קולין היקרה: אני לא מאמין שבן הזוג הטוב ביותר שלי יתחתן עם בחור כל כך נורא

סקס ומערכות יחסים

ההורוסקופ שלך למחר

היא בטח שמעה את ההלם בקול שלי(תמונה: Getty)



קולין היקרה

לפני כמה ימים, החבר הכי טוב שלי התקשר אלי כדי לומר שבן זוגה זה חמש שנים הציע והם מתכננים להתחתן בקיץ הבא. להגיד שלי הלב שקע זו אנדרסטייטמנט.



אני לא יכול לסבול את בן זוגה - הוא גס רוח, אנוכי, מגונה והרבה דברים חוץ מזה. אף אחד מחבריה או מבני משפחתה לא אוהב אותו ואף אחד מאיתנו לא יכול לראות מה היא רואה בו. היא חכמה, מושכת וחביבה והוא מכה הרבה מעל למשקל שלו.



ניסיתי להישמע בשבילה, וברור שהבאתי את ברכותיי, אבל זה לא היה מכל הלב ואני בטוח שהיא רשמה את ההלם והאכזבה בקולי. מה שרציתי לומר הוא שהיא עושה טעות איומה.

ככל הנראה קוביד והמנעולים גרמו להם להבין שהם רוצים לחתום על העסקה ולתכנן עתיד יחד וכן הלאה. למעשה קיוויתי שאולי הייתה לזה השפעה הפוכה והיותו סביבו 24/7 יעזור לה לראות איזו חבטה הוא באמת!

היא ויתרה כל כך בשבילו - על עבודה, על החיים החברתיים שלה (מכיוון שרבים מחבריה לא רוצים לבלות איתו), והיא גם מכרה את הדירה המקסימה שלה כדי לעבור למקומו. מה אני יכול לעשות?



האם לספר לה את דאגותיי או פשוט לשתוק ולקוות לטוב?

אומרת קולין

אתה לא תאהב את התשובה שלי אני חושש, אבל זאת: שתוק ותקווה לטוב.



אולי הוא לא הרעיון שלך לשותף טוב, אבל ברור שהיא רואה בו משהו. אלא אם כן הוא מתעלל או שהיא באה אליך עם דאגות או ספקות, אז אני חושב שאתה צריך לקבל שזה החיים שלה וההחלטה שלה לקבל.

אנחנו לא תמיד יכולים להסתדר עם השותפים של החברים שלנו או אפילו כמוהם, אבל במציאות אנחנו לא צריכים לבלות איתם כל כך הרבה זמן.

וכל עוד תישאר קרוב אליה ותשאר תומך, היא תבוא אליך אם יש לה ספקות או חששות בעתיד. ואז אולי תוכל לספר לה מה אתה באמת חושב!

אולי אתה לא אוהב את הבחירה שלה, אבל זה לא אמור להשפיע על החברות שלך. פשוט תהיה שם בשבילה אם הדברים אכן הולכים בצורת אגס.

כמו כן, מבחינת חברתיות, כשכולנו רשאים לעשות זאת שוב, אל תמציא תירוצים לא לצאת החוצה אם בן זוגה עומד להיות שם - תהיה שם עבור חברך.

תחשוב מה אם זה היה אומר לה אם החברים שלה יקבלו את בן זוגה, גם אם עדיין תחזור הביתה אחר כך ותחשוב: איזו חבטה!

ראה גם: