ההתלהמות הממושכת של KSI לג'ייק פול במלואה כאשר היוטיובר דוחה להילחם עם יריב

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

KSI פנה לרשתות החברתיות כדי לחלץ את המתחרה ג'ייק פול כשהוא דחה מאבק עם עמיתו היוטיובר.



פול לקח את זה טוויטר מוקדם יותר לדרוש קרב עם KSI לאחר שיריבו של יריבו אלכס ואסאבי נאלץ לצאת מפגישתם ב-27 באוגוסט עם זעזוע מוח. אבל KSI, שדרש זמן רב לעימות עם האח הצעיר, דחה את ההצעה בטענה שכבר יש לו יריב מחליף.



בתגובה להצעתו של פול לנסוע ללונדון לקרב מאוחר יותר החודש, אמר KSI: 'אז היית יכול להילחם טומי פיורי באנגליה ב-undercard שלי? או שזה שלא רצית להילחם במתאגרף? אז אתה מודה שאתה בעצם פשוט מלא בשטויות כל הזמן הזה?



 KSI דחה את ג'ייק פול's offer
KSI דחתה את הצעתו של ג'ייק פול

'אתה ו-MVP (המבצעים הכי חשובים) כל כך לא אמינים. קודם טומי, [חסים] רחמן [ג'וניור[ ועכשיו ואסאבי. גם כשאתה מעלה אירועים, כל מה שאתה עושה זה לשקר למעריצים שלך ולנפח את המספרים שלך בכ-50 פעמים. אנחנו יודעים מה ההתמודדות שלך עם כל קידום מכירות ומה אתה עושה בפועל. זו בדיחה.

לאיזו מפלגה עלי להצביע בבריטניה

'התעשייה יודעת עכשיו שאתה לא ההגרלה שהצגת. המניה שלך יורדת ולא תוכל להכתיב לי שטויות, חבר. אתה חושב שאתה חכם אבל ציפינו שתצליח למשוך משהו כזה.

'בנוסף, אתה כנראה תנסה לעשות קצת חרא שיגרום גם לאירוע שלנו לבטל בדיוק כמו שאירוע הפלופ שלך עשה. ניסית לנקז את רחמן, כדי שלא יישארו בו חיים כשהוא נאבק בך עם סעיף ההתחדשות. אתה נאבק באדם טרי מניתוח ירך [בן אסקרן].



'נלחמת וניצחת בעבר את ראשו [טיירון] וודלי בהתראה של שלושה שבועות. גרמת ל-AnEsonGib להילחם במשקל שידעת שהוא יתקשה להגיע בהתראה כה קצרה. הרשימה עוד ארוכה. כל זה לא הולך לעבוד איתי משפחה.

האם KSI הייתה צריכה לקבל את הצעתו של ג'ייק פול? ספר לנו בקטע ההערות לְהַלָן



ממה מתה קרוליין אהרן

'נילחם בתנאים שלי וכשנעשה, זה נעשה על הבמה הגדולה ביותר. אני מדבר על משפחת אצטדיון וומבלי. עם מחנה מלא מותאם רק לך ולי, כדי שלא יהיו תירוצים כשאנחנו נלחמים . שום דבר מהתראה קצרה זו ***

'מה שלא ידעת זה שלמעשה התקשרנו עם לוחם אחר למקרה שתשלפת משהו כזה. אני אכבד את המילה שלי למעריצים שלי וליריבה שלי כי המילה שלי אומרת משהו שונה משלך. ההופעה תימשך באוגוסט 27 ולך או ל-MVP לא יהיה מה לעשות עם זה. תהנה לילי שלך חבר.'

פול מחפש בעצמו יריב חדש לאחר שביטל את הקרב שלו עם רחמן ג'וניור שהיה אמור להתקיים הלילה. הוא אמור לחזור באוקטובר, אבל לא סביר שייתן לרחמן או לפרי זריקה נוספת.

ראה גם: