אמה בונטון חוגגת 19 שנים עם הארוס ג'ייד ג'ונס בפוסט מקסים באינסטגרם

אמה בונטון

ההורוסקופ שלך למחר

אמה בונטון חגגה את יום השנה שלה עם ג'ייד ג'ונס(תמונה: Getty)



אמה בונטון וג'ייד ג'ונס מאוהבים בטירוף כתמיד כשהם מציינים 19 שנים מדהימות ביחד.



טומי לי פמלה אנדרסון

מגישת הרדיו פרסמה זה עתה את המחווה הרומנטית ביותר לאינסטגרם לחבר הזמר שלה, שחגג 19 שנים ביחד.



ליד מונטאז 'של יריות חמודות כתבה אמה, בת 41: הנפש התאומה שלי, השותפה שלי בפשע, החבר הכי טוב שלי אהובי. כל תמונה שאני מוצא מאתנו, אתה מחזיק לי את היד. 19 שנה היום ואני אוהב אותך יותר מתמיד. ❤ #אהבת אמת '

הזוג ביחד מאז 1998, אז ג'ייד, בן 38, היה חלק מ- boyband Damage. יש להם שני בנים יחד, בו, תשע וטייט, בן שש, והתארסו בשנת 2011.

ובחודש שעבר, אמה הודתה שאולי סוף סוף היא מוכנה להתחתן עם היפה שלה לטווח ארוך.



אם כבר מדברים אל השמש מגזין נפלא , היא אמרה: זה יהיה נחמד, לא? חלק ממני מאוד רוצה לארגן משהו. אני צריך להסתובב עם זה. הוא כבר קורא לי אשתו ואני קורא לו בעלי.

אין תוכניות לחתונה, אבל אנחנו כן מדברים על זה. אני חושב שבגלל ששנינו דלי אנחנו מנסים לחיות כרגע, אז אל תתכננו דברים רחוקים מדי.



אני כל כך בר מזל שמצאתי אותו. הוא היה תומך אמיתי והוא כל כך חיובי, כי לפעמים אני מתעצבנת או דואגת לדברים. הוא איש טוב שיש לו בסביבה.

אמה בונטון ושותפה ג'ייד ג'ונס

הם ביחד מאז 1998 (תמונה: Getty)

היא גם חשפה את הסיבה לכך שמערכת היחסים שלה הייתה כה מוצלחת.

ג'ייד מדהים. אנחנו מסתדרים כל כך טוב ואנחנו חברים נהדרים. אני חושב שכבוד אחד לשני הוא גורם חשוב, יחד עם הצחוק האחד את השני. אנחנו גם לוקחים פסק זמן לדייטים - אם כי לא לעתים קרובות ככל שהיינו רוצים.

היא לא הספייס גירל היחידה שנהנתה מחיי משפחה בשבועות האחרונים. גרי הורנר, לבית האליוול, שיתפה לאחרונה סרטון מהנה עם בעלה, סופרמו של רד בול רייסינג, כריסטיאן הורנר.

גרי הורנר (לבית האליוול) ובעלה כריסטיאן הוכיחו שעדיין יש להם הרבה אנרגיה כשהזוג שיחק בגינה שלהם בבית (תמונה: אינסטגרם/therealgerihalliwell)

בסרטון, המשותף ל -407 אלף העוקבים שלה באינסטגרם, מוצגת גרי מצחקקת כשבעלה תופס אותה ומסתובב לה במעגלים, לפני שהוא נותן לה מכה חצופה בתחתית שלה.

ברור שניתן להפיק את המרב מאור השמש, ניתן לראות את הזוג משתלט על הסביבה השופעת של הגינה שלהם.

נראה כי בני הזוג - שנשואים שנתיים - חשים במצב רוח אנרגטי במיוחד.

דקירה בחניון של סיינסברי

ברור שמנצלים כמה זמן השבתה ביחד, הספייס גירל, בת 44 והסופרמו של רד בול צחקקו כשגרי נזרקה באוויר לפני שכריסטיאן נחת חבטה חצופה בתחתית שלה (תמונה: אינסטגרם/therealgerihalliwell)

גרי כתבה את הקליפ הקצר: 'אני קצת ילדותית'.

לגרי היו כמה שנים מאושרות מאוד, התחתנה עם בעלה כריסטיאן במאי 2015 וקיבלה את בנם מונטי, בחודש ינואר.

הזמרת - שכבר יש לה את בתו בלובל בת ה -10 ממערכת יחסים בעבר - שימחה את המעריצים מהחדשות על הריונה ברשתות החברתיות באוקטובר, והודיעה את ההודעה המפתיעה עם מם, וכינתה את עצמה 'מאמא ספייס'.

ראה גם: