רמת המיומנות של אולכסנדר אוסיק 'גדולה בהרבה' מאנתוני ג'ושוע, אומר אגדת UFC

אִגרוּף

ההורוסקופ שלך למחר

אגדת ה-UFC מייקל ביספינג טען שהוא לא יכול לראות את אנתוני ג'ושוע משיג ניצחון נקמה מול אולכסנדר אוסיק בסוף השבוע הבא.



ג'ושוע יתמודד סוף סוף להיות אלוף שלוש פעמים במשקל כבד כאשר יתמודד על אוסיק בפעם השנייה ב ג'דה סופר דום בערב הסעודית ב-20 באוגוסט. הוא יחפש תוצאה שונה לחלוטין בהמשך החודש, לאחר שהוכנס לתיבה מקיפה על ידי האוקראיני בבריטניה בספטמבר האחרון.



רבים בספורט תמכו ביהושע לאמץ סגנון אגרסיבי יותר שלדעתם ייתן לו את הסיכוי הטוב ביותר להשיג גאולה. אולם אלוף ה-UFC לשעבר, ביספינג, מאמין כי כישורי האיגרוף של אוסיק עדיפים בהרבה על אלה של ג'ושוע. הוא אמר הלאה ערוץ היוטיוב שלו : 'אני לא חושב שזה יורד בצורה שונה בהרבה מהראשון.



'כל האנשים, כל המומחים, מה שנקרא מומחים, כולם אומרים טוב שיהושע הוא האיש הגדול יותר. הוא צריך להציק לו, הוא צריך להשתמש בגודל שלו, הוא צריך להשתמש בכוח שלו. למה הם מתכוונים? אני חושב שג'ושוע יגיע עם מוטיבציה רבה. הוא הולך להיכנס עם תוכנית משחק פנטסטית. אני חושב שהוא יצליח הרבה יותר.

'אבל אני פשוט לא רואה דרך לניצחון. אוסיק הראה את עצמו כמתאגרף טוב יותר, בעל עבודת רגליים טובה יותר, בעל מנת משכל קרב גבוהה יותר, אם אני כנה. ואני אומר את זה בתור מעריץ של אנתוני ג'ושוע אז אל תכעסו עליי כל מעריצי האגרוף הבריטים. הידע הנפוץ הוא שגדול טוב מנצח קטן טוב וזה נכון, אבל אני חושב שרמת המיומנות שיש לאסיק הרבה יותר גדולה כדי להפריך את המיתוס הזה או ההיגיון הנפוץ הזה'.

'ואסיק לא בדיוק קטן. הוא לא משקל טובר מחורבן נכון? הוא עדיין בגודל טוב, הוא איש גדול, הוא מכה מספיק חזק כדי שגם ג'ושוע יכבד אותו'. ג'ושוע ספג ביקורת קשה על גישתו לעימות הראשון עם אוסיק ונפרד מהמאמן הוותיק רוב מק'קרקן.



האם אנתוני ג'ושוע יביס את אולכסנדר אוסיק? ספר לנו ב- מדור הערות לְהַלָן

 אנתוני ג'ושוע יחפש נקמה מול אולכסנדר אוסיק
אנתוני ג'ושוע יחפש נקמה מול אולכסנדר אוסיק ( תמונה: מארק רובינסון)

יש לו הוסיף המאמן המנוסה רוברט גרסיה לקבוצתו לקרב, שעבד עם 14 אלופי עולם בקריירה שלו. זו תהיה הפעם השנייה שג'ושוע יחפש נקמה לאחר שהבטיח את הניצחון בגומלין על אנדי רואיז ג'וניור במזרח התיכון ב-2019.



גרסיה לא מסכים עם ביספינג ובטוח שלג'ושוע יש את כל היתרונות לנצח את אוסיק בסוף השבוע הבא. 'זה הדבר היחיד שאנחנו צריכים לעבוד עליו הכי הרבה, הלך הרוח שלו', אמר גרסיה. אחרי הקרב האחרון אולי התבוסה הזו השפיעה על הלך הרוח שלו ואולי גרמה לו לא להאמין בעצמו.

'יש לו כוח? כן והכל פיסית לטובתו כולל טווח ההגעה והגובה שלו. אולי לוחם בעבר היה שלילי לגבי עצמו אבל עכשיו זה התפקיד שלי ושל אנחל פרננדס להפוך את זה'.

ראה גם: