ג'ייק פול קובע מגבלת משקל לקרב פוטנציאלי עם כוכב ה-UFC קונור מקגרגור

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

ג'ייק פול מוכן להילחם ב-175 פאונד קל בקריירה כדי להבטיח התנגשות עם אגדת UFC קונור מקגרגור .



פול רודף קרב עם האירי עוד לפני שערך את הופעת הבכורה שלו באגרוף מקצועני ב-2020, אבל קיבל מעט עידוד מאלוף ה-UFC לשעבר. מקגרגור החל לאחרונה להכיר בכוכב היוטיוב עם כמה הערות מזלזלות ברשתות החברתיות, אבל המאבק בין השניים עדיין רחוק.



ג'ורג' קיס הוליוקס שחקן

למקגרגור, שלא נלחם מאז ששבר את רגלו בקרב הטרילוגיה שלו עם דסטין פויייר בקיץ שעבר, נותרו שני קרבות בחוזה ה-UFC שלו. הקידום עשוי לעשות כל שביכולתו כדי להחזיק באטרקציית הכוכבים שלהם, בהנחה שהוא יחזור בהצלחה מפציעה.



 ג'ייק פול רוצה להתמודד עם קונור מקגרגור
ג'ייק פול רוצה להתמודד עם קונור מקגרגור ( תמונה: Sports Illustrated באמצעות Getty Images)

פול, בינתיים, צבר שיא מקצועי של 5-0, כשהוא גבר על היוטיובר AnEsonGib, כוכב ה-NBA לשעבר נייט רובינסון ומצטייני ה-MMA לשעבר בן אסקרן וטירון וודלי. אבל הקרב המקצועי השישי שלו נגד חסים רחמן ג'וניור בוטל לאחר שפול האשים את המשקל הכבד בכך שלא הצליח להעלות משקל לתחרות.

אבל למרות המתנה בלתי נמנעת להתמודדות עם מקגרגור, פול כבר שם את הכוונת שלו לעשות את הקרב על גבול המשקל הקל-כבד. זה יהיה הסכום הגבוה ביותר בו נלחם מקגרגור, אם כי רק בחמישה פאונד לאחר שלושת ההתמודדויות שלו במשקל טוב ב-UFC.

האם ג'ייק פול ינצח את קונור מקגרגור? ספר לנו בקטע ההערות לְהַלָן



זה יראה את פול מכריח את עצמו לאבד אבן מהמסגרת שלו לאחר שנלחם בעבר במשקל של 190 ק'ג. נשאל בתוכנית האגרוף של DAZN האם קרב פוטנציאלי עם מקגרגור גדול יותר מקרב חוזר בין מקגרגור ל פלויד מייוות'ר , פול אמר: 'אני נגד קונור הוא קרב הרבה יותר גדול. אנחנו יודעים שזה רק משחק כסף אם הם נלחמים.

'אני נגד קונור הרבה יותר תחרותי, יהיו הרבה יותר דיבורים, הרבה יותר מבדרים, וזה זה שכולם באמת רוצים. שנינו היינו מגיעים במשקל של 175 ק'ג, זה פשוט יותר הגיוני. אנחנו' אם שנינו צעירים יותר, שנינו בשיא הקריירה שלנו מבחינת הפרסום שלנו, זה פשוט הגיוני'.



גארי בוסי סטפני סמפסון

ראה גם: