הסוד האמיתי לירידה מוצלחת במשקל הוא לשמור על הפשטות

דיאטה

ההורוסקופ שלך למחר

קייט הריסון



היא שינתה את תוכנית החג והמהירות שעוזרת לאלפים לרדת במשקל בקלות. אבל במשך 30 שנה קייט הריסון ניהלה בקרב מפסיד נגד הבליטה.



רק כשהיא מצאה את הדרך המהפכנית הזו להורדת הקילוגרמים - ספירת הקלוריות במשך יומיים בשבוע בלבד, בעוד שבחמשת הימים האחרים שאתה יכול לאכול מה שאתה רוצה - היא החלה לנצח במלחמה.



הורדתי שלוש מידות שמלה ויותר מ -10% ממשקל הגוף שלי, הכל תוך חמישה חודשים, אומרת הסופרת קייט. מעולם לא היה לי זוג ג'ינס רזה ויום אחד נסעתי לדבנהאם והייתי אצל הקונה האישי וקניתי כמה ג'ינג'ים.

אני עדיין שומר את הבגדים השמנים הישנים שלי, לא כי אני חושב שאני אצטרך אותם שוב, אלא כי הם תזכורת לחיי הישנים.

זה הדבר שעשיתי בחיי שאני הכי גאה בו. אני אוהב את הקריירה שלי בכתיבת רומנים אבל זה עושה הבדל ממשי בחיי אנשים.



כמו רוב הנשים, מאבק המשקל של קייט החל כשהיתה נערה.

אני זוכר שהייתי בבית הספר בגילאי 16 או 17 ולקחתי גבינת קוטג 'וריוויטה למזנון וניסיתי להתקיים על זה - וכמובן שבגיל הזה אתה יכול לעשות את זה, היא אומרת. אני זוכר שכבר בגיל הזה הרגשתי מודע לעצמי בביקיני וכמובן שאתה מסתכל לאחור והייתי במצב טוב אבל לא ראיתי את זה.



שמלה לבנה וזהב

הייתי כמו רוב הנשים שמתקשות להפריד בין רגשותיהן לגבי המשקל לבין מראהן בפועל.

נכנסתי לדבר הזה של יו-יו שבו אתה לא אוכל כמעט כלום במשך שבועות וזה עובד טוב אבל אז אתה חוזר למאכלים רגילים ומשמין.

עבור קייט, בת 46 מברייטון, זה היה תחילתה של מערכת יחסים אהבה/שנאה עם אוכל, שכללה שנים של דיאטה בלתי פוסקת וספירת קלוריות קפדנית.

המשקל הבוגר שלי השתנה בערך בשלוש אבן, וזה די הרבה כשאני רק 5 סנטימטר, ועברתי בין מידה 10 לגודל 16, מה שזכור שאני די נמוך גורם לי להיות מאוד שמנמן ולא מאוד בָּרִיא.

הרגשתי ממש חסר שליטה, אשם באכילת המזונות שאני נהנה מהם ובלי שיש לי גישה בריאה לכל זה.

אנשים מדברים על דיאטת יו-יו וזה בדיוק זה-אנשים מדברים על להרגיש אשמה ולהעניש את עצמך ולחשוב שאם אתה הולך להיות גדול יותר אתה יכול לאכול מה שאתה אוהב.

קייט ניסתה כמעט כל דיאטה, החל מפרק הירך והירך ועד לשומרי משקל ותכניות דלות פחמימות, אך מעולם לא נראתה מסוגלת לשמור על הקילוגרמים.

היא אומרת: זה באמת דורש מסירות נפש לשמור על הדיאטות האלה ובעוד שזה היה בסדר לזמן מה, כשהייתי מתחיל לאכול את המזונות האסורים האלה שוב המשקל היה חוזר.

רק כשקייט התחילה להסתכל על בעיות הבריאות הרחבות יותר הסובלות מעודף משקל, הבינה שהיא באמת צריכה לעשות משהו אחר.

היא אומרת: הגעתי לנקודה שהספיק לי. באבן הכבדה ביותר שלי 11 וחצי הייתי בהחלט באזור הסובל מעודף משקל, לא היה צחוק מסביב. זה גרם לי לרצות להסתתר על החוף, היא אומרת.

אבל זה לא היה רק ​​מראה טוב יותר, זה גם בריאות. אמא שלי חלתה בסרטן השד והסתכלנו לאחור על ההיסטוריה המשפחתית וכמעט כל קרובי המשפחה חלו בסרטן השד.

קירסטי גלאצ'ר סטן קולימור

דודתי מתה מזה והייתי ממש קרוב אליה וחשבתי 'מה אני אעשה בקשר לזה, אני יודע שנשיאת משקל עודף מגדילה את הסיכון'.

שני הוריה של קייט סבלו מסוכרת מסוג II, מחלה נוספת שיכולה להיגרם על ידי משקל עודף. נוסף על כך הייתי לקראת גיל העמידה, וכמו כולם, התחלתי להרגיש פחות בלתי מנוצח מאשר פעם, היא אומרת.

ואז בשנה שעברה קייט תפסה תוכנית BBC Horizon בנושא הרעיון של צום לרדת במשקל והנבט של רעיון לתכנית דיאטה חדשה החל לצמוח.

בהתחלה החברים שלי היו סקפטיים, היא אומרת. הם אמרו שזה לא נשמע בריא במיוחד - כל עצה לגבי תזונה אומרת שאתה צריך לאכול שלוש ארוחות ביום באופן קבוע ושום דבר קיצוני.

התחלתי בהפחתת האוכל שאכלתי יומיים בשבוע והלכתי משם. זה היה פשוט.

תוך שלושה שבועות ירדה קייט וחמישה קילו ובגדיה הרגישו רופפים יותר. חשוב מכך, היא אומרת, היא מצאה תוכנית דיאטה שהרגישה שהיא יכולה לעמוד בה.

כשהתחלתי לרדת במשקל הרגשתי אופוריה, בשיא, וזה לא היה רק ​​בגלל שירדתי במשקל, היא אמרה. הגעתי לסוף החודש וירידה במשקל ולא הייתה שום השפעה על חיי החברה. זה היה שונה לחלוטין מכל דיאטה אחרת שעשיתי במקום שהרגשתי שאני עוברת גיהנום.

עם חמישה ימי חג ושני ימי צום, משטר 5: 2 של קייט אומר שאתה יכול לאכול אוכל רגיל במשך רוב השבוע ולצמצם רק את האוכל במשך 48 שעות.

היא אומרת: מהר מאוד הבנתי שזו תהיה התזונה הקלה ביותר שעשיתי אי פעם, שהיא תהיה בת קיימא ותאפשר לי לאכול את הדברים שאני מאוד אוהבת. לצאת מבלי להרגיש אשם, לערוך חגיגת הפתעה אם משהו ילך כשורה אבל להיות מסוגל לקיים את ימי הצום או את ימי הניקיון בידיעה שאני לא הולך לרעוב.

קייט החליטה לשתף את הצלחתה עם העולם בקבוצת פייסבוק כדי לאסוף חוויות של אחרים. לאחר מכן כתבה את ספרה הפשוט המבוסס על יומן תזונתה.

התוצאה הייתה הצלחה פנומנלית וקייט מסירה זאת בפשטותה.

היא אומרת: ביקורת גדולה על דיאטות היא שהזמן לעשות את זה אבל זה פשוט. אני עובד מהבית אבל זה לא בהכרח מקל. כן, יש לך יותר זמן להכין ארוחות אבל אתה גם ממש ליד פח הביסקוויטים והפיתוי.

אין שום דבר מיוחד בי. עברתי את הדברים הרגילים שיש לאנשים-פרידות, פיטורים, שכולים, דאגות כסף-וביסקוויט או חצי חבילת ביסקוויטים היא הדרך הזולה ביותר לגרום לעצמך להרגיש טוב יותר. אבל זה תיקון זמני. כל כך הרבה מאיתנו הולכים על זה כי זה שם בארון ותוכל להגיע אליו מיד.

כל עוד אתה נמצא במעגל האכילה והאשמה הנוחות הזה, שרבים מאיתנו נמצאים בו, אין בזה שום דבר בריא. אתה פשוט אוכל כי אתה מרגיש טיפה מחורבן ואז אתה מרגיש שנכשלת שוב. מדובר באיפוס החשיבה שלך לגבי אוכל.

קייט מאמינה שהסיבה לכך שכל כך הרבה אנשים נאבקים במשקל בימים אלה היא כמות הג'אנק פוד הזמינה כל כך.

היא אומרת: כשהייתי ילד לא היית מנשנש כל הזמן. היית מרגיש רעב ממש לפני ארוחת הערב וכך זה היה אמור להיות.

אולריקה ג'ונסון דייטים ראשונים

עכשיו זה נראה כמעט כמו התעללות בילדים לתת לילדים שלכם להיות רעבים וכתוצאה מכך אנחנו תמיד מנשנשים בין הארוחות.

משטר הדיאטה של ​​קייט כל כך מוצלח, שגם בן זוגה ריצ'רד יצא לזה לאחר שהעלה במשקל בעקבות ניתוח בכתף. וקייט עצמה מתכוונת להמשיך עם תוכנית האכילה.

היא אומרת: אני עדיין עושה את זה והייתי רוצה לרדת עוד כמה קילוגרמים, לא רק בגלל שזה לוקח אותי מתחת לאבן הבאה אלא כי זה גורם לי להרגיש יותר בריא. יש לי יותר אנרגיה, זה עזר למצבי הרוח ואני מרגיש יותר בטוח. אני מתכוון לעשות את זה לכל החיים.

ראה גם: