אנתוני ג'ושוע אמר שיש לו 'הכל' כדי לנצח את אולכסנדר אוסיק במשחק הגומלין

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

אלוף העולם לשעבר מייקי גרסיה מאמין שאנתוני ג'ושוע יכול לנקום את תבוסתו מול אולכסנדר אוסיק החודש.



'AJ' יחלוק את הטבעת עם Usyk בפעם השנייה ב-Super Dome של ג'דה בסעודיה ב-20 באוגוסט כשהוא מסתכל לנקום על התבוסה בשנה שעברה ולתפוס מחדש את התארים במשקל הכבד שלו. ג'ושוע יראה להפוך לאלוף שלוש פעמים ולהתריס נגד המבקרים שקבעו אותו על ניסיון להכניס את האוקראיני לתיבה האחרונה.



ג'ושוע עובר כעת את ההכנות האחרונות לקרב שלו בסעודיה עם המאמן החדש רוברט גרסיה, כשנותרו שבועיים בלבד עד לעימות הפגוש. ובנו של גרסיה מייקי שצפה בג'ושוע לאורך מחנה האימונים, מאמין שלמשקל הכבד הבריטי יש את כל מה שהוא צריך כדי להתמודד עם הסגנון של אוסיק ולהביס אותו.



'אבא שלי ואני צפינו ב[רכבת ג'ושוע], נתנו כמה דעות ו[ג'ושוע] הקדישו תשומת לב רבה לכל מה שהיה לי לאבא שלי להגיד, וגם רוברט', אמר גרסיה כשהעריך את סיכויי הנקמה של ג'ושוע בראיון עם FightHype . 'אנחנו מרגישים טוב עם הקרב.

'אני מרגיש של'AJ' יש הכל כדי לנצח בקרב. חפש ונתח כל לוחם עבור סוג הלוחמים שהוא. לא לקחת מאוסיק שום דבר. אוסיק אכן ניצח במשחק הראשון אז זה לא כמו, 'אוי, לעזאזל, זה צריך להיות קרב קל.' לא. 'אבל כשאתה מסתכל על מה שהוא מביא לזירה, ל-AJ יש את כל מה שאתה צריך כדי לנצח לוחם כמו אוסיק. אני חושב שהוא צריך לנצח וזה צריך להיות קרב טוב'.

האם אנתוני ג'ושוע ינצח את אולכסנדר אוסיק? תן לנו לדעת את התחזית שלך ב מדור הערות לְהַלָן



 אנתוני ג'ושוע הפסיד לאולכסנדר אוסיק בשנה שעברה
אנתוני ג'ושוע הפסיד לאולכסנדר אוסיק בשנה שעברה ( תמונה: תמונות פעולה דרך רויטרס)

ג'ושוע החליט להיפרד מהמאמן לטווח ארוך רוברט מק'קרקן לאחר ההפסד שלו לאוסיק בספטמבר אשתקד. מאז קידם את המאמן אנחל פרננדס ו קשור לגרסיה שאימן במהלך הקריירה 14 אלופי עולם כולל בנו. גרסיה נסע מעל f ארה'ב בסתר מוקדם יותר השנה להתחיל את הכשרתו של ג'ושוע בבסיס אוניברסיטת לובורו שלו.

זו תהיה הפעם השנייה שג'ושוע מתכונן לנקמה לאחר שהצליח לבטל תבוסה לאנדי רואיס ג'וניור ב-2019 כשניצח במזרח התיכון. ניצחון של הכוכב הבריטי יכול לגרום לו לקבוע מגה-קרב עם טייסון פיורי שמחכה כרגע לזוכה ויכול להיות מוכן לשים את כתר ה-WBC שלו על הקו בהתנגשות ללא עוררין.



אבי לעשות או לשבור

עם זאת, גרסיה אישר שלא היו דיבורים על קרב עם Fury עד לאחר שנקמה כל נקמה עם Usyk. 'כרגע אנחנו צריכים להתכונן לאוסיק', אמר גרסיה. 'אפילו לא העלנו את טייסון פיורי במהלך המחנה, קרב עם טייסון פיורי כמובן שזה יהיה מדהים אם נוכל לעבור את אוסיק'.

ראה גם: