פיל מיקלסון הרגיז במהלך אירוע הגולף LIV - 'עשה זאת עבור משפחת המלוכה הסעודית!'

גוֹלף

ההורוסקופ שלך למחר

שש פעמים אלוף גדול פיל מיקלסון נאמר לו 'לעשות את זה עבור משפחת המלוכה הסעודית' כאשר הוא חזר אל גולף LIFE לוח זמנים ביום שישי.



'שמאלי' התכונן ליציאה על הגומה הראשונה במועדון הגולף הלאומי של טראמפ בבדמינסטר, ניו ג'רזי, כאשר הריכוז שלו נשבר על ידי האוהד המדובר. סדרת ההזמנות לגולף LIV ממומנת על ידי קרן ההשקעות הציבורית של ערב הסעודית (PIF) ונקבעה כניסיון של הממלכה ל'שטיפת ספורט'.



LIV Golf פיתתה רבים סיור PGA מככבת לחופיה עם ההצעה של ימי תשלום ענקיים שמגמדים את אלו בליגה המתחרה שלה. יתרה מכך, על פי הדיווחים, למספר רב של שמות בית הוצעו סכומים בני תשעה ספרות כדי להצטרף ליציאת מצרים, עם מיקלסון ההערכה היא ששולם בסביבות 200 מיליון דולר (165 מיליון ליש'ט) .



נראה שההתפרצות מהקהל זרקה את מיקלסון כשהוא נסוג מהכדור ולקח לו זמן להתאושש. זה הוכיח את עצמו כמבשר מצער גם למה שעתיד לבוא, שכן הפייבוריט לשעבר ב-PGA קלע ארבע מעל הצמד והשוו במקום ה-43 בסיום הסיבוב הראשון.

זה רחוק מפיסת המחלוקת הראשונה שהייתה עדה השבוע במועדון הגולף הלאומי טראמפ, שנמצא בבעלות נשיא ארצות הברית לשעבר, דונאלד טראמפ . הקורס היה אתר ההפגנות על ידי משפחות ואהובים הקשורים להרוגים במדינה 11 בספטמבר פיגועי טרור .

טראמפ התייחס בעבר לממלכה כאחראית לפיגועי 11 בספטמבר. עם זאת, 'מנהיג העולם החופשי' לשעבר שינה מאז את המנגינה שלו בעניין ואמר השבוע כי 'אף אחד לא הגיע לתחתית ה-11 בספטמבר.'



 עריק הגולף של LIV פיל מיקלסון נפגע בסוף השבוע הזה's event in Bedminster, New Jersey
עריק הגולף של LIV פיל מיקלסון נפגע באירוע של סוף השבוע בבדמינסטר, ניו ג'רזי ( תמונה: קליף הוקינס/Getty Images)

האם אתה מסכים שיש לאסור את מורדי הגולף LIV מהספורט הגדולים? ספר לנו ב מדור הערות .

מיקלסון, בן 52, היה גם מושא ללחץ מצד קבוצת הסברה של 11 בספטמבר ביוני וקיבל מכתב שקורא לו להפנות את גבו ל-LIV Series הנתמכת על ידי סעודיה. אלופי המאסטרס שלוש פעמים השיבו : 'הייתי אומר לכל מי שאיבד אהובים וחברים ב-11 בספטמבר שיש לי אמפתיה עמוקה אליהם. אני לא יכול להדגיש את זה מספיק'.



סדרת ההזמנות לגולף LIV עדיין בשלבי קיומה המוקדמים, והתחרות בסוף השבוע בבדמינסטר היא רק האירוע השלישי שלה. עם זאת, ניתן היה לצפות שהמשתתפים בה עשויים לעמוד בפני בדיקה נוספת הקשורה למממנים שלה בעתיד.

להיות הפנים של הליגה המתפרצת מגיע עם ההטבות שלה בכך שסעודיה נתפסה כגמלה על מיקלסון יפה מאוד על זמנו. עם זאת, הוא גם עלול להתמודד עם עיקר הזעם, וזה מובן במיוחד עבור המפגינים בניו ג'רזי.

ראה גם: