דרק צ'יזורה מגיב לטייסון פיורי שהכריז על קרב טרילוגיה לקאמבק אגרוף

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

דרק צ'יזורה הפציר בטייסון פיורי 'להפסיק לדבר שטויות' אחרי אלוף העולם במשקל כבד הודיעו שהזוג ינהל קרב טרילוגיה .



הכלב המטורף ג'רמי קייל

Fury אישר את תוכניותיו לצאת מפרישתו ולקיים קרב שלישי עם Chisora, שהוא תמיד הבטיח ליריבו הוותיק. השניים נלחמו על התואר הבריטי ב-2011 וב-2014, כאשר יליד מנצ'סטר יצא בראש בשתי המפגשים שלהם תחילה על פי החלטה ולאחר מכן על ידי עצירה במשחק החוזר.



אבל צ'יסורה מאמין שהעסקה רחוקה מלהיות, אומרת לפיורי שהוא צריך קודם לדבר עם האמרגנים שלו פרנק וורן ובוב ארום כדי להפוך את הקרב לרשמי. אלוף העולם במשקל כבד היה במסע הרצאות בבריטניה בשבועות האחרונים, ולא היה בתקשורת תכופה עם ארום ווורן, אבל התהפך עם פרישתו.



'טייסון, תפסיק לדבר בן זוג', אמר צ'יסורה בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות. 'טלפון לאמא ואבא, אמא זה פרנק וורן אבא מבאס בוב ארום. תגיד להם שאתה רוצה לבלות איתי ושלח לי את הניירת, כן?'

Fury פגע ב-Chisora ​​בסרטון קצר לאחר העדכון של Chisora, והכריז שהוא לא צריך לדבר עם וורן או ארום. הוא גם הבטיח שבעוד שבוע יגיע חוזה שחברו לשעבר יחתום עליו.

'דרק, ביקשת את הבוס אז הם שלחו אותי, כלב,' אמר פיורי בתשובה אינסטגרם וִידֵאוֹ. 'אני לא צריך לדבר עם אף אחד, דיברתי עם צוות ההנהלה שלך, כולם בסדר, הכל מסודר ונראה טוב. החוזה יסתיים בעוד יום בערך, שלום'.



היה גארי רודס חולה

צ'יסורה בדיוק תפסה החלקה מפסידה בשלושה קרבות כשהביסה את קובראט פולב באצטדיון O2 בלונדון בחודש שעבר, וכעת היא עשויה להיות ערוכה להזדמנות אליפות העולם. ההפסדים שלו היו נגד האלוף המאוחד הנוכחי אולכסנדר אוסיק והאלוף לשעבר ג'וזף פארקר פעמיים, כך שהוא נשאר ברחבי העולם למרות תבוסותיו.

Fury טוען שהוא יחליף את המחנה שלו לקרב, והודיע ​​מוקדם יותר היום שהוא יחליף את שוגרהיל סטיוארד בפינתו עם החבר הוותיק אייזק לואו. המשקל נוצה איבד את שני ההתמודדויות האחרונות שלו, ויכול להיות מפלרטט עם המעבר לאימון והחיים שאחרי הלחימה.



מי לדעתך ינצח; טייסון פיורי או דרק צ'יזורה? תן לנו לדעת את המחשבות שלך בקטע ההערות לְהַלָן!

'החלטתי לחזור לאיגרוף כי אני יכול להפוך לאלוף במשקל כבד הראשון בהיסטוריה שיש לי שתי טרילוגיות; אחת עם דיונטאי ויילדר והשני עם דרק צ'יזורה', אמר פיורי לאנדי לי בסרטון מוקדם יותר היום.

'תמיד אמרתי שאלחם בדרק צ'יסורה בסוף הקריירה שלי והנה אנחנו שוב, שוברים את כל השיאים וקובעים תקדימים. הסיבה שבחרתי באייזק לואו כמאמן שלי היא שבזמן שהייתי עם פיטר [פיורי], אייזק היה שם, בזמן שהייתי עם בן [דייבסון], אייזק היה שם וכשהייתי עם שוגרהיל הוא תמיד היה שם.

'הוא נותן לי מידע, הוא מכיר אותי טוב יותר מכל אחד על פני הפלנטה ואנחנו צוות נהדר. תמיד היינו ביחד ואנחנו הולכים לסיים את זה ביחד. תמיד עבדנו טוב מאוד ביחד וכאן אנחנו עומדים לקבל על עצמנו אירוע עצום ומסיבי'.

פירוש מלאך מספר 321

ראה גם: