כוכב ה-UFC נשבע 'לנצח את החרא' מקונור מקגרגור אם הוא יעלה במשקל

טוֹב

ההורוסקופ שלך למחר

גילברט ברנס, המשקל הטוב של ה-UFC, מאמין שקרב עם קונור מקגרגור יהיה 'win-win' אם ניתן יהיה להסכים עליו.



האירי לא נלחם מאז שנשבר ברגל בהפסד שלו לדסטין פוייר בקיץ שעבר, ויש לו רק ניצחון אחד על שמו בארבעת הגיחה האחרונות שלו ב-UFC. הוא מאז הראה מבנה גוף מרשים כשהוא ממשיך להתאושש, וצבר עד 190 פאונד בערך.



מקגרגור העלה מתג מ-155lb ל-170lb שם הניצחון האחרון שלו הגיע מול דונלד סרון ב-2020. והמתמודד ברנס מאמין שהוא יוכל להביס את כוכב העל של UFC אם הקרב יישאר על הקרקע או יהפוך לקרב היאבקות. 'הוא לא משקל טובר אבל אם הוא רוצה להילחם במשקל טוב, אני אשמח לנצח את החרא של קונור', אמר ברנס לחימת MMA . 'אני חושב שהוא לא יחטוף את האגרוף הזה.



'אני אפילו לא מדבר על התמודדות עם סיבה שהיא לא הוגנת. [הייתי] פשוט מוריד אותו ומפיל אותו אבל ריב עם קונור, זה win-win עבורי. אני הולך לנצח אותו ואני אני הולך לקבל המון כסף מטורף, אני אפילו לא קורא לקרב הזה כי זה לא הוגן. אני חושב שהוא 155 פאונד, [אם] הוא במשקל 170 ק'ג, הוא לא יכול לסבול את המכות האלה.

'הוא לא יכול להתמודד עם ההיאבקות הזאת. אתה לא יכול להתמודד עם חמשת הבחורים בדיוויזיה הזו. אתה יכול להילחם עם כמה בחורים במשקל של 170 ק'ג אבל הוא לא במשקל טוב יותר. אם הוא באמת חושב [הוא כן], נסה כמה חמישה [לוחמים] ] בחלוקה הזו. אני חושב שזה לא הוגן. פשוט נשמיד את קונור.'

מקגרגור, 34, קיבל שפע של קריאות קרב במשקל של 170 ק'ג, כולל חורחה מסבידאל, וכוכבי 155 ק'ג, מייקל צ'נדלר וצ'רלס אוליביירה, ששניהם יהיו מוכנים לעשות את קפיצת המשקל. עם זאת, מקגרגור עדיין לא תכנן תוכניות רשמיות לחזרתו, עם הקאמבק שלו כעת צפוי להתעכב עד תחילת השנה הבאה.



עם מי היית רוצה לראות את קונור מקגרגור נלחם בשובו ל-UFC? ספר לנו ב- מדור הערות לְהַלָן

 קונור מקגרגור היה מחוץ לפעילות UFC במשך שנה
קונור מקגרגור היה מחוץ לפעילות UFC במשך שנה ( תמונה: Zuffa LLC)

כשדנו על החזרה, מקגרגור הודה בתחילה שתוכניתו הייתה להשיג תואר מיידי 170 פאונד מול האלוף הנוכחי קמארו אוסמן . הניגרי יגן תחילה על תוארו החודש לפני שיתמודד עם כל אתגר פוטנציאלי מצד מקגרגור שיכול להגיע בשנה הבאה.



מקגרגור גם נקשר במקום עם חזרה לזירת האגרוף במשחק חוזר עם האגדה פלויד מייוות'ר . אלוף ה-UFC לשעבר, מייקל ביספינג, מאמין שמקגרגור יהיה מתאים יותר לקחת את הקרב הראשון לפני כל חזרה לאוקטגון. הוא אמר על שלו ערוץ יוטיוב : 'ל קונור מקגרגור , זה כנראה רעיון לא רע, כי לחזור ולהתכונן לקרב אגרוף זה הרבה פחות מאומץ מאשר להתכונן לתחרות אומנויות לחימה מעורבות.

'כמובן, אני מדבר על הרגל של האיש. הוא יהיה האיש היחיד שיביס את פלויד מייוות'ר אז כמובן, אם אתה מתכוון להיכנס לשם אתה רוצה את זה'.

ראה גם: