דף הבית של Google לעומת אמזון הד: איזה רמקול חכם ינצח בקרב על הסלון שלך?

דף הבית של Google

ההורוסקופ שלך למחר

אם חשבתם שהרמקולים נועדו רק להאזנה למוסיקה, הגיע הזמן לחשוב שוב.



שדה קרב חדש צץ במלחמה על 'הבית החכם'. רמקולים המחוברים לאינטרנט שמנגנים לא רק מוזיקה, אלא מציעים מידע מועיל וצייתים לפקודות מדוברות, מסתערים על מקום בסלון שלך.



בסוף השנה שעברה, אמזון פרסמה סוף סוף את רמקול האקו שלה בבריטניה - למעלה משנה לאחר שהשיקה את המכשיר בארה'ב.



אקו מגיע עם עוזר קולי משולב בשם Alexa שיכול לענות על שאלות, לערוך רשימות מטלות, להגדיר אזעקות ולספק מזג אוויר, תנועה ומידע אחר בזמן אמת.

לאחר מכן, באפריל, השיקה גוגל את המכשיר המתחרה שלה, שנקרא Google Home, עם עוזר קולי משלו שיכול לבצע הרבה מאותן משימות.

ellie ו-izzi gogglebox
דף הבית של Google מוצג במהלך הצגת חומרה חדשה של Google בסן פרנסיסקו

דף הבית של Google מוצג במהלך הצגת חומרה חדשה של Google בסן פרנסיסקו (תמונה: רויטרס/בק דינבך)



אז איך שני המכשירים נערמים? ומי מהם ינצח בקרב על ליבך ועל ביתך?

לְעַצֵב

אמזון אקו הוא רמקול גלילי בגובה 23.5 ס'מ בקוטר 8.3 ס'מ. הוא כבד למדי בהשוואה לרמקולים אלחוטיים אחרים, ובמראה מונוליטי במקצת.



החצי התחתון של המכשיר מכוסה בסורג רמקולים, בעוד שבחלקו העליון של הד יש טבעת אור שאפשר לסובב אותה כדי לכוונן את עוצמת הקול ולחצנים להשתקת והפעלה.

הרמקול מגיע רק בצבעי שחור ולבן.

אמזון הציגה את אמזון הד בהשקת מוצרים בלונדון

לעומת זאת, דף הבית של Google הוא די סקוואט - עם צורה שכביכול בהשראת כוסות יין ונרות.

יש לו צמרת משופעת, עם צג קיבולי מגע וארבע נורות LED צבעוניות כדי לספק משוב ויזואלי, ולחצן השתקה פיזי יחיד בגב, עליו תוכל ללחוץ כדי למנוע מגוגל להאזין ל'מילים חמות '.

החלק התחתון של היחידה מכוסה בסורג רמקולים וניתן להחליף אותו למעטפים בצבעים שונים שיתאימו לטעם האישי שלכם. ישנן שש אפשרויות מעטפת מבד או מתכת.

דף הבית של Google מגיע בשש אפשרויות מעטפת

נשמע

אם אתה הולך להשקיע ברמקול, הדבר החשוב ביותר הוא שזה נשמע טוב.

Amazon Echo הוא רמקול של 1.0 ערוצים, כלומר מדובר ברמקול יחיד עם טוויטר אחד וופר אחד. זה די בסיסי בהתחשב בעובדה שלרוב האנשים, הפעלת מוסיקה תהיה תפקידה העיקרי.

הד אמזון

הד אמזון

בינתיים, דף הבית של Google מתגאה ב'נהג טיול גבוה 'עם עיצוב' רדיאטור פסיבי כפול 'שלטענת Google מספק' שיאים צלולים ושפל עמוקים '. זה אומר הרבה צליל גדול מחבילה קטנה.

ניתן גם לסנכרן את רמקולי הבית של Google יחד או לשלוט ברמקולים אחרים המחוברים אליהם מכשיר Chromecast Audio ובעצם ליצור מערכת רמקולים מרובי חדרים.

קרא עוד

רמקול דף הבית של Google
תאריך יציאה ל- Google Home בבריטניה דף הבית של גוגל מול אמזון הד סקירת דף הבית של Google היכן ניתן לרכוש את דף הבית החדש של Google

עוזרת קולית

עוזרת הקול של אמזון, Alexa, מסוגלת להבין פקודות פשוטות, או אפילו סדרה של פקודות, אך היא לא יכולה לנהל שיחות דו כיווניות.

מנוע החיפוש המוגדר כברירת מחדל של אלכסה הוא בינג, כלומר, התשובות לכל השאלות שתשאלו נגזרות ממנוע החיפוש שבבעלות מיקרוסופט.

הד אמזון

הד אמזון

אתה צריך לנסח את השאלות שלך בצורה הנכונה כדי לקבל את התשובות שאתה רוצה, אבל אמזון טוענת שככל שתשתמש בהד, כך תתאים אלקסה לדפוסי הדיבור, אוצר המילים וההעדפות האישיות שלך.

Google Assistant מנצל את העוצמה המעולה של מנוע החיפוש של Google, ומאפשר לך לשאול שאלות מורכבות יותר בצורה טבעית יותר.

אתה יכול גם לשאול שאלות המשך, כך שזה מרגיש יותר כמו שיחה.

יתר על כן, Assistant ב- Google Home זהה ל- Assistant המובנה בסמארטפונים של Android, כך שניתן לשתף נתונים בין שני המכשירים.

דף הבית של Google

הדבר המעצבן ב- Google Assistant הוא שאין לו שם, כך שאמנם אתה יכול להעיר את העוזרת של אמזון רק על ידי אמירת 'Alexa', עם Google Home אתה צריך להגיד 'OK Google' בכל פעם שאתה רוצה לדבר אליו.

תְאִימוּת

היכן שאמזון הד מצטיינת היא בתאימות שלה לאפליקציות אחרות.

הדובר כבר מתהדר ב- Uber, Skyscanner, National Rail ו- JustEat בין ה'כישורים 'שלו, כמו גם במספר מכשירי חשמל ביתיים חכמים כגון Hive, Netatmo ו- Philips Hue.

קייטי מחיר בית מבולגן

למעשה, אמזון טוענת כי יותר מ -130 אפליקציות נתמכות על ידי פקודות קוליות של Amazon Echo ו- Alexa.

Amazon Echo הוא עוזר וירטואלי לבית שלך

Alexa היא עוזרת וירטואלית לבית שלך

דף הבית של Google יכול לקשר עם Philips Hue, Nest, Samsung SmartThings, Hive, Honeywell, Belkin ו- If This Then That (IFTTT) - כמו גם מכשירי Chromecast משלה - אך הרשימה קצרה בהרבה.

הד והבית תואמים את שירותי הזרמת המוסיקה הנפוצים ביותר - בעיקר רדיו Spotify ו- TuneIn.

בעזרת ה- Echo תוכלו להצטרף לספריית המוסיקה של אמזון ולהצעות Prime Music, בעוד הבית מתחבר ל- Google Play מוזיקה.

מחיר וזמינות

הד הד של אמזון יצא למכירה בבריטניה ב -28 בספטמבר, במחיר של 149.99 ליש'ט. זה זמין ב ארגוס , קאריס , ג'ון לוויס , עולם ה- PC , וטסקו, כמו גם מ אֲמָזוֹנָה את עצמו.

אם אתה קונה את רמקול הד ב -11 ביולי - שהוא אמזון פריים דיי - תוכל לקבל אותו במחיר מוזל ביותר של 79.99 ליש'ט.

המחיר זול ב -50 ליש'ט מהמחיר הקמעונאי המומלץ של Google Home של 129 ליש'ט. אתה יכול לקנות את דף הבית של Google ב ארגוס, ג'ון לוויס, Currys PC World ו מפלין .

דף הבית של Google

דף הבית של Google (תמונה: רויטרס)

פְּסַק דִין

בהיבטים רבים נראה ש- Google Home יוצא מהמובילים בקרב הרמקולים החכמים. הוא קטן יותר, ניתן להתאמה אישית יותר, והעוזר הקולי שלו מופעל על ידי חיפוש Google, שרבים רואים בו עדיפות על בינג.

מצד שני, זה עדיין ימים יחסית מוקדמים למכשיר, והוא חסר את הרחבה של אינטגרציות עם אפליקציות של צד שלישי שאמזון הד מתגאה בו.

אם כבר יש לך סמארטפון אנדרואיד ו- Chromecast בבית, הגיוני לבחור בהצעה של Google. מצד שני, אם אתה משתמש ב- Fire TV או ב- TV Stick הגיוני להישאר עם אמזון.

כדאי לזכור כי שני המכשירים הללו צפויים להיות מעודנים ולהתפתח מאוד במהלך השנים הקרובות, כך שאם עדיין אינך מתלבט, התוכנית הטובה ביותר היא אולי לשבת ולראות איך הדברים מתנהלים הַחוּצָה.

ראה גם: