פניו המשתנות של גוון סטפני - מומחה חושף את האמת מאחורי מראה חדש ומזעזע

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

גוון סטפני הייתה הילדה הביישנית הסמוכה שזכתה לתהילה כסולנית להקת הרוק הקוקי No Doubt, רחוקה עולמות מהזמרת המושלמת שאנו מכירים ואוהבים כיום.



בשנות ה -90, עשרים ומשהו גוון נראתה לעתים קרובות עם שיער בצבע בהיר, אבני חן לגוף ואף ענדה פלטה לתקופה קצרה באור הזרקורים.



אבל במשך יותר משני עשורים המוזיקאית, בת 49, נראית כאילו לא התבגרה ביום וספורט שפתיים מלאות יותר באופן ניכר.



אבל מה עומד מאחורי הפרצוף הקפוא של גוון והכוס השמנמנה החדשה? ביקשנו מהמומחים שלנו ב- MYA לתת לנו את פסק הדין.



גוון סטפני כמעט ולא הזדקנה ביום

גוון סטפני כמעט ולא הזדקנה ביום (תמונה: FilmMagic עבור ACM)

המקום הקר ביותר בבריטניה
גוון סטפני (תמונה: Getty Images)

גוון סטפני צולמה בשנת 2012



למה צעירים יעזבו בהחלט

דובר של ניתוח קוסמטי MYA מסביר: ״אני מאמין שייתכן שגוון עברה טיפול לא כירורגי של חומרי מילוי לשפתיים, כיוון שנראה שיש לה שפתיים מלאות יותר בהשוואה לתמונות קודמות-במיוחד כשחייכו. חומרי מילוי לשפתיים יכולים גם לסייע בהפחתת חיוך 'מסטיק' מדי.

'זריקות מילוי השפתיים האלה מעצימות את השפתיים בכדי לסייע בכיסוי החניכיים, מה שיכול להיות התוצאה שגוון חיפשה להשיג. העלות הממוצעת של חומרי מילוי השפתיים בבריטניה יכולה לנוע בהתאם לספק ולכמות המילוי המשמשת, אולם תוכל לצפות לשלם בין 200 ל -1,000 ליש'ט לטיפול.

'ייתכן שלגוון יש קו לסת וסנטר עם קווי מילוי עוריים ללא ניתוח. טיפול זה יוצר מראה מוגדר ומסותת יותר לסנטר וללסת ויכול לעלות בין 150 ל -300 ליש'ט לפגישה, בהתאם לכמות המוצר המשמש.

לגוון אין קמטים באופק

לגוון אין קמטים באופק (תמונה: NBCU Photo Bank באמצעות Getty Images)

'הייתי מציע גם שגוון עברה זריקות נגד קמטים, המכונה לעתים קרובות בוטוקס, על מצחה וסביב עיניה (רגלי עורב). טיפול לא ניתוחי זה ייצור מצח חלק ויגביל את כל קווי המבטים/הבעה.

הטיפול בדרך כלל יימשך 3-6 חודשים כאשר פעולת השרירים חוזרת בהדרגה, הקווים והקמטים מתחילים להופיע מחדש וצריך לטפל בהם שוב.

הליך זה יכול לתת מראה עור חלק יותר אם אתה מחפש מראה צעיר או שהוא יכול לשמש כאמצעי מניעה להאטת תהליך קבלת הקמטים.

'אנו מאמינים שגוון נראית מדהים עבור 49, כך שברור שכל מה שהיא עושה עובד. חשוב לשמור על איזון הטיפולים הלא ניתוחיים-אתה יכול לשמור על נעוריך אך לא למלא יותר מדי במוצרים. '

קרא עוד

הבחירות של עורך Showbiz
קייט הדומעת אומרת שילדים איבדו את אבא & apos; ג'ף משתף פרדי במראה דומה דפ סיים את נישואי ענבר בגלל קקי קייט גארוואווי מאשרת את חזרת GMB

ראה גם: