ליברפול הכפילה את עמדת ההעברה של מתאוס נונס לאחר רמז 'הגיוני'.

העבר חדשות

ההורוסקופ שלך למחר

ליברפול שוב דחו את השמועות שהם מעוניינים לחתום ספורט ליסבון הקשר מתיאוס נונס.



נונס נקשר ללא הרף למעבר לאנפילד במהלך הקיץ והדיווחים קיבלו משקל נוסף לאחר אירועים בסוף השבוע. טיאגו אלקנטרה צלע החוצה תיקו 2-2 של ליברפול נגד פולהאם בשבת ומאז נשלל למשך כשישה שבועות , מוסר את יורגן קלופ בעיה .



נונס הוא קשר מרכזי בן 23 בעל דירוג גבוה, שנראה כי יתאים את החשבון למה ליברפול לִדרוֹשׁ. יש לו סעיף שחרור של 51 מיליון ליש'ט בחוזה הספורט שלו והוא גם נקשר אליו זאבים הקיץ הזה.



עם זאת, נראה שהפציעה של טיאגו לא שינתה את עמדתה של ליברפול. האתלטי אומר שהאדומים לא מעוניינים בניונס. הם מתכננים לשבת חזק למשך שארית חלון ההעברות של הקיץ לפני שהם חותרים אחר יעדים בקיץ הבא, עם כוכב בורוסיה דורטמונד, ג'וד בלינגהם בין אלה שעל הרדאר .

זה תואם את מה שאמר קלופ לאחר משחק פולהאם כשנשאל אם הפציעה של טיאגו עלולה לגרום למועדון לצלול לשוק ההעברות. 'אני יודע מה יעלה עכשיו, זה ברור', הוא פתח. 'אמרנו שאנחנו לא צריכים קשר כי יש לנו מספיק – ובעצם יש לנו מספיק, אבל הבעיה עכשיו היא שאנחנו נענשים על משהו שהוא לא. האחריות שלנו באמת כי דברים כאלה יכולים לקרות'.

הוא המשיך וציין את הפציעות השונות האחרות שקבוצת הקשר שלו עמוסה בהן כעת, לאחר שטיאגו הצטרף לקרטיס ג'ונס, נבי קייטה ואלכס אוקסלייד-צ'מברליין בצד.



תגיד את דעתך! האם ליברפול צריכה קשר חדש בקיץ? תגובה למטה .

  ליברפול's Spanish midfielder Thiago Alcantara
ליברפול לא תשנה את עמדת ההעברה שלה למרות הפציעה של טיאגו ( תמונה: JUSTIN TALLIS/AFP דרך Getty Images)

'אף אחד לא יכול היה לדמיין שקרטיס מקבל את הדבר שהוא מקבל; זה לא משהו רציני אבל הוא ילד צעיר וזו סוג של תגובת לחץ', אמר. 'הגוף הוא כזה. נבי רק חולה והוא יהיה עכשיו חזרה בהחלט בשבוע הבא שוב. אוקסלייד קרה מוקדם ועכשיו עם Thiago זה, כמובן, לא טוב ונראה.



'תראה, העברה חייבת להיות הגיונית עכשיו ובטווח הארוך; יש לנו קשרים, יש לנו עדיין מספיק קשרים. זה לא שחסרים לנו קשרים, אבל רק חלק מהם פצועים. זה לא מצב טוב, אני לא אוהב את זה בכלל, אבל אנחנו צריכים לראות איך אנחנו מגיבים על זה - אבל בטוח לא להיכנס לפאניקה'.

כפי שרמז קלופ, ליברפול מצפה לקבל את קייטה בחזרה לסגל למשחק ביום שני נגד ארמון קריסטל . אבל טיאגו, ג'ונס ואוקסלייד צ'מברליין הם בעיות לטווח ארוך יותר, כלומר קייטה, ג'ורדן הנדרסון, פאבינו, ג'יימס מילנר, הארווי אליוט ופאביו קרבליו הם האופציות העיקריות של קלופ במרכז השדה.

אליוט עלה מהספסל כדי להחליף את טיאגו ב-Craven Cottage וחתם על חוזה חדש לטווח ארוך בליברפול ביום חמישי כדי להדגיש את מעמדו בהרכב. השחקן בן ה-19 החמיץ את רוב העונה שעברה בגלל פציעה, אבל כעת נראה שהוא משחק תפקיד מרכזי עבור ליברפול.

ראה גם: