סרטים חדשים שיצאו באוגוסט 2019 - מהדורות בקרוב בבריטניה

סרטים

ההורוסקופ שלך למחר

זה צפוי להיות חודש מגוון של שידורי קולנוע באוגוסט הקרוב!



אם שוברי קופות מלאי אקשן הם מה שאתה מחפש אז תשמח לדעת שהובס אנד שו הכריחו אותך כשדווין ג'ונסון וג'ייסון סטת'אם חוזרים לפרק האחרון של הזכיינית המהירה והזועמת.



בינתיים, הבמאי האהוב קוונטין טרנטינו חוזר עם סרטו החדש Once Upon a Time in Hollywood, שבו משתתפים לאונרדו דיקפריו ובראד פיט כדמויות המנסות לשרוד בלוס אנג'לס בשנת 1969, בעוד שמרגוט רובי משחקת את כוכבת הכדור הטראגית שרון טייט.



בנוסף, ישנם טיולים משפחתיים מרובים בדמות הסרט The Angry Birds Movie 2, Uglydolls ודורה והעיר האבודה של הזהב.

בהימור הקולנוע העולמי, פדרו אלמודובר חוזר לעוד Pain & Glory עם הקבועים אנטוניו בנדרס ופנלופה קרוז.

לבסוף, אם דרמה עצמאית היא לטעמך אז יש חיות, מסונוורות מהאור, והמזכרת הנועזת בפסטיבל מהבמאית ג'ואנה הוג.



להלן מה שיש לנו לצפות באוגוסט 2019.

סרטים חדשים שיצאו באוגוסט 2019 - מהדורות בקרוב בבריטניה

מהיר ועצבני מציג: הובס ושו

דוויין ג'ונסון וג'ייסון סטת'אם בהובס אנד שו (תמונה: אולפני יוניברסל)



הזכיינית המוצלחת של מהיר ועצבני ממשיכה עם סרט הספין-אוף הזה המתמקד בזוג המוזר לוק הובס (דוויין ג'ונסון) ודקרד שו (ג'ייסון סטת'אם) כשהם מתחברים עם אחותו של שאו (וונסה קירבי) להביס את המחבל העל בריקסטון (אידריס אלבה). צפה לריגושים ודליפות OTT.

Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw תאריך יציאה: 2 באוגוסט 2019

בעלי חיים

חברים ואוהבי מסיבות ותיקים לורה (הולידיי גריינגר) וטיילר (עליה שוקאט) מנווטים את החיים והאהבה בדבלין, אירלנד. עם זאת, הבנות מוצאות את עצמן מתרחקות כאשר לורה מתארסת. מבוסס על הרומן בעל אותו שם מאת אמה ג'יין אונסוורת ', דרמת האינדי הזו הייתה אהובה בפסטיבל סאנדנס.

תאריך יציאת בעלי חיים: 2 באוגוסט 2019

סרט הציפורים הכועסות 2

רד, צ'אק, בומב ושאר חבריהם מנוצות מופתעים כשחזיר ירוק מציע להם לשים בצד את ההבדלים ולהתאחד כדי להילחם באיום משותף. ציפורים תוקפניות מאי מכוסה קרח מתכננות להשתמש בנשק משוכלל כדי להרוס את עופות החיים וחזירים. לאחר שבחרו את הטוב והבהיר ביותר, הציפורים והחזירים ממציאים תכנית לחדור לאי, לבטל את המכשיר ולחזור לגן העדן בהתאמה.

תאריך יציאת הסרט 'אנגרי בירדס סרט 2': 2 באוגוסט 2019

מסונוור מהאור

במחזמר המקסים הזה של ברוס ספרינגסטין, הבמאי גורינדר צ'אדהא (Bend It Like Beckham) עוקב אחר נער צעיר בריטי ממוצא פקיסטני ג'אווד (וויביק קרה) בשנת 1987 באנגליה. בתוך סערת הגזע והכלכלה של התקופה, הוא כותב שירה כאמצעי להימלט מחוסר הסובלנות של עיר הולדתו וחוסר הגמישות של אביו המסורתי. אבל כשחבר לכיתה מציג לו את המוזיקה של ברוס ספרינגסטין, ג'אווד רואה הקבלות לחייו ממעמד הפועלים במילים החזקות. מככבת גם היילי אטוול.

תאריך השחרור של Blinded By The Light: 9 באוגוסט 2019

פליימוביל: הסרט

הצעצועים הקלאסיים מתעוררים לחיים כצעירה בשם מרלה (אניה טיילור-ג'וי) נוסעת לעולם האנימציה של פליימוביל כדי למצוא את אחיה הצעיר הנעדר, צ'ארלי (גבריאל באטמן). כדי להחזיר אותו הביתה, עליה לצאת להרפתקה מרגשת. בהשתתפות קולם של דניאל רדקליף ומייגן טריינור.

תאריך יציאת פליימוביל: הסרט: 9 באוגוסט 2019

נמלה מקפרטלין נפרדה מאשתו

אומנות המירוץ בגשם

בדרמה קומית זו, דני סוויפט (מילו ונטימיליה) הוא נהג מרוץ פורמולה אחד שמבין כי ניתן להשתמש בטכניקות הדרושות על מסלול המרוצים גם לניווט מוצלח בחיי היומיום. מלבד הקריירה שלו, לדני יש שלוש אהבות לחייו -אשתו היפה (אמנדה סייפריד), בתם הצעירה וחברו הטוב ביותר, שהוא כלב שרוצה להתגלגל לאדם. מככב גם קווין קוסטנר.

תאריך השחרור של אמנות המירוץ בגשם: 9 באוגוסט 2019

השמש היא גם כוכב

דרמת נוער רומנטית משופעת כאשר הרומנטיקאי הקשור לקולג ', דניאל ביי (צ'רלס מלטון של ריברדייל) והפרגמטית ילידת ג'מייקה, נטשה קינגסלי (יארה שהידי) נפגשים - ונופלים זה על זה - במהלך יום קסום אחד בניו יורק. ניצוצות עפים מיד בין שני הזרים האלה, אבל כשנותרו שעות ספורות לשעון במה שנראה ליום האחרון שלה בארצות הברית, נטשה נלחמת נגד גירוש משפחתה באותה עוז כמו שהיא נלחמת ברגשותיה הגוברים כלפי דניאל. .

תאריך השחרור של השמש הוא גם כוכב: 9 באוגוסט 2019

JT לרוי

בסיפור האמיתי הבלתי יאומן הזה, צעירה בשם סוואנה קנופ (קריסטן סטיוארט) מבלה שש שנים בהעמיד פנים שהיא הסופרת המפורסמת JT LeRoy, הפרסונה הספרותית המורכבת של גיסה. כאשר לורה (לורה דרן) לצידה הקבוע, סוואנה מטעה את העולם הספרותי. קרא את הביקורת שלנו על הסרט כאן.

תאריך שחרור JT LeRoy: 12 באוגוסט 2019

היה פעם בהוליווד

לאונרדו דיקפריו ובראד פיט מככבים ב'פעם אחת בהוליווד ' (תמונה: CTMG/SONY PICTURES ENTERTAINMENT)

בסרט התשיעי של הבמאי קוונטין טרנטינו, שחקן הטלוויזיה המתקשה ריק דלטון (ליאונרדו דיקפריו) וחברו הטוב/כפיל פעלולים קליף בות '(בראד פיט) חייבים לנווט את סוף תור הזהב של הוליווד כשהזמנים משתנים ופולחן מנסון הרשע מתגלה . מרגוט רובי מגלמת את כוכבת הכוכבים האייקונית שרון טייט בבוננזה ההוליוודית הכוכבית הזו, בה מופיעים גם ברוס דרן, דקוטה פאנינג ואל פאצ'ינו.

תאריך יציאה של Once Upon a Time in Hollywood: 14 באוגוסט 2019

דורה ועיר הזהב האבודה

הגיבורה הקלאסית של ניקלודיאון זוכה להרפתקה במסך גדול. לאחר שבילה את רוב חייה בחקר הג'ונגל, שום דבר לא יכול היה להכין את דורה (איזבלה מונר) להרפתקה המסוכנת ביותר שלה עד כה - התיכון. מלווה בקבוצת בני נוער ובאגף הקוף, דורה יוצאת למסע להציל את הוריה תוך ניסיון לפתור את התעלומה לכאורה הבלתי אפשרית מאחורי ציוויליזציה של האינקה האבודה. מככבים גם מייקל פנה ואווה לונגוריה.

תאריך השחרור של דורה והעיר האבודה של הזהב: 16 באוגוסט 2019

ילדים טובים

סרט הקומדיה השוטף Good Boys רואה את מקס בן ה -12 מוזמן למסיבת הנשיקות הראשונה שלו, ולכן הוא מבקש מחבריו הטובים לוקאס ות'ור עזרה נחוצה כיצד להתגבר. כשהם נקלעו למבוי סתום, מקס מחליט להשתמש במזל'ט של אביו כדי לרגל אחר הבנות המתבגרות הסמוכות. כאשר הנערים מאבדים את המזל'ט, הם מדלגים על בית הספר ומוציאים תוכנית לאחזר אותו לפני שאביו של מקס יכול להבין מה קרה. כוכבים בריידי נון וג'ייקוב טרמבליי.

תאריך יציאה של Good Boys: 16 באוגוסט 2019

מכוערים

מכוערים (תמונה: STX)

בעיירה השונה להפליא Uglyville, מוזרים נחגגים, מוזרות היא מיוחדת ויופי מאומץ ככל שנראה לעין. לאחר שנסעו לצד השני של ההר, מוקסי וחבריה המכוערים של UglyDoll מגלים את השלמות - עיירה בה בובות קונבנציונאליות יותר מקבלות הכשרה לפני הכניסה לעולם האמיתי כדי למצוא אהבה של ילד. בקרוב, UglyDolls לומדים מה זה באמת אומר להיות שונה. מכיל את קולותיהם של קלי קלארקסון, ג'אנל מונה, ניק ג'ונאס ופיטבול.

תאריך יציאה של Uglydolls: 16 באוגוסט 2019

המלאך נפל

בעקבות אירועי לונדון נפל, הרשויות לוקחות את סוכן השירות החשאי מייק באנינג (ג'רארד באטלר) למעצר על ניסיון ההתנקשות הכושל של נשיא ארצות הברית אלן טרומבול (מורגן פרימן). לאחר שנמלט משוביו, על באנינג להתחמק מה- FBI ומהסוכנות שלו כדי למצוא את האיום האמיתי על הנשיא. נואש לחשוף את האמת, במהרה הוא פונה לבני ברית בלתי סבירים שיעזרו לנקות את שמו ולהציל את המדינה מסכנה קרובה.

תאריך השחרור של Angel has Fallen: 23 באוגוסט 2019

לִזחוֹל

באימת הישרדות זו, כאשר הוריקן עצום פוגע בעיר פלורידה שלה, היילי הצעירה (קאיה סקודלריו) מתעלמת מצווי הפינוי לחפש את אביה הנעדר, דייב. לאחר שמצאו אותו פצוע קשה בבית משפחתם, שניהם נלכדים על ידי מי השיטפונות החודרים במהירות. עם התחזקות הסערה, היילי ודייב מגלים איום גדול עוד יותר מאשר עליית מפלס המים - התקפה בלתי פוסקת של חבורה של תנינים ענקיים.

תאריך פרסום סריקה: 23 באוגוסט 2019

כאב ותפארת

(תמונה: Pathe)

המחבר הספרדי פדרו אלמודובר חוזר עם סיפור אישי מאוד זה על במאי בשנות הדמדומים שלו (אנטוניו בנדרס) המשקף את הבחירות שהוא עשה בחיים כשהעבר וההווה מתמוטטים סביבו. כמו כן, בכיכובו של פנלופה קרוז הקבועה באלמודובר, זכה בנדרס בפרס השחקן הטוב ביותר בפסטיבל קאן על הופעתו.

מה קרה לכריסטין קילר

תאריך יציאת Pain & Glory: 23 באוגוסט 2019

סיפורים מפחידים לספר בחושך

סרט האימה הזה הופק על ידי גיירמו דל טורו ועוקב אחר הצל של משפחת בלוז התנשאה בעיירה הקטנה מיל ואלי במשך דורות. בבית אחוזה שרה בלו הצעירה הופכת את חייה המעונים ואת סודותיה הנוראים לסדרה של סיפורים מפחידים. במהרה יש לסיפורים המפחידים האלה דרך להפוך לאמיתית מדי עבור קבוצה של בני נוער חסרי חשד שנתקלו בביתו המפחיד של שרה.

תאריך יציאה של Scary Stories to Tell in the Dark: 23 באוגוסט 2019

מיליון חתיכות קטנות

מבוסס על ספרו של ג'יימס פריי, A Million Little Pieces עוקב אחר סופר צעיר המכור לסמים (אהרון טיילור-ג'ונסון) המתקרב לתחתית ירידתו, מוסר לחודשיים של גמילה מייסרת במרכז טיפול במינסוטה. כשהוא במרכז, הוא פוגש שלל דמויות מעניינות. סם טאיור-ג'ונסון מביים את הסרט בו מככבים גם בילי בוב ת'ורנטון וצ'רלי האנם.

תאריך יציאה של A Million Pieces: 30 באוגוסט 2019

אינה דה חצר

בפרויקט מוסיקלי זה מאת פיטר וובר, אינה דה יארד מתחילה ללכוד את הרלוונטיות המתמשכת של רגאיי וערכיו החברתיים, ואת התשוקה של המוסיקה להחיות דור מבוגר יותר תוך העברתו למאזינים צעירים יותר.

תאריך השחרור של Inna de Yard: 30 באוגוסט 2019

גברת לורי ובנו

בדרמה הביתית המתוחה הזו מגיע דיוקן של האמן LS לורי (טימותי ספאל) והיחסים עם אמו (ונסה רדגרייב), שמנסה להניא אותו לרדוף אחרי התשוקה שלו. Spall ו- Redgrave? אנחנו נכנסים!

תאריך השחרור של גברת לורי ובנו: 30 באוגוסט 2019

המודיע

פיט קוסלו (ג'ואל קינמן), פושע מתוקן וחייל מבצעים מיוחדים לשעבר, עובד במסתערבים עבור מטפלים FBI עקום כדי לחדור לסחר הסמים הפולני בניו יורק. בשלב אחרון לחופש, קוסלו חייב לחזור למקום בו נאבק כל כך קשה לעזוב, כלא בייל היל, שם משימתו הופכת למרוץ נגד הזמן כאשר עסקת סמים משתבשת ומאיימת לזהות אותו כשומה. במותחן הפשע מככבים גם רוזמונד פייק, קלייב אואן, קומון וכוכב בונד 25 אנה דה ארמס.

תאריך השחרור של המודיע: 30 באוגוסט 2019

המוסטנג

דרמת כלא המוסטנג רואה שהורשע אלים (מתיאס שוינרטס) מקבל את ההזדמנות להשתתף בתוכנית טיפול שיקומי שבמרכזה אימון מוסטנגים פראיים. מככבים גם ברוס דרן, קוני בריטון וג'ייסון מיטשל.

תאריך השחרור של מוסטנג: 30 באוגוסט 2019

המזכרת

המזכרת (תמונה: A24)

דרמה חצי-אוטוביוגרפית הנערצת לביקורת 'המזכרת' רואה את הבמאית ג'ואנה הוג מתמקדת בסטודנטית לקולנוע ביישנית אך שאפתנית בשם ג'ולי (כבוד סווינטון ביירן) הנופלת למערכת יחסים אינטנסיבית ומלאת רגשות עם גבר מבוגר כריזמטי אך לא אמין (כוכב סטרייק טום בורק). מככבת גם אמה של סווינטון ביירן טילדה סווינטון כאמה של ג'ולי.

תאריך יציאת המזכרת: 30 באוגוסט 2019

אילו סרטים תראו בבתי הקולנוע באוגוסט 2019? יידע אותנו בתגובות למטה.

ראה גם: