השווי הנקי של טייגר וודס מגיע למיליארד דולר למרות שדחתה מגה דולרים LIV הנתמכים על ידי סעודיה

גוֹלף

ההורוסקופ שלך למחר

טייגר וודס לפי הדיווחים, השווי הנקי הגיע לקצה מיליארד הדולר למרות שהאמריקאי דחה לאחרונה הצעת מגה-כסף מהנתמכים הסעודיים גולף LIFE סִדרָה. במהלך הקריירה שלו, וודס הפך ללא ספק לדמות המוכרת ביותר של הגולף, וללא ספק הגדולה ביותר שאי פעם קטפה מקל גולף.



הזמן המדהים שלו בסיבוב ההופעות ראה אותו הפך לאחד הספורטאים המרוויחים ביותר בספורט, עם ספּוֹרטִיבִי דיווח ב-2021 שהזוכה 15 פעמים במייג'ור היה הספורטאי השני הכי מרוויח בכל הזמנים רק אחרי אגדת ה-NBA מייקל ג'ורדן.



וודס זכה להצלחה מונומנטלית הן על המסלול ומחוצה לו, והכריז על עצמו כמרוויח הגבוה ביותר בטור PGA אי פעם לאחר שגרף קצת פחות מ-100 מיליון ליש'ט (121 מיליון דולר) ברווחים מסיבוב ההופעות מאז שהצטרף למעגל שבסיסו בארה'ב.



בנוסף לכך, השחקן בן ה-46 הרוויח סכומים מונומנטליים באמצעות חסויות ותמיכה, בעיקר עם מותג הספורט נייקי. הרווחים של וודס במסלול בשנים האחרונות ספגו נפילה דרמטית - במיוחד לאחר שסבל מפציעה קשה בתאונת דרכים בפברואר 2021.

למרות קריירת המשחק שלו שנפגעה, הזוכה 82 פעמים ב-PGA Tour ראה כעת את השווי הנקי שלו זוחל ליותר ממיליארד דולר לפי פורבס . החדשות מגיעות לאחר שאושר כי וודס דחה הצעה באזור של 800 מיליון דולר (660 מיליון ליש'ט) להצטרף ל-LIV Series.

 טייגר וודס חזר לסנט אנדרוז בחודש שעבר.
טייגר וודס חזר לסנט אנדרוז בחודש שעבר. ( תמונה: Getty Images)

בשיחה ב-Fox News, מנכ'ל המעגל הנתמך על ידי סעודיה, גרג נורמן, אישר כי הכמות המדווחת מעוררת עיניים שהוצעה היא אכן נכונה. הוא אמר: 'המספר הזה היה שם לפני שהפכתי למנכ'ל. אז המספר הזה היה שם, כן. ותראה, טייגר הוא מניע מחטים וכמובן שאתה צריך להסתכל על הטוב שבטובים ביותר.



'אז הם פנו לטיגר במקור לפני שהפכתי למנכ'ל. אז, כן, המספר הזה היה איפשהו בשכונה הזו'.

למרות ההצעה המדהימה, רבים לא היו מופתעים לראות את וודס דוחה את המגה-כסף לאחר שהתבטאה שוב ושוב נגד LIV Golf בחודשים האחרונים.



הופתעת לראות את וודס דוחה את מיליוני ה-LIV? ספר לנו ב מדור הערות לְהַלָן.

 טייגר וודס דחה את ההזדמנות להצטרף ל-LIV Golf.
טייגר וודס דחה את ההזדמנות להצטרף ל-LIV Golf. ( תמונה: PA)

הטיח בסדרה, ומי שבחרו לערוק בפתיחת החודש שעבר, אמר: 'אני לא מסכים עם זה. אני חושב שמה שהם עשו זה שהם הפנו עורף למה שאפשר להם להגיע לתפקיד הזה. ...ייתכן שחלק מהשחקנים האלה לעולם לא יקבלו הזדמנות לשחק באליפויות גדולות. זו אפשרות.

'אנחנו עדיין לא יודעים את זה בוודאות. זה תלוי בכל גופי האליפות הגדולים לקבוע את ההחלטה הזו. אבל זו אפשרות, ששחקנים מסוימים לעולם, לעולם לא יקבלו הזדמנות לשחק באליפות גדולה, לעולם לא יקבלו הזדמנות לחוות את זה כאן, ללכת במורד המסלולים באוגוסטה נשיונל. זה, מבחינתי, אני פשוט לא מבין את זה'.

ראה גם: