הזמנה מוקדמת של פיקסל 3: היכן ניתן לרכוש את הטלפון החדש של Google כעת

גוגל

ההורוסקופ שלך למחר

הכל נחשף(תמונה: ALBA VIGARAY / EPA-EFE / REX / Shutterstock)



לאחר חודשים של שמועות - ואפילו יותר דליפות - סוף סוף הגיעו Google Pixel 3 ו- Google Pixel 3XL.



עם מכשירי הפרימיום הכוללים מסך OLED מרשים, 5.5 אינץ 'ו 6.3 אינץ' בהתאמה, כמו גם שני רמקולים קדמיים, טעינה אלחוטית ואחסון ענן ללא הגבלה לתמונות וסרטונים, מכשירי Google החדשים הם ללא ספק מהגדולים ביותר מכשירי אנדרואיד בשוק כרגע.



EE, שָׁמַיִם ו שְׁלוֹשָׁה כולם אישרו שהם יאגרו את שני הסמארטפונים החדשים הצפויים להערכה, כאשר הזמנות מראש הן ל- Google Pixel 3 והן ל- Pixel 3 XL ייפתחו באופן מיידי.

ריכזנו כמה מהעסקאות הטובות למטה, שכולן זמינות להזמנה מראש מהיום.

וודאפון

הזוכה הבולטת כשמדובר בחינם לצד הטלפון שלך, Vodafone מציעה מיני חינם של דף הבית של Google לכל מי שמרים את הטלפון החדש של Pixel 3 בהזמנה מוקדמת, ואפילו טוב יותר, לרכז Google Home בחינם לכל מי שבוחר גוגל פיקסל 3XL.



זארה הולנד אי האהבה

Google Pixel 3 זמין מ- 58 פאונד לחודש (בתוספת עלות של 49 ליש'ט מראש) על תוכנית בידור אדומה בג'יגה -בתים, בעוד ש- Google Pixel 3 XL זמין בתוכנית בידור אדום בגודל 16 ג'יגה -בייט החל מ- 62 פאונד לחודש (בתוספת עלות של £ 49 מראש). ניתן לשדרג את שניהם לתוכנית בידור אדומה בנפח 32GB תמורת 7 ליש'ט נוספים לחודש.

EE

EE תחזיק את ה- Just Black and Clearly בבירור 64GB או 128GB אחסון (תמונה: JOHN G MABANGLO/EPA-EFE/REX/Shutterstock)



ב- EE, המחירים יתחילו מ- 48 פאונד לחודש. Pixel 3 הוא רק 10 £ מראש על 58 ליש'ט לחודש, תכנית 4GEE Max למשך 24 חודשים, המגיעה עם דקות ללא הגבלה, טקסטים ללא הגבלה ו -100 GB של נתונים.

באשר ל- 3XL, אתה יכול לקבל את אותה קצבת נתונים עבור 63 פאונד לחודש בעלות מראש של 20 ליש'ט.

שרון מדו, מנהלת מכשירים, מוצרים ושותפויות ב- EE, אמרה: לקוחותינו יכולים כעת להשיג את מכשירי Pixel 3 ו- Pixel 3 XL החדשים ברשת הביצועים הטובים ביותר בבריטניה, הכוללים את הטכנולוגיה העדכנית ביותר של Google, מהטובים ביותר במצלמת הכיתה שלו ל- Google Assistant המדהים שיעזור בחיי היומיום שלנו. '

בנים בני 12

O2

עבור גודל פיקסל 3 בגודל סטנדרטי, המחירים מתחילים ב 40.81 ליש'ט לחודש עבור 1GB של נתונים, בתוספת עלות 100 £ מראש. הצעת נתונים נוספת מתחילה מ- 49.20 ליש'ט לחודש, כולל עלות מקדמה של 50 ליש'ט עבור 20GB של נתונים (20GB במחיר של 15GB).

באשר ל- Google Pixel 3 XL, המחירים מתחילים מ- 43.45 ליש'ט לחודש עבור אותם 1GB של נתונים ועלות מראש של £ 100. הצעת הנתונים הנוספת שלהם מתחילה מ -51.84 ליש'ט לחודש, בתוספת עלות של 50 ליש'ט מראש עבור 20 ג'יגה -בייט נתונים (20 ג'יגה -בייט במחיר של 15 ג'יגה -בתים).

גוגל הכריזה על הרבה מכשירים חדשים (תמונה: ALBA VIGARAY / EPA-EFE / REX / Shutterstock)

לקוחות שרוצים לשדרג מוקדם ממכשיר אחר צריכים לשלם רק את יתרת יתרת התוכנית שלהם כדי להישאר מעודכנים.

שְׁלוֹשָׁה

Google Pixel 3 זמין בחוזה ל -24 חודשים בעלות מוקדמת של 99 ליש'ט, כולל כל מה שאפשר לאכול, דקות וקריאות 48 פאונד לחודש.

Google Pixel 3 XL זמין בחוזה ל -24 חודשים בעלות מוקדמת של 99 ליש'ט, כולל כל מה שאפשר לאכול, דקות וקריאות 54 פאונד לחודש.

שלושה יחזיקו במלאי 'רק שחור', 'ברור בבירור' ו'לא ורוד ' (תמונה: JOHN G MABANGLO/EPA-EFE/REX/Shutterstock)

שלושה לקוחות זוכים גם למגוון הטבות כגון Wuntu (אפליקציית חינם ותגמולים), Go Roam (השתמש בטלפון כרגיל ב 71 יעדים) ו- Go Binge (השתמש באפליקציות המועדפות עליך מבלי לגעת בקצבת הנתונים שלך).

סקיי מובייל

מחירי הטלפונים החדשים של Google מתחילים ב- 35 ליש'ט לחודש עבור ה- Pixel 3 ו- 40 פאונד לחודש עבור Pixel 3 XL, בתוכנית Swap24 עם קצבאות נתונים בנפח 1GB ושיחות וטקסטים ללא הגבלה. מי שרוצה נתונים נוספים יכול לבחור מבין האפשרויות 3GB, 8GB ו- 15GB, עם שיחות וטקסטים ללא הגבלה, תמורת 12 £, 15 £ או 20 £ לחודש.

קרא עוד

כריס יובנק ואשתו
גוגל פיקסל 3
הזמינו מראש את פיקסל 3 סיכום אירועים בגוגל מחיר גוגל פיקסל 3 מעמד פיקסל

עם רול, כל מידע שאינו בשימוש מתגלגל אוטומטית לתוך סקיי פיגיבנק שלך מדי חודש ונשמר עד שלוש שנים, לשימוש בכל עת שתצטרך וכל מי שרוכש את כל המכשירים החדשים יקבל נתונים נוספים של 20 גיגה -בייט ב- Sky Piggybank בהקדם כשהתוכנית שלהם מתחילה.

מחסן לטלפונים

קבל 30GB של נתונים על ה- Pixel 3 החדש עבור 43 פאונד לחודש בתוספת עלות של 199.99 ליש'ט מראש.

אם בא לכם משהו קצת יותר זול, iD Mobile מוכרים גם את המכשיר החדש במחיר מציאה 28.99 ליש'ט לחודש, כולל עלות מראש של 299.99 ליש'ט, למרות שתקבל רק 1GB של נתונים.

הוא מגיע במגוון צבעים מרגשים (תמונה: JOHN G MABANGLO/EPA-EFE/REX/Shutterstock)

באשר לפיקסל 3XL, יש א 23 פאונד לחודש להתמודד עם נתונים של 4 ג'יגה -בייט ב- Vodafone, עם עלות כבדה של 410 ליש'ט.

או שאתה יכול לקבל 16GB של נתונים עבור 54 פאונד לחודש ב- Vodafone בעלות מראש של 149.99 ליש'ט.

המשמעות של 1010

טלפונים ניידים ישירים

קח את הפיקסל החדש עבור 45 פאונד לחודש עבור 100GB של נתונים והכל ללא הגבלה ב- O2.

אתה יכול להשיג את Google Pixel 3XL עבור 60 פאונד לחודש לכל דבר בלתי מוגבל עם O2, בתוספת £ 240 במזומן.

מאמר זה מכיל קישורים שותפים, כלומר אנו עשויים לקבל עמלה על כל מכירת מוצרים או שירותים עליהם אנו כותבים. מאמר זה נכתב באופן עצמאי לחלוטין, ראה פרטים נוספים כאן.

ראה גם: