אמה רדוקאנו מספרת סיפור תאריך לידה יוצא דופן בחזרה הראשונה לטורונטו

טֶנִיס

ההורוסקופ שלך למחר

אמה רדוקאנו שיתפה סיפור יוצא דופן על תאריך הלידה שלה כשהיא מתכוננת לשחק את המשחק הראשון שלה בעיר הולדתה טורונטו.



הבריטי מספר 1, שבספטמבר האחרון הדהימה את העולם היא זכתה באליפות ארצות הברית הפתוחה כמוקדמות , בונה להגנתה על התואר בו זכתה ב-Flushing Meadows. ביום שלישי היא תשחק מול קמילה ג'ורג'י בסיבוב הראשון של אליפות קנדה הפתוחה.



שבוע האחרון, היא התגברה על כאב צורב כדי להגיע לרבע הגמר של סיטי הפתוחה בוושינגטון , לפני שהפסידה לשחקנית הרוסית ליודמילה סמסונובה במערכות ישרות. אבל הטורניר הזה הוא ללא ספק טורניר נוקב יותר עבור הכוכב המתבגר, שנולד בטורונטו לאב רומני ולאם סינית.



המשפחה עברה לאנגליה כשראדוקאנו הייתה רק בת שנתיים, אבל לא לפני שאביה, יון, ניסה לעצור את הולדתה בתאריך הלידה שלה. בשיחה עם עיתונאים היא חשפה כי האמונה הטפלה שלו עוררה דאגה.

'נולדתי ב-13 [בנובמבר 2002] ואבא שלי ניסה לעכב את זה כי הם חשבו שגיל 13 היה חסר מזל', אמרה. 'ואז הם גילו שזה יום ההולדת של הרופא והוא עשה את עצמו די טוב אז הם אמרו: 'בסדר, זה בסדר!''.

זו הייתה שנה סוערת עבור Raducanu, שמדורג כעת בטופ 10 בעולם למרות יציאה מהסיבוב השני בווימבלדון בחודש שעבר . עם זאת, נכון לעכשיו, היא לא הצליחה לשחזר את הצורה שהובילה אותה לכוכב על לפני שנה.



אמיליה טרנר הוול
 אמה רדוקאנו תתחרה בעיר הולדתה השבוע
אמה רדוקאנו תתחרה בעיר הולדתה השבוע ( תמונה: Getty Images)

אבל מדבר אל יורוספורט , היא אמרה שחזרתה הקרובה לזירת הניצחון הגדול ביותר שלה הייתה הזדמנות להתחיל מחדש: 'כדי להצליח בגיל צעיר, ברור שאתה צריך להיות אסיר תודה כי אני עושה את מה שאני אוהבת', אמרה.

'אבל גם הגעתי להצלחה הרבה יותר מוקדם ממה שחשבתי באמת. אז אני די גאה בעצמי בצורה הזאת. אבל זו הייתה שנה קשה. בהחלט עברתי וחוויתי הרבה של אתגרים.



'למען ההגינות, למדתי הרבה מכל זה. אני חושב שזה הולך להיות נחמד ברגע אנחנו פתוחים הסתיים ו[אני יכול] להמשיך משם. להתחיל מחדש. אני חושב שזה יהיה נחמד לקחת את כל הלקחים מהשנה האחרונה ופשוט לקבל דף נקי'.

לאחר הזכייה האגדית שלה בגראנד סלאם, ראדוקאנו בחרה להיפרד מהמאמן אנדרו ריצ'רדסון, וציינה את הצורך לעבוד עם מנטור בעל ניסיון רב יותר בסיור. היא התחברה לזמן קצר עם טורבן בעלץ הנחשב מאוד , אבל השותפות הייתה קצרת מועד.

למרות זאת, היא מונחית כעת על ידי זוכה גביע דייויס לשנת 2006, דמיטרי טורסונוב , כאשר ה-Citi Open בשבוע שעבר מציין את הטורניר הראשון שלהם שעובד ביחד. המדורג 20 בעולם לשעבר פרש מטניס ב-2017 ואימן כמה שמות ידועים בחמש השנים האחרונות.

הוא עבד עם ארינה סבלנקה מבלארוס, ובנוסף צמד הזוגות המדורגת עולמית אלנה וסנינה ואסלן קרצב הרוסי מסבב ה-ATP. לאחרונה, טורסונוב עבדה עם אנט קונטאבייט האסטונית והזוג נפרד בחודש שעבר אחרי פחות משנה ביחד.

ראה גם: