חדשות מאן יוטד: מרקו ארנאוטוביץ' סילק כאשר אריק טן האג שלח לכריסטיאנו רונאלדו אזהרה

העבר חדשות

ההורוסקופ שלך למחר

מנצ'סטר יונייטד ללא הגה חלון העברות בקיץ ממשיך להיות אחד הנושאים החמים של הכדורגל העולמי.



כפי ש אריק טן האג מנסה להחזיר את ימי הזוהר לאולד טראפורד, המרדף האומלל של המועדון אחר פרנקי דה יונג הביא לכך שהשדים האדומים רודפים כעת אחר החתמות מרובות בשלושת השבועות האחרונים של החלון הארוך של שלושה חודשים. על כל פנים, טיירל מלסיה , כריסטיאן אריקסן ו ליסנדרו מרטינז נמצאים דרך הדלת תמורת 70 מיליון ליש'ט, ו אדריאן רביוט מבטים אמור להיות חתימה מספר ארבע .



בינתיים, הסאגה סביב כריסטיאנו רונלדו העתיד של יונייטד הולך ומתערבל לחפש דרכים לחזק את ההתקפה שלהם ולהתאושש מ תחילת הסיוט של יום ראשון לחדש שלהם ליגת העל קמפיין, א הפסד אסון 2-1 בבית ל ברייטון & Hove Albion.



הנה NEWSAM כדורגל עם החדשות האחרונות מאולד טראפורד.

השדים האדומים עוזבים את ארנאוטוביץ'

בסאגת העברות קצרה נדירה, יונייטד נטשה את ניסיונותיה לחתום מרקו ארנאוטוביץ' מ בולוניה . ההחלטה של ​​השדים האדומים באה בעקבות תגובה נגדית מצד התומכים לאחר שהתברר שהמועדון הגיש הצעת זעזועה בשווי של כ-7 מיליון פאונד בסוף השבוע. ההצעה נדחתה על ידי בולוניה האיטלקית וצפויה הצעה משופרת לחלוץ האוסטרי בן ה-33.

אבל עכשיו ארנאוטוביץ' יישאר במקום, מכיוון שכמה מאוהדי יונייטד שלחו אימייל ישירות למנכ'ל השדים האדומים, ריצ'רד ארנולד, על רקע האשמות על גזענות מאז לאחרונה כמו אליפות אירופה בקיץ שעבר. ארנולד ושות' יחפשו כעת פורוורדים חלופיים לחתום.



קרא את הסיפור המלא כאן .

להתערב! למי צריך לכוון כעת ל-Man Utd כדי לשפר את ההתקפה שלהם? ספר לנו על בחירתך בקטע ההערות .



  ארנאוטוביץ' לא יחתום ב-Man Utd
ארנאוטוביץ' לא יחתום ב-Man Utd

רונאלדו שלח אזהרה

ריו פרדיננד הכריז על כך יונייטד לא יכולה להרשות לעצמה לתת כריסטיאנו רונלדו לעזוב הקיץ הזה, למרות שהבן 37 ​​נואש לעזוב את המועדון במרדף אחר ליגת האלופות כדורגל. רונאלדו הופיע כמחליף בהפסד ביום ראשון, החלטה שחברו לשעבר בשדים האדומים לא הסכים איתה והזהיר עלולה להיות בעלת השפעות אדווה.

'עבור שחקן, הדבר הגרוע ביותר עבורך לעשות הוא לשבת על הספסל ולהגיע למשחק', הצהיר פרדיננד על שלו. וייב עם חמש הופעה. 'אתה מתחיל אותו, אומר לו - 'אתה הולך לשחק 45 ולעשות מה שאתה עושה'. היו לו [45 דקות]. הוא מנוסה מספיק כדי לדחוף את עצמו במשחק.

'אתה חייב לסמוך על החבר'ה האלה... מאן יוטד אף פעם לא נותנת לו ללכת עכשיו. איפה הם ימצאו 24 שערים? אל תנהל את השיחה, אתה לא הולך לשום מקום'.

קרא את הסיפור המלא .

פיקה מפעיל לחץ על דה יונג

  פיקה הצביע על דה-ג'ונג להורדת שכר
פיקה הצביע על דה יונג לקראת קיצוץ בשכר ( תמונה: Getty Images)

המגן לשעבר של יונייטד ג'רארד פיקה עשוי לעשות טובה לשדים האדומים בכך שיסכים להפחית את שכרו ב- ברצלונה , שבתורו מפעיל לחץ על פרנקי דה יונג לעשות את אותו הדבר. הוותיק אמור לקחת קיצוץ בשכר כדי לעזור למועדון הקטאלוני האהוב שלו לרשום את חמש ההחתמות החדשות שלו ושתי חידושי חוזה לקראת העונה החדשה בלה ליגה.

דירקטוריון קאמפ נואו קרא גם לדה יונג להקריב את הכנסותיו, אבל הוא עומד איתן ורוצה לקבל את 14 מיליון ליש'ט שהוא חייב לו לאחר שדחה את שכרו במהלך Covid-19 מגפה. הקשר נשאר יעד ההעברות העליון של טן האג ובעוד שרצונו להישאר במקום, ברצלונה צריכה שהוא יתפשר על השכר שלו כמו לפיקה או יעזוב. עם זאת, מבחינת יונייטד, אדריאן ראביוט נראה אופציה הרבה יותר סבירה.

קרא את הסיפור המלא .

ראה גם: