עדכוני השביתה של Ryanair 2018: חברת התעופה מבטלת 150 טיסות ביום שישי לקראת תקיפות של צוות תא הנוסעים, אך לא תציע ללקוחות פיצוי

Ryanair

ההורוסקופ שלך למחר

(תמונה: הרשות הפלסטינית)



Ryanair חשפה כי היא נאלצה לבטל 150 טיסות המתקיימות ביום שישי הקרוב (28 בספטמבר) לקראת תקיפות של צוות תא הנוסעים שאמורות להתרחש ברחבי אירופה.



הוא זאק אפרון גיי

חברת התעופה מסרה כי כל הלקוחות המושפעים קיבלו הבוקר הודעות דוא'ל וטקסטים המודיעים להם על הביטולים.



הוא אמר במקור ש -190 טיסות יבוטלו, אך זו הצטמצמה ל -150, שלטענת חברת התעופה מהוות רק שמונה אחוזים מ -2,400 טיסות סדירות - אך אין ספק שזה לא ייתן נחמה לאלפי הנופשים שתוכניות הטיול שלהם היו נזרק לחוסר סדר.

חברת התעופה עומדת כעת בפני תקיפות מצד צוותי תא הנוסעים ברחבי ספרד, בלגיה, הולנד, פורטוגל, איטליה וגרמניה לאחר שלא הצליחה להגיע להסכם במהלך משא ומתן עם איגודים.

היא טוענת כי פנתה לאיגודים אלה כדי לנסות ולנהל משא ומתן על הסכמים דומים לאלו שהיא מנהלת משא ומתן עם צוות טייס ו/או תא תאגיד באירלנד, בריטניה, איטליה וגרמניה.



מטוס נוסעים של Ryanair נוחת על המסלול בשדה התעופה לוטון (תמונה: Getty)

ראוי לציין כי לא רק צוות התא של Ryanair מכה, שכן האיגודים מייצגים שורה של חברות תעופה.



קני ג'ייקובס של Ryanair אמר: 'אנו מתנצלים בכנות בפני אותם לקוחות שנפגעו מהשביתות המיותרות האלה ביום שישי, שעשינו כמיטב יכולתנו להימנע מהן, בהתחשב בכך שכבר הצענו לאיגודים אלה הסכמי הכרה, הסכמי עבודה קיבוציים ומעבר לחוזים מקומיים. /חוק בשנת 2019.

'השביתות המיותרות החוזרות ונשנות אלה פוגעות בעסקיה של Ryanair ובביטחון הלקוחות שלנו בזמן שמחירי הנפט עולים מאוד, ואם הם ימשיכו, זה בלתי נמנע שנצטרך להסתכל שוב על גידול הקיבולת שלנו בחורף ובקיץ 2019.

'אנו מקווים שהאיגודים הללו יראו את השכל הישר ויעבדו איתנו לסיים הסכמים לטובת הטייסים ואנשי הקבינה במהלך השבועות הקרובים מבלי להפריע יותר ללקוחותינו או לטיסותינו.

'כשאנחנו יכולים לבצע עסקאות בהצלחה עם איגודים באירלנד, בריטניה, גרמניה ואיטליה, מדוע כמה איגודים בבלגיה, הולנד וספרד לא מבצעים עסקאות דומות?'

רוברט פטינסון קריסטן סטיוארט

הנה כל מה שאתה צריך לדעת על השביתות ...

מתי השביתה?

הפעולה התעשייתית תתקיים ביום שישי ה -28 בספטמבר 2018.

מי משתתף?

חברי צוות תא נוסעים משמונה איגודים יפגעו ברחבי ספרד, בלגיה, הולנד, פורטוגל, איטליה וגרמניה. ראוי לציין כי לא כל צוות התא הוא Ryanair, אלא שחלק מאנשי הצוות שלהם חברים באיגודים השובתים ולכן מצטרפים ליציאה מההליכה.

(תמונה: AFP)

מדוע הם בולטים?

נראה שהנושא העיקרי הוא סביב חוקי העבודה, כאשר איגודים מבקשים חוזים לעובדים הנמצאים תחת מדינותיהם שלהם & apos; חוקי עבודה. כרגע הם מועסקים תחת חוזים איריים, כלומר הם לא בהכרח נופלים תחת החוקים המקומיים שלהם.

עם זאת, Ryanair אומרת שהיא 'כבר הציעה לאיגודים אלה הסכמי הכרה, הסכמי עבודה קיבוציים ומעבר לחוזים/חוק מקומיים בשנת 2019' - ושוב, לא רק צוות Ryanair יוצא לשביתה, אלא האיגודים הכלליים המייצגים. צוות במספר חברות תעופה.

איך אדע אם הטיסה שלי השפיעה?

אין רשימה מוחלטת של Ryanair טיסות, אך חברת התעופה אומרת שהיא יצרה קשר עם כל הלקוחות שנפגעו באמצעות דואר אלקטרוני או הודעת טקסט. אם אתה אמור לטוס ביום שישי ולא יצרו איתך קשר אז הטיסה שלך עדיין צריכה להתקדם. אם אינך בטוח שאתה יכול לבדוק שוב על ידי יצירת קשר מרכז העזרה של Ryanair .

האם אני זכאי לפיצוי אם הטיסה שלי מבוטלת?

Ryanair אמרה כי היא לא תציע פיצויים ללקוחות שנפגעו - אך חברת התעופה אומרת שהיא אכן הציעה ללקוחות המושפעים אפשרות להחזר כספי או העברה חינם לטיסה אחרת.

בהודעת חברת התעופה נמסר: 'על פי חקיקת EU261, אין לשלם פיצויים ללקוחות כאשר העיכוב/ביטול (השביתה) אינו בשליטת חברת התעופה. אם השביתות האלה, על ידי מיעוט זעיר מאנשי צוות Ryanair, היו בשליטת Ryanair, לא היו שביתות ואין ביטולים.

ריברדייל עונה 4 תאריך יציאה בבריטניה

'בשנים האחרונות שבמהלכן היו יותר מ -15 ימים של תקיפות של טייסים ואנשי תא נוסעים בגרמניה, לופטהנזה לא נדרשה לשלם פיצויים מסוג EU261. באופן דומה, גם ברישום הסמכות הבריטית צריך להסביר מדוע לא נקטה שום פעולה EU261 נגד BA במהלך השביתות של צוות תא הנוסעים בשנה שעברה. '

עם זאת, אם נפגעתם וחושבים שאתם זכאים לפיצוי, עדיין תוכלו להגיש תביעה מול Ryanair עצמה, למרות שהם אמרו שהם לא ישלמו.

אם אינך שבע רצון מהתגובה של Ryanair, תוכל לבחור להעביר את תביעתך לשירות פתרונות סכסוכים חלופיים - למידע נוסף בנושא אתר רשות התעופה האזרחית .

תוכל גם לברר פרטים נוספים על זכויותיך לפיצוי במדריך העיכובים והביטולים של NEWSAM Money.

ראה גם: