חברי הקבוצה של צ'לסי נותנים לפייר-אמריק אובמיאנג אור ירוק לקחת את החולצה 'המקוללת' מס' 9

העבר חדשות

ההורוסקופ שלך למחר

ה צ'לסי חולצה מס' 9 הפכה ל'מקוללת' - ו פייר אמריק אובמיאנג יכול לקבל את ההזדמנות שלו ללבוש את זה.



תומאס טוכל חשף שאף אחד מהחלוצים שלו לא רצה את המספר האיקוני על הגב שלהם אחרי רומלו לוקאקו הפך להיות האחרון פלופ של כסף גדול אחרי פרננדו טורס, אלבארו מוראטה וגונסאלו היגוואין נכשלו גם הם בחולצה.



ברצלונה לשעבר מַחסָן נֶשֶׁק חָלוּץ אובמיאנג נמצא ברשימת המבוקשים של המועדון אבל טוכל מתעקש שזה לא נשאר פתוח לאף אחד אבל זה היה בגלל שרחים סטרלינג, קאי האורץ או כל אחד אחר לא רצו את זה.



בוס הבלוז טוכל אמר: 'זה מקולל, זה מקולל, אנשים אומרים לי שזה מקולל. זה לא המקרה שאנחנו משאירים את זה פתוח מסיבות טקטיות, עבור כמה שחקנים בצנרת שנכנסים ולוקחים את זה באופן טבעי.

'לא היה ביקוש גדול למספר תשע, כאשר כמו שחקנים לפעמים רוצים לשנות מספרים. אבל, באופן מפתיע, אף אחד לא רוצה לגעת בזה.

'כל מי שרוצה ממני במועדון אומר לי 'אה, אתה יודע, כאילו היה לו את התשע והוא לא הבקיע והיו לו את התשע וגם לא הבקיע'. אז עכשיו יש לנו רגע שבו אף אחד לא רוצה לגעת במספר תשע'.



 תומאס טוכל עבד לצד פייר אמריק אובמיאנג בבורוסיה דורטמונד
תומאס טוכל עבד לצד פייר אמריק אובמיאנג בבורוסיה דורטמונד

טוכל סירב להכחיש צ'לסי התעניינות באובמיאנג שאיתה עבד בבורוסיה דורטמונד והוצע למועדונים על ידי ברצלונה כשהם מחפשים לקצץ את חשבון השכר שלהם.

אובאמיאנג הבקיע 79 שערים תחת טוכל בדורטמונד, והחלוץ צפוי לחזור לכדורגל האנגלי שישה חודשים בלבד לאחר שעזב את ארסנל. טוכל הוסיף: 'אני אהיה מעוניין ב-79 השערים למעשה!



'אבל לא נגיב יותר. יש הרבה שמות בחוץ, לפעמים בגלל העובדה שאנחנו דנים בהרבה שמות אבל לפעמים גם ספקולציות טהורות. לא נתערב'.

ראה גם: