KSI 'ימחק הכל' אם הוא יפסיד ל-Swarmz המחליף בהתראה קצרה

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

KSI הבטיח לרדת מעל פני האדמה אם יפסיד למחליף בהתראה קצרה של שווארץ בקרב הקאמבק שלו באגרוף.



כוכב היוטיוב KSI היה אמור להילחם באלכס ווסאבי בזירת O2 ב-27 באוגוסט, אך האמריקאי פרש מהקרב לאחר שסבל מזעזוע מוח. היריבה המרה של KSI ג'ייק פול הציע לקחת את הקרב בחינם ולצמצם למשקלו של 180 קילו, אבל הבריטי בחר במקום זאת לדחות את הקרב עד שנה הבאה ובמקום זאת להילחם בראפר המתחיל Swarmz.



Swarmz, שמו האמיתי ברנדון סקוט, הוא ראפר בריטי שאין לו שום ניסיון באגרוף לפני הופעת הבכורה שלו בזירה מול KSI. המעריצים לעגו לקרב, כאשר Swarmz מופיע גם בחולצת טריקו על פוסטר הקרב הרשמי. KSI הפעיל כעת לחץ רב יותר על כתפיו לקראת הקרב הראשון שלו מזה שלוש שנים כשהצהיר: 'תאר לעצמך אם הייתי מפסיד לשווארץ, בכנות, כנראה הייתי מוחק הכל, אינני. נתראה מאוחר יותר, הייתי עוזב הצדדים. הייתי מוכר את המניות שלי ואני משתגע. אתה לעולם לא תראה את הפנים שלי שוב.'



מה דעתך על KSI נגד Swarmz? תן לנו לדעת את המחשבות שלך ב מדור הערות לְהַלָן

KSI התנצל בפני מעריציו על השינוי ביריב, אך התעקש שהוא מנסה להרכיב אירועי אגרוף ביוטיוב שאכפת להם מהם. בחפירה באירועים הקודמים של פול, אמר KSI: 'כשזה מגיע לאירוע של ג'ייק פול, כל מה שהוא מתמקד בו הוא עצמו. אולי החברה שלו סראנו, אבל חוץ מזה מישהו יודע מי ה-undercard? אני כאן בונה ארגון, אני בונה את כל הלוחמים והיוטיוברים האלה. ג'ייק פול דואג רק לעצמו.'

הקלף האחורי לקרב של KSI נגד Swarmz כולל כמה כוכבי יוטיוב כמו סם הייד, פוזי ואחיו של KSI Deji. הקרב מסמן את הקרב הראשון של KSI מאז שעקף את לוגאן פול במשחק הגומלין המקצועי שלהם לפני שלוש שנים, והבריטי הבטיח להתמודד מול יריבה קשה יותר לאחר שיעבור את Swarmz.



רכילות רומנטית למהדרין 2019

'לא נלחמתי כבר שלוש שנים, זה אמור להיות קרב חימום. לאף אחד לא אמור להיות אכפת במי אני אלחם כי אני בכל זאת הולך לנצח אותם. גם אם הם ינסו את הכוח, הם לא הולכים לנצח אותי. כמו שאמרתי קודם בין אם זה אלכס ובין אם זה סווארמז, אני נלחם כדי שאוכל להיפטר מקורי העכביש ולהיות פעיל שוב בסצנת האיגרוף', הוסיף.

'אחרי סווארמז, אתה חושב שאני פשוט אלחם באף אחד? כמובן שלא, אני הולך לעלות את הרמות. יש מטרה ארוכת טווח בכל זה, זה לא רק לנצח את ג'ייק פול. זה על יצירת אירועי אגרוף ביוטיוב שכולם מתלהבים מהם. אני מנסה לעשות משהו גדול יותר מסתם אירועי איגרוף חד פעמיים ביוטיוב'.



ראה גם: