חסים רחמן ג'וניור מפציר בג'ייק פול לשנות את מועד הקרב למרות החסר במשקל

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

חסים רחמן ג'וניור אמר לג'ייק פול שהוא צריך 'לתת למעריצים את מה שהם רוצים' ולקבוע מחדש את הקרב שלהם, למרות שהגיעו במשקל 1.6 ק'ג כבד בשקילה טקסית.



רחמן ג'וניור חתם במקור להילחם בפול ב-200 ק'ג, גבול המשקל הסיירת, לפני שהוועדה בניו יורק התעקשה שהוא יועלה ל-205 ק'ג. אבל הקרב בוטל ללא קשר לאחר שצוות הלוחם אמר לוועדה כי הוא לא יגיע במשקל קל יותר מ-215 ק'ג.



וביום שישי הוא ערך שקילה בחדר הכושר Gleason's בניו יורק כדי להוכיח שהוא יכול היה לעבור את הגבלת המשקל למרות שפקידי הוועדה האמינו אחרת. רחמן ג'וניור הטה את הכף ל-206.6 ק'ג, מה שהיה אומר שהוא נאלץ להקריב חלק נכבד מהארנק שלו לפני שיחזיר את הכף ל-215 ק'ג בשבת.



NEWSAM לחימה היו בין מאגר קטן של כלי תקשורת שנכחו בשקילה. שם הראו לנו הוכחה לתקפותו של הסקאלה לאחר האשמות שרחמן ג'וניור זייף סרטון בטענה שהוא 216 ק'ג שבועות מהקרב.

 ג'ייק פול וחאסים רחמן ג'וניור
ג'ייק פול וחאסים רחמן ג'וניור ( תמונה: /REX/Shutterstock)

'תפסיק לפחד, ג'ייק,' אמר NEWSAM לחימה לאחר השקילה. 'תפסיק לפחד, תראה אני כאן ב-206, ברור שאוכל להגיע ל-205. תן לאנשים מה שהם רוצים. הם רוצים לראות אותנו נלחמים, הם רוצים לראות אותך בזירה עם לוחם אמיתי, אתה יש פה לוחם אמיתי שמוכן לעשות 205. תפסיק לפחד ולהילחם. זה כל כך פשוט'.

רחמן ג'וניור גם הסביר שהוא 'רק אנושי' כשנשאל מדוע למעשה לא עשה את מגבלת ה-205 ק'ג עבור השקילה הלא רשמית שלו, מה שאמור היה להוכיח שזהו פול שהתחמק מהקרב. הוא מאמין שהוא יכול היה לעשות את הקיצוץ הנוסף לו הוועדה נותנת לו זמן ביום, או קיבלה קנס כפי שנקבע.



'לא ידעתי שאני לא הולך להגיע ל-205', הוסיף. 'ניסיתי לעשות 205, אבל אני אנושי ולבני אדם יש ניסוי וטעייה. זו הייתה הפעם הראשונה שלי שאני צריך להשמין אי פעם.

האם ג'ייק פול היה צריך להמשיך במאבק? ספר לנו בקטע ההערות לְהַלָן



'מעולם לא הייתי צריך להשמין כחובבן, אף פעם לא הייתי צריך להשמין במקצוענים, אף פעם. אז כדי שאגיע ל-1.6 ק'ג בתוך מה שהמדינה אמרה, אני מרגיש מוצלח, לא עמדתי ביעד הסופי שלי, אשר היה 205 אבל יש דברים בירידה במשקל שלא ידעתי שהם עושים עכשיו.

'אז בפעם הבאה, אם הוא יעז לחתום על משהו או לערוך איתי קרב, זה יהיה ממש מכוער בשבילו כי אני אעשה את זה אפילו טוב יותר ואפילו מהיר יותר בפעם הבאה. התאריך המקורי לקרב הזה היה 13 באוגוסט [כשזה היה פול נגד טומי פיורי ], הם הקדימו את זה מכל סיבה שהיא.

'אם הקרב היה בשבת הבאה, כנראה שהייתי עושה 200! זה פשוט לא הוגן שהוא משך ככה את התקע, הוא ישר פשוט ביטל את הקרב. הוא ניסה להאשים את המנהל שלו, חשבתי ג'ייק פול היה הבוס שלו? חשבתי שהוא מתעסק בדברי הכסף הגדול שלו, ברור שהוא לא בגלל שהוא עונה לאנשים אחרים. אני רוצה להילחם בשבוע הבא - אני רוצה להילחם מחר! רציתי להילחם מחר בג'ייק אבל זה לא קרה, החמצתי את המשקל בקילוגרם אחד'.

ראה גם: