אנדרו טייט מציע שמתנהל משא ומתן 'מתוחכם' עם ג'ייק פול

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

אנדרו טייט נשאר עצבני במאבק עם ג'ייק פול אבל רמז שמתקיים משא ומתן 'מתוחכם'.



הקיקבוקס לשעבר השנוי במחלוקת טייט זכה לתהילה בשנים האחרונות ברשתות החברתיות, וקרא לכוכב היוטיוב פול לקרב איגרוף במספר הזדמנויות. פול נלחם חמש פעמים כמקצוען והיה אמור להילחם עם חסים רחמן ג'וניור בסוף השבוע האחרון במדיסון סקוור גארדן אבל הקרב בוטל.



להתאים מחירי com בבריטניה

דיווחים טענו שפול היה עכשיו מכוון לקרב עם טייט לאחר שהכחיש בעבר שהוא אפילו ידע מי הכוכב. נראה כי טייט הציע ששני הצדדים הלוחמים מנהלים משא ומתן למאבק. 'אני יודע שכולם רוצים את זה,' ענה טייט כשנשאל על ריב עם אחד מהאחים פול בזרם טוויץ' עם עדין רוס. 'זהו משא ומתן מתוחכם שמעורבים בו הרבה צדדים אז אנחנו לא צריכים לדבר על זה כאן'.



למרות שנראה כי טייט הציע ששיחות מתוחכמות עשויות להתקיים, אמר דובר של טייט NEWSAM לחימה בשבוע שעבר: 'אין כרגע שיחות פרודוקטיביות עם ג'ייק פול הצוות של בנוגע למאבק בינו לבין אנדרו. אנו מודעים לכך שבשל העלייה בפופולריות של אנדרו זהו קרב שהעולם רוצה לראות; עם זאת, ברגע זה בזמן, אין מה לדווח.

 גם ג'ייק וגם לוגן פול קראו לאנדרו טייט
גם ג'ייק וגם לוגן פול קראו לאנדרו טייט ( תמונה: Twitter/LoganPaul)

'נודע לנו גם שג'ייק פול והצוות שלו מתכוונים להזעיק את אנדרו דרך אוסף של YouTube/ אינסטגרם סרטונים; עם זאת, כפי שצוין קודם לכן, לא התקיימו שיחות רשמיות בנוגע לקרב.' קרב בין השניים ככל הנראה ייצור עניין עצום כאשר לטייט יש רקע רחב בספורט קרבי.

טייט טוען שניהל 87 קרבות בתור קיקבוקסר עם רשימת הניצחונות שלו כולל המועמד לשעבר ב-UFC, לוק בארנט. לאחרונה הוא גם טען שניהל שלושה קרבות ב-MMA עם שלושה ניצחונות.



קייטי פרייס פושטת רגל

האם אתה מעדיף לראות את ג'ייק או לוגן פול נלחמים באנדרו טייט? ספר לנו ב- מדור הערות לְהַלָן

אחיו של פול לוגן גם הצהיר על עניין שלו להתמודד מול טייט במשחק אגרוף וכבר אישר את תוכניתו לחזור לזירה בדצמבר הקרוב. האחים מתכננים לשלוח הודעה לכוכבת דרך הפודקאסט Impaulsive של לוגאן השבוע, מה שעלול לעורר שיחות רשמיות יותר.



טייט הציע בעבר שאין לו איבה כלפי פול, אבל הוא יהיה מוכן להיכנס בזירה כדי לסיים את קריירת הלחימה שלו. 'אני לא אוהב אותו, אני מבין אותו אבל אני רוצה להבהיר משהו, עדיין הייתי מעיף את הזין החי מתוך ג'ייק פול ,' הוא אמר החברים פודקאסט.

'אני לא איזה לוחם UFC מכובס ואני לא קטן ממנו, הייתי מנצח ממנו את החרא החי ואם הוא רוצה להילחם אני אלחם בו בכל יום של *** **שבוע. הוא פשוט מאוד חכם עם 'אני רק זווית יוטיוברית' שלו.'

טינה או בריאן וריאן תומס

ראה גם: