קודי גאקפו מבהיר את הרגשות כאשר העברה מ-Man Utd הופכת לאפשרות

העבר חדשות

ההורוסקופ שלך למחר

של מנצ'סטר יונייטד חיפוש ארוך אחר פורוורד בחלון ההעברות של הקיץ עשוי להתקרב לסיומו, כאשר לפי הדיווחים קודי גאקפו מעוניין להצטרף למועדון.



מאז יונייטד רודפת אחרי פורוורד רב תכליתי אריק טן האג הגיעו למועדון, אבל, בדומה למרדף שלהם ברצלונה של פרנקי דה יונג , הגיעו עד כה. בתחילה דחק טן האג במועדון שלו להחתים את אנתוני מקבוצתו לשעבר אייאקס, אך כעת הם נטשו את המהלך הזה בגלל השווי של המועדון ההולנדי של 70 מיליון ליש'ט.



האם לקרנקיז יש ילדים

התבוסה 2-1 על ידי ברייטון ביום ראשון גרם למועדון להגביר את מאמציהם להחתים פורוורד, עם כריסטיאנו רונלדו החלוץ המרכזי היחיד בכושר מלא אחרי הפציעה של אנתוני מרסיאל. העניין של יונייטד בפורוורד בולוניה, מרקו ארנאוטוביץ', כבר קיים ננטש , עוזב גאקפו כמטרה העיקרית שנותרה שלהם .



הם יכולים סוף סוף להיות על מנצח, עם טֵלֶגרָף דיווח כי גקפו מעוניין להצטרף ל- Ten Hag, המיוצגת על ידי אותה סוכנות. השחקן בן ה-23 החזיר אשתקד 12 שערים ו-13 בישולים מרשימים ב-27 משחקי ליגה ומשך תשומת לב מרחוק.

מַחסָן נֶשֶׁק היו מקושרים חזק לגקפו, שהוא ברגל ימין ומשחק בעיקר באגף שמאל. PSV איינדהובן לא רוצה לאבד את השחקן הכוכב שלה, אבל עלולה להיאלץ למכור אם תוגש הצעה באזור של 35 מיליון פאונד.

יונייטד הבהירה את הבירורים שלה עם PSV, המנוהלת על ידי רוד ואן ניסטלרוי, אך עדיין לא הגישה הצעה רשמית. גאקפו מודע לעניין ההעברה בשירותיו, אך נותר מחויב למטרה עם המועדון הנוכחי שלו.



תגיד את דעתך! האם קודי גאקפו הוא הפורוורד הנכון של מנצ'סטר יונייטד? תגובה למטה .

  רואד ואן ניסטלרוי מפ.ס.וו, קודי גאקפו מפ.ס.וו
את קודי גאקפו מאמן רואד ואן ניסטלרוי בפ.ס.וו איינדהובן ( תמונה: סוקרטס/Getty Images)

'עלינו להתמקד תחילה [במשחק השני מול מונאקו] ולנסות להגיע למשחק ליגת האלופות אז סביר יותר שאשאר,' הוא אמר ל-ESPN לפני הניצחון 3-2 של PSV הבטיח ניצחון 4-3 בסיכום על מונאקו ביום שלישי בערב והזמינה פלייאוף מול ריינג'רס.



'אני לא חושב שאמרתי בשום מקום שאני עוזב, אז בהחלט יש סיכוי שאשאר. אני פתוח לכוס קפה עם ההנהלה - או קפה להם ומים בשבילי. אנחנו' נראה איך זה ילך.'

יונייטד החמיצה יעד נוסף מוקדם יותר השבוע, כאשר RB לייפציג אישרה עסקה להחתמת הפורוורד הצעיר המלהיב בנג'מין ססקו בקיץ הבא. גאקפו כבש 21 שערים ב-47 משחקים בכל המסגרות בעונה שעברה ונראה כמוכן לעלייה ל- ליגת העל .

ה'טלגרף' אומר שסוכנים עודדו את יונייטד לשקול את לשעבר של אתלטיקו מדריד צ'לסי החלוץ אלבארו מוראטה. החלוץ הספרדי היה צפוי לעבור ל יובנטוס על בסיס קבוע לאחר תקופת הלוואה ארוכה ואתלטי נואשים כעת להפטר ממנו שנה לפני תום חוזהו. לא סביר שיונייטד תתעניין בשחקן בן ה-29, שהתקשה במהלך שלוש שנותיו בצ'לסי.

ראה גם: