מצבו העגום של פיל ג'ונס מהמגן ה'טוב ביותר 'של מאן אוטד ללא משחקים מזה 18 חודשים

כדורגל

ההורוסקופ שלך למחר

ב -13 ביוני השנה היה צריך להיות יום מיוחד עבור פיל ג'ונס, שיציין את 10 שנותיו כשחקן מנצ'סטר יונייטד - הישג שרק קומץ שחקנים יכולים לטעון שהם השיגו.



אולם מבחינתו, לא יהיה הרבה מה לחגוג.



השבחים המהדהדים של הבוס האגדי סר אלכס פרגוסון בשנת 2013 חייבים להיות מושתלים אי שם בחלקו האחורי של המוח כתזכורת עד כמה היה טוב כצעיר.



הסקוטי אפילו הרחיק לכת וטען שג'ונס יכול להיות הכדורגלן הטוב ביותר שלהם אי פעם, וזו הייתה אמירה כלשהי בהתחשב בדברים כמו ריו פרדיננד, נמניה וידיץ 'וסטיב ברוס התגלו כולם במועדון.

סר אלכס פרגוסון שמר שבחים רבים לפיל ג'ונס לאחר שהחתים אותו מבלקברן רוברס (תמונה: GETTY)

ג'ונס, ככל הנראה איך שהוא נראה, יכול להיות השחקן הטוב ביותר שלנו אי פעם, אמר פרגוסון לאחר שזכה בתואר האחרון שלו ושל יונייטד במאי 2013.



אני חושב שג'ונס עשוי להיות אחד השחקנים הטובים ביותר שהיו לנו אי פעם, לא משנה היכן נשחק אותו.

בגיל 21 הוא הולך להיות שחקן פנומנלי. אני חושב שהוא יכול לשחק בכל מקום על המגרש.



ילדה שנפגעה ברכבת

יש לו השפעה כה מסיבית, עם האינסטינקט שלו וקריאת המשחק. יש לו דרייב עליו '.

ג'ונס נחתם כבן 19 שגשג בהגנת בלקברן רוברס לאחר שעלה דרך האקדמיה.

הוא היה האור הזורח לצדו גם כאשר פירקו אותו 7-1 על ידי האלופים, כאשר מנהיגותו הפגינה תחושת בגרות מעבר לגיל העשרה שלו.

מנצ'סטר יונייטד החתימה את פיל ג'ונס מבלקברן ביוני 2011 תמורת 16 מיליון ליש'ט (תמונה: GETTY)

לאן לדעתך פיל ג'ונס יגיע אם יעזוב את מנצ'סטר יונייטד הקיץ? אמרו את דעתכם בסעיף ההערות למטה.

פרגוסון, בפרט, נלקח בחזרה מאיכויות המנהיגות שלו ושילם 16 מיליון ליש'ט על הקשר המרכזי, וניצח את ליברפול בחתימתו לאחר ששכנע את הצעיר לבקר אותו בבית הנופש שלו בדרום צרפת.

הוא היה חזק בהתמודדות ונוכחות פיקודית באוויר, והציג את סוג המחויבות לאתגרים שפרגוסון דרש.

עם מגינים איכותיים באותה תקופה, ג'ונס היה נסיגה מרעננת למפעיל המסורתי הקשה, חסר שטויות מאחור.

לאחר שהופיע באופן קבוע ביונייטד בארבע העונות הראשונות שלו במועדון, זה היה רק ​​טבעי שנבחר לאנגליה ובין 27 משחקיו במדינתו היו הופעות באליפות העולם 2014 ו -2018.

פיל ג'ונס שיחק באנגליה במונדיאל 2018 (תמונה: GETTY)

זה שהוא הציג עבור ארצו בתבוסה 1: 0 מול בלגיה ברוסיה רק ​​לפני שלוש שנים, רק מראה את המסלול החדה כלפי מטה שהקריירה שלו עברה.

כיום, בן 29, ג'ונס לא השתתף במשחק בכיר במאן יונייטד מאז שכבש בניצחון 6: 0 על טראנמיר בגביע ה- FA ב -26 בינואר 2020. ארבעה ימים לפני כן הוא הופיע בקו האחורי של יונייטד. תבוסה 2-0 לברנלי בליגת העל.

פציעות וטבילה מדאיגה בצורה גזלו את ג'ונס ממה שהיו צריכות להיות שנות השיא בקריירה שלו. בזמן שחלף מאז, מנצ'סטר יונייטד שיחקה 52 משחקים בליגה וג'ונס החמיץ את כולם או בגלל פציעה או שלא נבחר על ידי המנג'ר אולה גונאר סולסקייר.

בחור לוי מאמן אישי

רק פעם אחת בעשר העונות שלו הוא שיחק יותר מ -40 משחקים במועדון שלו והוא הצליח לשחק רק יותר מ -30 פעמים בשני קמפיינים.

למרבה הפלא, נתונים מטרנספרמרקט מצביעים על כך שג'ונס סבל מ -23 בעיות פציעה נפרדות שגרמו לו להחמיץ 204 משחקים מאז שהצטרף ליונייטד ב -2011.

פיל ג'ונס לא שיחק במאן אוטד מאז ינואר 2020

פיל ג'ונס לא שיחק במאן אוטד מאז ינואר 2020 (תמונה: מנצ'סטר יונייטד 2019)

זה קצת מפרט את מידת האופן שבו הקריירה המבטיחה שלו פעם פחתה בשנתיים האחרונות. לג'ונס נשללה ההזדמנות להגשים את הקריירה המפוארת באולד טראפורד שהונחה לו כשהצטרף למועדון.

גם כשהיה בכושר, האנגלי הפך לנושא ממים ברשתות החברתיות בשל הבעות הפנים שהוא היה עושה בתקופתו על המגרש, עלה לכותרות וביצע תיקולים.

שטף שערים משלו תרם גם לזהותו החדשה כפגיעה בכדורגל וביקורת כזו בוודאי השפיעה על ביטחונו, זאת בנוסף לבעיות הפציעה שלו.

באחת ההופעות האחרונות שלו בליגת העל מול שפילד יונייטד, הטעות היקרה שלו היא שהעניקה ליורקשייר את ההובלה והוא היה מכור למחצית.

ג'ונס חתם על חוזה חדש בשנת 2020 שישאיר אותו במועדון עד יוני 2023, עם אופציה להארכה לשנה נוספת, כאשר סולסקייר מעוניין לתגמל את המגן על עבודתו בחזרה מפציעה.

פיל ג'ונס & apos; ההופעה האחרונה הגיעה בניצחון 6-0 על טראנמייר בגביע האנגלי

פיל ג'ונס & apos; ההופעה האחרונה הגיעה בניצחון 6-0 על טראנמייר בגביע האנגלי

פיל יודע מה נדרש כדי להיות שחקן מנצ'סטר יונייטד. הוא זכה בליגת העל, בגביע האנגלי ובליגה האירופית וכיום הוא אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, אמר סולסקייר.

הוא מגיע ליום הולדתו ה -27 ונכנס לשנותיו הראשונות כחצי מרכז. אנו שמחים שפיל הקדיש את עתידו למועדון.

זה היה בפברואר 2019. מאז לא השתפר הרבה מהקשר המרכזי והוא נשאר דמות פריפריאלית במועדון, למרות שהרוויח שכר דיווח בהיקף של 100,000 ליש'ט לשבוע.

לאחרונה הוא נראה בקרינגטון במרץ 2021 כשהוא ממשיך בקאמבק שלו להחיות את הקריירה שלו, למרות שנראה כי בלתי נמנע שיונייטד תקצץ את הפסדיה ותיפרד מהמגן הקיץ.

אבל זו יכולה להיות משימה קשה ויקרה בהתחשב בכך שג'ונס נמצא בחוזה עד יוני 2023, עם אופציה לשנה נוספת. לא סביר שיהיו מועדונים שמוכנים לשלם אגרה כדי להחתים אותו ושיא הפציעות שלו עשוי למנוע ממנו לקבל חוזה ארוך טווח נוסף.

פיל ג'ונס זכה עם השדים האדומים בפרמייר ליג, בליגה האירופית ובגביע ה- FA (תמונה: מייקל קאריק (L) היה סקיפר קודם של יונייטד)

זה יסמן סיום מלנכולי לקריירה שלו עם השדים האדומים, כשג'ונס דוחה את ההזדמנות לארח עדות על רקע חששות שמלבד אמי ואבי, מי עוד יופיע ?, כפי שדווח על ידי אתלטיק.

זה שהוא רשם 224 הופעות במועדון מכניס אותו לאותה חברה כמו ג'אפ סטאם וראוד ואן ניסלרוי באולד טראפורד.

אם הוא אכן עוזב, הוא היה עושה זאת עם מדליות מהפרמייר ליג, הליגה האירופית וגביע האנגליה, עטופות על צווארו - ואף פציעה או אדם לא יכול לקחת ממנו את זה.

ראה גם: