתנות חג לא רצויות החל מה -26 בדצמבר.

WHSmith - ברכישות שבוצעו החל מה -1 בנובמבר, WHSmith האריכו את מדיניות ההחזרות שלה עד 30 ימים מחג המולד - עד 23 בינואר.

משחק - כל עוד יש לך את החשבונית המקורית וכרטיס האשראי או החיוב המשמש לביצוע הרכישה, יש לך עד 31 בינואר החזר מלא על כל מתנת חג המולד שנרכשה החל מה -1 בנובמבר וערב חג המולד.

החברה הלבנה - מדיניות החזרת הסטנדרטים הורחבה והחזרות לפריטים שנרכשו בין ה -1 בנובמבר ל -24 בדצמבר יורחבו עד ה -31 בינואר.

ניתן להחזיר פריט שהתקבל במתנה להחלפה או שוברי מתנה אך מייל יישלח לאדם שביצע את הרכישה המקורית. ניתן להחזיר רק את כרטיס האשראי או החיוב המקורי עליו נרכשה המתנה.

חנות השעונים - כל הפריטים שהוזמנו החל מה -1 באוקטובר תקפים להחזר מלא עד 31 בינואר.

לורה אשלי - ניתן להחזיר פריטים תוך 28 ימים מיום קבלתם, אך ניתן להשתמש בקבלות מתנה לביצוע החלפה עד ה -13 בינואר.

קרא עוד

דולי פרטון שיער טבעי
זכויות הצרכן של קניות לחג המולד
כמה זמן יש לך להחזר מנות חסרות או שבורות הזכויות שלך אם החבילה שלך תיעלם מדיניות החגים מחזירה את החנויות לחנויות הגדולות

ראה גם: