איך לצפות באריות נגד דרום אפריקה: ערוץ הטלוויזיה הבדיקה הראשון, שידור חי, צוותים ועוד

איגוד הרוגבי

ההורוסקופ שלך למחר

אוהדי הרוגבי משני צידי קו המשווה יראו בשאלות מתמשכות רבות ביום שבת כאשר האריות הבריטים והאירים יפתחו את סדרת הקיץ שלהם מול דרום אפריקה.



שתי הקבוצות יתנגשו באצטדיון קייפטאון במהלך המבחנים הראשונים מתוך שלושה תוך כמה שבועות, כאשר הטובים ביותר בחצי הכדור הצפוני יתמודדו עם אלופת העולם המכהנת בשטח שלהם.



הקבוצה של וורן גטלנד נהנתה ממספר תוצאות כמעט ללא דופי לקראת המבחן הראשון, כאשר התבוסה היחידה שלהם הגיעה מול נבחרת A של דרום אפריקה בקייפטאון לפני 10 ימים.



מאמן ספרינגבוקס, ז'אק ניאנבר, מינה את ההרכב הכולל תשעה מה- XV שהחלו את הניצחון הזה עם שובו, בעוד גטלנד צפתה כמה הפתעות עם בחירת הבדיקה הראשונה שלו.

אלון ווין ג'ונס חזר מול הסטורמרים

אלון ווין ג'ונס התאושש באורח פלא מפציעה בכתף ​​כדי להיות כשיר למבחן הראשון

הדרך הזולה ביותר לחיות בבריטניה

תלבושת הסיור שמחה שהקפטן אלון ווין ג'ונס חזר לכושר רק שבועות ספורים לאחר שפרק את כתפו במפגש הפתיחה שלהם מול יפן.



ג'ונס עצמו תיאר את זה כדבר מאוד מאוד מיוחד להיות כשיר וזמין עבור הקבוצה שלו בשבת, עם לחץ על שתי הקבוצות להתחיל עם ניצחון בהעלאת מסך.

החותם השני ג'ונס-ללא ספק האריה המנוסה ביותר עם 148 כיפות ויילס בחגורתו-ימלא תפקיד מכריע באחד הקרבות המרכזיים במשחק אם קבוצתו תדרוש יתרון מוקדם בסדרה.



שרשרת למראה רימת גולדי

גטלנד היה אחד מעוזריו של סר איאן מק'ג'צ'אן כאשר האריות סיירו בפעם האחרונה בדרום אפריקה בשנת 2009, ובמהלכו התבוסות בשתי המבחנים הראשונים הפכו את השלישית שלה למעשה ללא משמעות.

וורן גטלנד לוקח אחריות על סיבוב ההופעות השלישי שלו באריות

וורן גטלנד לוקח אחריות על סיבוב ההופעות השלישי שלו באריות

כעת בתפקיד המאמן הראשי וללא הפסד בסיורים קודמים לאוסטרליה וניו זילנד, גטלנד יקווה שזהו קסם של פעם שלישית כשהוא נראה להתגבר על אלופת העולם.

ה- XV של נינאבר כולל גם 11 שחקנים שהחלו את הניצחון האחרון ברוגבי מונדיאל 2019 על אנגליה, כל אחד בתקווה להדגיש את האישורים האלה עם הופעה חזקה על אדמת הבית.

המנצח במבחן הפתיחה נוטה לעתים קרובות יותר לבנות על המומנטום הזה בכל הנוגע לסיורי האריות הקודמים, כשהלחץ מגיע למגרש חום לקראת פתיחת השבת.

דבי ג'ונס לארס אולריך

מהן הקבוצות?

דוהאן ואן דר מרווה יליד דרום אפריקה בפעולה עבור האריות

דוהאן ואן דר מירו, יליד דרום אפריקה, שיחק את דרכו ביום רביעי ל -15

אריות: סטיוארט הוג; אנתוני ווטסון, אליוט דאלי, רובי הנשו, דוהאן ואן דר מרווה; דן ביגר, עלי פרייס; ווין ג'ונס, לוק קאוואן-דיקי, טאדג 'פורלונג; מארו איטוג'ה, אלון ווין ג'ונס (קפטן); קורטני לוס, טום קארי, ג'ק קונאן.

חזרות: קן אוונס, רורי סאתרלנד, קייל סינקלר, טאדג 'ביירן, חמיש ווטסון, קונור מאריי, אוון פארל, ליאם וויליאמס

דרום אפריקה: ווילי le Roux, Makazole Mapimpi, Lukhanyo Am, Damian de Allende, Cheslin Kolbe; הנדר פולארד, פאף הפקיד; Ox Nche, Bongi Mbonambi, Trevor Nyakane; אבן עצבת, פרנקו מוסטרט; סיה קוליסי (קפטן), פיטר-סטף דו טוייט, קוואגה סמית '.

חזרות: מלקולם מרקס, סטיבן קיטשוף, פרנס מלהרבה, לוד דה ג'אגר, רינהרדט אלשטאדט, הרשל ג'אנטייז, אלטון ג'אנטיס, דמיאן וילמסה

שירי יום הזיכרון קצרים

איך לצפות במבחן הראשון של דרום אפריקה נגד האריות?

הצופים יוכלו לצפות בהרכב למשחק באמצעות אקשן סקיי ספורט החל מהשעה 15:00, כאשר ההתנעה אמורה להתקיים בשעה 17:00.

בנוסף לסיקור הטלוויזיה שלהם, סקיי גם תעביר את מבחן השבת באמצעות אפליקציית Sky Go.

מה הסיכויים?

דרום אפריקה - 11/10

תיקו - 22/1

סימון תומאס חברה חדשה

האריות הבריטיים והאירים - Evens

זוכה סדרה ממש

דרום אפריקה - 6/4

תיקו - 25/1

האריות הבריטים והאירים - 11/13

ראה גם: