אפליקציית ליווי על פי דרישה תעלה בבריטניה עד יום האהבה

אפליקציות

ההורוסקופ שלך למחר

מלווים(תמונה: Getty)



אפליקציה המציעה מקום לליווי למצוא לקוחות נמצאת במרחק ימים ספורים מההשקה בבריטניה על פי מדריך סקס טק . Smooci שואפת להציע דרך לחבר מלווים עם לקוחות בצורה בטוחה.



הפלטפורמה כבר פועלת במספר אזורים כמו הונג קונג, ברלין וסינגפור. אולם החברה מציגה כרגע את לונדון כ'בקרוב '.



אבל הדבר המוזר מעט בסמוצ'י הוא שמדובר בחברה בריטית אך עד כה לא הצליחה להשיק כאן.

אפליקציית הליווי תושק בקרוב (תמונה: Getty Images/iStockphoto)

חוק הזנות מורכב, אך תשלום עבור סקס אינו כשלעצמו חוקי. אולם רוב הפעילויות הנלוות לכך הן אשר גורמות לסיבוכים ואנשים המסכנים את עצמם.



למרות שהרעיון של הזמנת ליווי באמצעות אפליקציה (או האתר) עשוי להטעות בעיני רבים הרעיון הוא לסייע לשמור על בטיחות עובדי המין, כמו גם להגן על לקוחותיהם.

מוצע אימות גיל, כך שלקוח יודע שהכל מעל הלוח. לנשים שמשתמשות בשירות כדי להציע שירותים יש גם אפשרות לשלוח את מיקומן כדי לאמת את בטיחותן.



Smocci לא מרוויח כסף מקיחת התשלום שהלקוח נותן למלווה, במקום זאת יש חיוב על השימוש בפלטפורמה.

לקוחות משלמים תשלום עבור שימוש בתכונות פרימיום ואילו מלווים משלמים על כל חיבור. הם יכולים להזמין אחד בחינם כל שלושה ימים, כאשר שלושת הימים הראשונים יהיו ללא תשלום.

למרות שאנשים רבים יראו שהרעיון כולו מגעיל, הוא לא ישנה את המציאות של עבודת מין. הוספת בטיחות למעורבים בתעשייה בהחלט צריכה להיות דבר טוב.

אם הטכנולוגיה יכולה לסייע להפוך את המקצוע הוותיק בעולם לבטוח יותר ולהסיר את יכולתם של סוחרי מין להרוויח כסף אז אולי ייצא טוב מהאפליקציה הזו.

קרא עוד

סיפורי מין
מספר ממוצע של שותפים מיניים לקיים יחסי מין עם לשעבר יכול להיות טוב קונדום לשימון עצמי לאדם יש ראייה אדומה הודות לתרופות ED

ראה גם: