פאדי פימבל פרץ בבכי מאחורי הקלעים לאחר ניצחון רגשי ב-UFC

טוֹב

ההורוסקופ שלך למחר

פאדי פימלט פרץ בבכי לאחר שערך מחווה קורעת לב לחברו המנוח ב-UFC לונדון.



פימלט הפך לכוכב מעורר השראה עבור רבים ככל שהעלייה שלו ב-UFC נמשכת וניצח בקרב השלישי ברציפות שלו בזירת O2 בלונדון בחודש שעבר עם הגשת סיבוב שני של ג'ורדן לאוויט. זמן קצר לאחר ניצחונו, פימלט נשא נאום מרגש שהקדיש את הופעתו לאחד מחבריו הטובים ביותר ריקי שלקח את חייו ימים ספורים לפני זכייתו.



הנאום היה עוצמתי עצום שכן הוא עודד גברים לדבר ולהביע את רגשותיהם בשיחה מסעירה. הוא עזב את המתומן בדמעות אחרי הניצחון עם You'll Never Walk Alone של ליברפול מצלצל ברחבי הזירה כתמיכה. בסרטון היוטיוב האחרון שלו, פימלט חשף את הרגע שבו הגיע אל מאחורי הקלעים לאחר זכייתו בעודו שוב פרץ בבכי.



ניתן לראות את פימלט מחבק מספר אנשים מהצוות שלו במהלך היציאה שלו, לפני שהחיבוק האחרון רואה אותו פורץ בבכי כשהרגשות מהיום מדביקים אותו. זה רגע קודר בסרטון, כשפימלט הגיש מאוחר יותר תחינה אמיצה נוספת בחדר ההלבשה, שם אמר: 'אין מילים אמיתיות שיכולות לתאר את זה.

'הוא היה אחד הילדים המאושרים ביותר שאי פעם תפגשו, סליק ריק. הוא היה החיים והנשמה של המפלגה. אנשים כאלה חושבים שהם לא יכולים לדבר עם אנשים אחרים. הם חושבים 'אוי, הוא יחשוב שאני קצת ב**** אם אדבר איתו ואגיד לו את זה. נאלצתי לעשות את זה. אנשים מסתכלים עלי וחושבים שאני האדם הכי חזק עלי אדמות כי אני נכנס לכלוב ונלחם עם אנשים כשהקרב כאן למעלה.

'אנשים לא מבינים מה קורה, אתה יכול להיראות כמו האדם הכי מאושר בעולם מבחוץ, אבל כאן אולי אתה נאבק. אנשים צריכים לדבר יותר, אנשים צריכים לשבור את הסטיגמה הזו של בריאות הנפש של גברים. דברו , תוריד את זה מהחזה שלך.'



עם מי לדעתך פאדי פימלט צריך להילחם הבא ב-UFC? ספר לנו ב- מדור הערות לְהַלָן

פימלט הראה צד אקספרסיבי ואמוציונלי יותר בלילה בהשוואה לאישיותו הקשוחה והקומית הרגילה, שפנתה לקהלים עצומים ברחבי העולם והפכה לוויראלית. הראיון הוויראלי שלו גם ראה עלייה של 22 אחוז בגברים שדיווחו על בעיות בריאות הנפש שלהם לאחר המדהימה שלו UFC נאום לאחר קרב.



הליברפודליאן חשף מאז שיצרו איתו קשר מ-100 ארגוני צדקה לבריאות הנפש על הפיכתו לשגריר מאז הניצחון. 'התבקשתי להיות שגריר של למעלה מ-100 ארגוני צדקה, פשוטו כמשמעו', אמר פימלט לכתבים. 'הלוואי ויכולתי לעשות את זה עבור כל אחד מהם, אני באמת עושה את זה.

'במקום זאת אני הולך לסדר את הצדקה שלי לבריאות הנפש, שתוקם בחודשים הקרובים. אני רק רוצה לעזור לאנשים. זה נחמד להיות נחמד. הרבה אנשים בתפקיד שאני נמצא אל תאמין במה שפשוט מטורף בעיני.'

ראה גם: