ג'ייק וייטמן מגן על החלטה 'אמיצה' להסתכן במעמד אלוף העולם לאחר מדליית ארד

אַתלֵטִיקָה

ההורוסקופ שלך למחר

ג'ייק וייטמן הגן על ההחלטה לשים את מעמד אלוף העולם שלו על הכף לאחר שנפל בברמינגהם.



שבועיים לאחר הפיכתו למלך העולמות למרחק 1500 מ', הסקוטי יליד נוטינגהאם יכול היה להסתדר רק במקום השלישי במדינות חבר העמים. הוא הובס על ידי האוסטרלי אולי הואר, שרץ שיא משחקים 3:30.12.



אבל למרות החמצה של זהב, וייטמן לא היה מאוכז מדי, ובמקום זאת הסביר שהוא מקווה שהוא פטור מביקורת. היו רבים שציפו ממנו לסגת מהמשחקים לאחר שרק לאחרונה הוכתר כטוב בעולם, אבל וייטמן התעלם מהרעש החיצוני, החלטה שהוא עדיין עומד בה.



'אני מקווה שלא יורידו אותי יותר מדי בגלל שלא זכיתי בזה בהיותי אלוף עולם', אמר וייטמן, שזמנו היה איטי ב-1.30 שניות מאשר ביוג'ין.

סטיב קראם הטיל ספק בחוכמה של הימור כזה קרוב כל כך לרגע המגדיר את הקריירה שלו, ואמר: 'זה היה סיכון עבורי, תמיד, עבור ג'ייק. הוא אמיץ לעשות את זה, לשים את התואר שלו ואת המוניטין שלו על הסף.

'הוא היה יכול לרוץ את ה-800, הוא בחר בזה ובעבור ג'ייק זה היה מירוץ קשה וקשה'. וייטמן דחק על ידי סב קו לרדוף אחרי גדולות בשנת 1500, אבל הודה ש'הרבה' אחרים שאלו מדוע הוא מתכנן זאת.



אשתו של ויני ג'ונס מתה
 ג'ייק וייטמן התאכזב לאחר שנאלץ להסתפק בארד
ג'ייק וייטמן התאכזב לאחר שנאלץ להסתפק בארד

'ידעתי שהפוטנציאל הוא שאהיה מאוכזב מהעונה שלי אם לא ארוץ גם כאן', אמר לאחר המרוץ. 'אבל זו הזדמנות שלא רציתי לסרב לה.

'לא הייתי משנה את ההחלטה שלי. הייתי שונא לרוץ את ה-800 מ' או לא לרוץ בכלל, לראות את המירוץ הזה הולך וחושב שהייתי אוהב להיות בו'.



אגדת המסלול כריסטין אוהורוגו הזהירה את וייטמן שזה יהיה שונה מהעולמות שכן 'הפעם אתה הניצוד ולא הצייד'.

הוא היה ממוקם בצורה מושלמת על כתפו של המנהיג שיורד ישר מאחור בפעם האחרונה. אבל בניגוד ליוג'ין, שם השאיר את הבעיטה שלו עד 200 מ' החוצה, הוא הלך 50 מ' קודם לכן באצטדיון אלכסנדר עמוס ושילם על כך בריצה פנימה.

'לא רציתי להיות הולך רגל ולרוץ על מדליות קטנות', אמר וייטמן, שנרשם ל-800 באירופים בהמשך החודש.

'רציתי להצהיר, אבל לא הרגשתי כמעט טוב כמו שהרגשתי לפני שבועיים. נתתי הכל אבל זה היה כל כך קשה נפשית'.

משמעות מספר מלאך 1010

ראה גם: