המקרה המוזר של ג'יימס מאדיסון: תפנית של מאן יוט, אנגליה נאבקת והחלטת לסטר

כדורגל

ההורוסקופ שלך למחר

בעוד לסטר סיטי מתכוננת להתמודדות חבטה מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד ביום שלישי בלילה, ג'יימס מאדיסון היה יכול לדמיין את עצמו מסתובב באדום ולא בכחול. כמובן שהם קוראים לזה תיאטרון החלומות.



ההתנגשות הפכה במהירות למשחק חובה של הקבוצה של ברנדן רוג'רס, לאחר שלא הצליחה לנצח את 10 סאות'המפטון ותצוגה גרועה בתבוסה הביתית 4: 2 מול ניוקאסל יונייטד ביום שישי.



לסטר העבירה את כל העונה בארבעת הטובות ביותר בליגת העל, אך רק שלושה משחקים לפניה עומדים בפני האפשרות להחמיץ את עצמה כמו ליברפול ואברטון במרוץ על מקום ליגת האלופות.



כשיש משחקים מול מאן יונייטד, צ'לסי וטוטנהאם, התלבושת של מידלנדס תהיה נואשת שמאדיסון יגלה מחדש את המגע הרוצח שלו מול השער.

ג'יימס מאדיסון היה אחד השחקנים הבולטים של לסטר מול מנצ'סטר סיטי

ג'יימס מאדיסון היה אחד השחקנים הבולטים של לסטר מול מנצ'סטר סיטי (תמונה: POOL/AFP באמצעות Getty Images)

השחקן בן ה -24 התחיל את העונה בסערה שהודגם בסיום מהמם בפירוק 5-2 של השועלים של מנצ'סטר סיטי באצטדיון אתיהאד, אך מאז הוא ירד מהרתוח.



לאחר שעבר מאחיזתו של המועדונים הבכירים בליגת העל לירידה בתוך מחלוקות מחוץ למגרש, נפילתו מהחסד היא מסקרנת.

אז מה יקרה אחר כך? כאן, מירור ספורט מסתכלת על המקרה המוזר של מאדיסון ...



ריבית העברת מאן יונייטד

אולה גונאר סולסקייר החתים את ברונו פרננדס לאחר שצינן את העניין שלו בג'יימס מאדיסון

אולה גונאר סולסקייר החתים את ברונו פרננדס לאחר שצינן את העניין שלו בג'יימס מאדיסון (תמונה: מנצ'סטר יונייטד באמצעות Getty Images)

ככל שהרצון של מנצ'סטר יונייטד לפליימייקר טבעי הלך והתברר, שאדיסון יהיה בראש רשימתו של אולה גונאר סולסקייר, יחד עם ג'ק גריליש.

לסולסקאייר היה קצב בשפע בהתקפה מול מרקוס רשפורד, אנתוני מרטיאל ומייסון גרינווד, אבל מה שנורבגי באמת היה חסר היה איום יצירתי, מספר 10 שיכול להאכיל את החלוצים ולצאת לשערים משלהם.

הצמד היה צעיר נבחרת אנגליה עם פוטנציאל עצום וזה סימן את התיבות של יונייטד מבחינת העדפתן לקנות ולפתח כישרון בריטי. אך לאחר שהמחירים של לסטר ואסטון וילה, יונייטד הפנתה את תשומת ליבם למקום אחר.

בינואר 2020 הם קיבלו את האיש שלהם והוציאו 47.5 מיליון ליש'ט כדי לצבור את ברונו פרננדס מספורטינג ליסבון. בהערכת 18 החודשים שלו בכדורגל האנגלי, הדעה הרווחת היא שהם קיבלו את ההחלטה הנכונה.

הוא חתם על חוזה חדש עד 2024, שנדמה כי יש לו כמעט את כל תקוותיו להשיג מהלך גדול. לדעתו של יונייטד, הם עשויים להרגיש שהם טובים יותר בלעדיו.

העונה עד כה

ג'יימס מאדיסון כבש 11 שערים בכל המסגרות

ג'יימס מאדיסון כבש 11 שערים בכל המסגרות (תמונה: POOL/AFP באמצעות Getty Images)

זה היה קמפיין משובח עבור לסטר, ועד לאחרונה, גם למדיסון.

כשמשחק מאחורי ג'יימי ורדי וקלצ'י אינחנאצ'ו במערך 3-4-1-2 המועדף על רודגרס, מאדיסון נהנה מהחופש לשוטט וליצור הזדמנויות מאחורי שותפות השביתה.

בן כמה פול הוליווד

האיש לשעבר בנוריץ 'מילא תפקיד מרכזי בחיפוש אחר ההעפלה לליגת האלופות ובמסעו לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית, כבש 11 שערים ורשם 10 בישולים.

הוא היה מועמד לשחקן החודש בינואר לאחר שכבש בארבעה משחקים רצופים רק כדי שהבחר על ידי אילקאי גונדואן לאחר גבורות השער שלו עבור מנצחת העיר מנצ'סטר סיטי.

אבל במחצית השנייה של העונה הצורה שלו חלפה. בעוד שבממוצע הוא מסר שער או עזר כל 150 דקות בליגה, רק שתי תרומות הגיעו מאז 7 בפברואר.

אם לסטר תמשיך להחזיק במקום הרביעי ולהבטיח מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, מאדיסון חייב למצוא דרך לגלות מחדש את הטופס שהציג מוקדם יותר העונה.

משמעות מספר מלאך 151

נסיגות

הפציעות פגעו בעונתו של ג'יימס מאדיסון

הפציעות פגעו בעונתו של ג'יימס מאדיסון

למדיסון היו מספר בעיות להתמודד איתן מחוץ למגרש, חלקן נגרמו לעצמם.

לאחר שהתנער מפציעה בירך בספטמבר 2020, הגבר יליד קובנטרי ספג למרבה הצער פציעה חוזרת בברכו שהניעה אותו מחוץ לפעולה בדצמבר ובתחילת ינואר.

אבל כוכב השועלים האשים רק את עצמו לאחר שמצא את עצמו במים חמים עם המועדון ועם רוג'רס שהשתתף במסיבה עם איוזה פרז וחמזה צ'ודהורי באפריל, בזמן שנעשו אמצעי נעילה של וירוס הקורונה.

השלישייה נקנסה והורדה מההרכב של לסטר על התמודדות החוץ עם ווסטהאם, שהמשיכה להפסיד 3-2, והמועדון גינה את השחקנים על שיפוטם הלקוי.

אין ספק שזה הופעותיו והמוניטין שלו קיבלו מכה מאז הנפילה מהאירוע. עכשיו זה תלוי במדיסון לחזור למסלול.

אנגליה נאבקת

ג'יימס מאדיסון זכה רק במכסה יחיד עבור אנגליה

ג'יימס מאדיסון זכה רק במכסה יחיד עבור אנגליה (תמונה: Getty Images)

לגארת 'סאות'גייט יש את הדילמה שכל המאמנים מבקשים לקבל: הבחירה הקשה לבחור קבוצה עם שפע של כישרון התקפה העומד לרשותו.

אבל הבוס של שלושת האריות עומד בפני קריאה קשה אם להאמין במדיסון כאשר הוא מכנה את הנבחרת שלו ל -26 איש ליורו.

יש תחרות עזה על המקום באזורים במרכז המגרש, כאשר גריליש, פודן והר כמעט מובטחים במקומם.

זה משאיר קבוצה של שחקנים כמו מאדיסון, ג'יימס וורד-פראסה וג'סי לינגארד בשליטה כשהם מנסים לשכנע את סאות'גייט שהם ראויים למקום בטורניר הבינלאומי של הקיץ.

שמונה שערים וחמישה אסיסטים ב -28 הופעות ליגה מעמידים את קשר לסטר באותה סוג של אפקטיביות כמו פודן וגראליש, אך חבריו הבינלאומיים לקבוצה מוצאים רמה נוספת בעוד מאבקי מאדיסון חשופים.

בנוסף, פרישתו מהתפקיד הבינלאומי בנובמבר 2019, בהתייחס למחלות, לא התקבלה היטב במחנה באנגליה. העובדה שהוא הרוויח רק כיפה אחת מאז מרמזת שהוא עלול לפספס את נבחרת הגמר.

ראה גם: