Jet2 רוכשת את כרטיסי הטיסה של תומאס קוק בבירמינגהם, מנצ'סטר וסטנסטד

שדה התעופה גטוויק

ההורוסקופ שלך למחר

Jet2 מתכננת הרחבה גדולה

Jet2 מתכננת הרחבה גדולה(תמונה: בודק האדרספילד)



Jet2.com רכשה את משבשי הנחיתה של תומאס קוק בשדות התעופה מנצ'סטר, בירמינגהם וסטנסטד.



מפרקי תומאס קוק לא גילו כמה שילמה Jet2.



חריצי שדות התעופה מאפשרים לחברת תעופה לתזמן נחיתה או יציאה במהלך פרק זמן מסוים - המשמעות היא שרכישת Jet2 של הישנים של תומס קוק תאפשר לה לתאם טיסות נוספות.

מנכ'ל Jet2, סטיב האפי, אמר: רכישת משבצות המפתח בבריטניה ממלאת תפקיד חשוב בתמיכה בהמשך הצמיחה שלנו בנמלי התעופה ברמינגהאם, לונדון סטנסטד ומנצ'סטר.

הוספנו עוד טיסות ומטוסים, וכתוצאה מכך הגדלת הקיבולת, בכל אחד מהבסיסים הללו במשך שנים רבות.



מה היה בקופסה 175 האטון גארדן

'ההכרזה של היום היא ההדגמה האחרונה של המחויבות שלנו לספק לנופשים יותר אפשרויות וגמישות בכל הנוגע לטיסה לשמש, לעיר ולסקי עם חברת התעופה עטורת הפרסים שלנו.

משבצות ההמראה והנחיתה היו אחד הנכסים הטריפים ביותר של תומאס קוק

משבצות ההמראה והנחיתה היו אחד הנכסים הטריפים ביותר של תומאס קוק (תמונה: הרשות הפלסטינית)



קרא עוד

סיפורי כסף מובילים
מוריסון המוכרים ביצי פסחא תמורת 25 שקל אישור יום התשלום בהרשאה KFC פותחת מחדש 100 חנויות למסירה הסבר על זכויות משלוח סופרמרקט

החדשות מגיעות שעות ספורות לאחר שהוכרז כי איזי ג'ט רכשה את מקומות החניה של תומאס קוק בשדות התעופה גטוויק ובריסטול תמורת 36 מיליון ליש'ט.

בחודש שעבר התברר כי הייס טרוול תרכוש את כל 555 סוכני הנסיעות שנותרו ברחוב מתומס קוק ותחפש להעסיק מחדש כמה שיותר מאנשי הצוות שלה.

Ryanair מנצלת גם את התמוטטותו של תומאס קוק - כשהיא מנצלת את ההזדמנות לגדל את המותג האוסטרי שלה Lauda על ידי איסוף טייסים ומטוסים.

'עם מטוסי A320 וטייסים ששוחררו לאחרונה מכישלונם של תומאס קוק ואדריה איירווייז, לאודה מתכננת לצמוח מצי צי של 23 A320 באביב-קיץ 209 ל -38 לאביב-קיץ 2020', אמרה ראיינאייר בתחילת החודש.

ראה גם: