מרטין קמפ מגלה שג'ורג 'מייקל קבע אותו לדייט עיוור באהבת חייו

חדשות ידוענים

ההורוסקופ שלך למחר

מרטין קמפ, שירלי וג'ורג 'מייקל

מרטין קמפ עם אשתו שירלי ושבובתו, חברו ג'ורג 'מייקל(תמונה: Getty)



שזוף קלות, עם שיער כסוף ועיניים כחולות חודרות, מרטין קמפ פשוט זוהר בבריאות טובה. לבוש במעיל עור חכם, נעלי ספורט וג'ינס כהה, ה
איש הבלט לשעבר של ספנדאו בגובה שישה מטרים בהחלט עדיין יכול להיות מתואר כסופח לב-גם אם הוא רק כמה שנים ביישן לגבות פנסיה.



מהו חוק צבאי

ואף אחד לא מעריך כמה יש לו מזל שהוא חי יותר ממרטין עצמו. לא זו בלבד שהוא ניצח שני גידולי מוח מסכני חיים, לאחרונה הוא איבד את חברו היקר, הזמר ג'ורג 'מייקל, שמת ביום חג המולד על רקע שמועות על התמכרות לסמים.



אשתו של מרטין שירלי הייתה זמרת ליווי של וואם !, וג'ורג 'הוא שהציג במקור את הזוג. מאוחר יותר, הוא הפך לסנדק לבנם רומן, ואפילו ג'ורג 'מצא את הרופאים מצילים חיים לטיפול בגידולים במוח של מרטין.

'יש לי על מה להודות לג'ורג ',' מחייך מרטין בעצב. '' הוא הגיע לדייט הראשון שלי עם שירלי - וכל הזמן ניסיתי להיפטר ממנו, כיוון שרציתי להתגנב איתה! '

למעשה, לפני הטרגדיה, כל משפחת קמפ הייתה אמורה לאכול ארוחת צהריים עם הזמר של חג המולד האחרון בביתו הצפוני של לונדון ביום בוקסינג דיי. ברור שזה היה הלם גדול שהותיר את הקמפס באופן מובן לגמרי 'שבור לב'.



'הוא היה אחד הגברים היפים והיפים בעולם. החבר הנדיב ביותר, לא רק כלכלית אלא גם רגשית ”, אומר מרטין.

אם שמים את החדשות העצובות בצד, מרטין נמצא כאן היום כדי לשוחח עם Love Sunday על המיזם האחרון שלו, Let It Shine, תוכנית הכישרונות החדשה של ה- BBC בערב שבת, שהחלה בסוף השבוע שעבר. כל העניין הוא למצוא חמישה אלמונים לנגן להקת בנים במחזמר המבוסס על השירים של Take That.



מרטין ב- Let It Shine עם אמבר ריילי, גארי בארלו ודני מינוג (תמונה: BBC)

אתה יכול להבין מדוע מרטין - שבילה עשור שלם בשלטון המצעדים עם להקת ספנדאו בלט - היה בחירה ברורה להיות שופט.

'אני עוסק בעסק הזה יותר מ -40 שנה, זה הרבה ניסיון להעביר הלאה. אני פחות ארון סודי ', הוא צוחק בנהמתו המזרחית של איסט אנד,' אני יותר ארון בגדים-כל אחד יכול להיכנס ולחטט! '

הוא אומר שהוא מרגיש אבהי מאוד כלפי הצעירים שנבחנים ללהקה.

״אני יודע בדיוק איך הילדים האלה מרגישים כשהם נכנסים לחדר הזה. הייתי שחקן רוב חיי וחייתי את הרגע הזה הרבה פעמים״.

כדי שקבוצת פופ תצליח, מסביר מרטין, הכל קשור לדינמיקה.

״להקה מורכבת מחלקים קטנים וכולכם צריכים להביא משהו לשולחן. זה לא עובד בלי חמשת הביטים האלה במקום. עם בלט של ספנדאו, היה לנו כותב שירים מדהים באחי גרי, היה לנו זמר מדהים עם טוני הדלי. לִי? לא עשיתי הרבה, אבל עליתי על כמה שערים של מגזינים. התרומה הטובה ביותר שלי הייתה בהחלט לא נגינת גיטרת הבס שלי! '

כמו כל להקה צעירה שמכבדת את עצמה, גם בלט של ספנדאו חגג חזק בימי השיא.

בלט ספנדאו

בלט ספנדאו

״היינו ילדים שצחקנו, כמו חמישה חברים שהלכו לבנידורם במשך 10 שנים. אבל עברתי תקופות שבהן שתיתי כל כך הרבה שבילתי כל חיי עם הנגאובר ', מודה מרטין.

מייק סמית שרה גרין

'כשאני מביט לאחור אני יכול לראות את הכיף והצחוקים, אבל פספסתי את זה
הרבה פעמים טובות. לבלות את היום עם הווילון סגור, במקום כלשהו כמו רומא, כי לא יכולתי להתמודד עם לקום. אתה לא רוצה לראות את העולם הולך והופך להיות הנגאובר. '

אתה תוהה כיצד מרטין ייעץ לבנים צעירים - כולל בנו הכוכב העולה רומן, בן 24, שהוא תקליטן ומנחה - נגד סכנות השתייה והסמים כאשר הוא עצמו התרפק בעבר בצורה כה חופשית.

״אין לי חרטות, זה הפך אותי למי שאני היום. הילדים שלי יודעים למה הגעתי, הם ראו את הספר שלי. אבל אני אומר להם, & תראה מה קרה לי - בסופו של דבר יש לי גידולים במוח. & Apos; מי יודע מאיפה הם באו? '

מרטין קמפ וטמסין אאוטווייט

ב EastEnders עם טמסין Outhwaite

הגידולים של מרטין תועדו היטב. בשנת 1995 מצאה אשתו שירלי גוש בראשו, שהתברר כגידול בגודל אשכולית. ניתוח של תשע שעות הסיר אותו, אך הגידול השני היה מוטבע עמוק מדי. בסופו של דבר, הקרינה הרגה אותו, אך מרטין נשאר מרוסק ונאלץ ללמוד ללכת שוב.

'היה לי דיכאון נורא במשך כארבע שנים', הוא מודה. 'זה הותיר בי צלקת אמיתית, והיה גרוע יותר עבור המשפחה שלי שנאלצה לצפות בי עוברת את זה'.

מרטין מזכה את איסטנדרס בכך שהחזיר את חייו למסלולם. הוא הוצע לתפקיד בעל המועדון הכריזמטי סטיב אוון בשנת 1998.

'כשנכנסתי לתפקיד אפילו לא הייתי בטוח אם אצליח לזכור את הקווים שלי, המוח שלי לא פעל כראוי ועדיין סבלתי מההשפעות. אם הייתי רוצה ללכת ימינה הייתי פונה שמאלה, ואם הייתי רוצה לפנות שמאלה, הייתי הולך ימינה. אבל זה היה ממש מתנה משמים בשבילי, כששיחקתי מישהו בטוח כמו שסטיב עזר לי״.

עכשיו, חובטים בכוס המוזרה בחג המולד, הזמר והשחקן לא שותה.

אני סלב ג'ון

'אני שומר על עצמי, אני מרגיש הרבה יותר טוב לא לשתות, אני נהנה מהבוקר שלי עכשיו! תמיד צפיתי במה שאני אוכל, כי עליתי במשקל בקלות, ואני מתאמן כל יום. אני מקשיב למוזיקה ורץ או מחזור - זו מדיטציה בשבילי '.

מרטין קמפ מגיע לטקס פרסי הגאווה של בריטניה 2016 במלון Grosvenor House ביום שני, 31 באוקטובר 2016

מרטין ושירלי בטקס פרסי הגאווה של בריטניה 2016 (תמונה: )

מאז שהתחתנו בשנת 1988, שירלי, בת 54, היא הרוק של מרטין. נישואיהם הם אחד הארוכים - וכנראה המאושרים ביותר - בתוכנית הבידור.

'שירלי ואני אוהבים אחד את השני, אנחנו נהנים מאוד ביחד, אבל מעל הכל, אנחנו החברים הכי טובים. אין לנו לילות תאריכים מתוכננים - ברגע שאתה מתחיל להכניס כללים אתה נמצא במקום רע. הישאר אם אתה רוצה, או לך ותהנה, אבל אל תקרא לזה לילה דייט! להתאהב ולהיות חברים - ככה זה צריך להיות '.

ומרטין - למרות לגיון של קבוצות תאוותניות - מעולם לא סטה.

״נאמנות היא הכל, זה חייב להיות. מערכת יחסים לא קיימת אלא אם כן יש לך את זה. אנחנו לא אנשים קנאים, אנחנו בטוחים זה בזה. אתם צריכים להיות כדי להישאר ביחד כל כך הרבה זמן. זה היה קשה בזמנים מסוימים עבור שירלי.

'נאלצתי לעשות סצנות מין ולנהל מערכות יחסים על המסך. זה ממש קשה לבן זוג ויכול לפצח כל מערכת יחסים. ששירלי תעמוד לצידי לאורך השנים האלה אומרת משהו על כמה שהיא חזקה.

'אכפת לך,' הוא מוסיף וצוחק, 'אני מוציא אותה לפעמים מהדלת - אבל אני חי בתקווה שהיא לא תצא עם אף אחד אחר!'

בתקופה האחרונה שני ילדיהם של בני הזוג, הארליימון, 27, צלם ורומן, שניהם טסו לקן משפחת הרטפורדשייר להתגורר בלונדון.

״אתה צריך שהם יעמדו על הרגליים, יצליחו ויש להם מקומות משלהם. זה כל מה שאתה רוצה בשבילם - אבל זה מרגיש נורא כשזה קורה! ' מתוודה האבא הגאה.

'הם החברים הכי טובים שלי. כל כך שקט בלעדיהם. אתה מתגעגע לרעש ולחברים שלהם מסתובבים. אני אוהב שהם חוזרים הביתה, אבל זה לא כל כך לעתים קרובות. אמא ואבא שלי נהגו להציק לי לבוא לארוחת ערב של יום ראשון, ועכשיו אני יודע בדיוק מה זה אומר להם כשגארי ואני עשינו את זה״.

אך יש יתרון אחד לילדים שגדלים, מודה מרטין.

'זה נותן לך את ההזדמנות להבין שהאדם שאתה הכי אוהב בחיים שלך הוא אשתך'.

אאאא, אנו סבורים שמזלי ששירלי באמת זכתה בזהב עם שועל הכסף הזה.

איך מרטין מבלה את יום ראשון שלו?

עצלן לשכב או למעלה עם הכריכה?

אני קם בערך בשעה 06:30, מרגש לא לדעת מה יביא היום.

הונגאובר או טרי כמו דייזי?

מאז שהפסקתי לשתות אני אוהב בוקר.

חדר כושר או יוגה?

חדר כושר, עם Mötley Crüe באוזניות. מתכת כבדה מיוצרת עבור
אופניים מסתובבים!

לילי אלן בגלסטונברי

ארוחת צהריים בפאב או צלי ביתי?

שירלי עושה ארוחת צלי מרושעת ואני אשטוף.

לילה בעיר או מוקדם לישון?

אני הולך לישון מוקדם ורואה קצת דרמת תחפושות בטלוויזיה, כמו ויקטוריה. אלוהים, זה נורא - אני נשמע כאילו אני בן 70!

לא יכולתי לעבור את יום ראשון בלי…

כיסא הגלגלים שלי או מסגרת הצימר שלי!

Let It Shine, שבתות, BBC1, 19:00

ראה גם: