סקירת Sega Mega Drive Mini: תחיה מחדש את ילדותך עם בילוי אוהב זה של תחנת כוח משנות ה -90

Sega

ההורוסקופ שלך למחר

כשגדל בשנות ה -90 היה נושא אחד של אותה תקופה שחילק אנשים שאין כמותם, טענה אחת שפיצלה בתים והרסה חברויות - האם אתה נינטנדו או סגה?

מגה דרייב המקורי עם הקונסולה השחורה והמעוקלת שלו פגע בחופינו עוד בשנת 1990 והעיף את כולם.



הגרפיקה של 16 מגה -ביט והסאונד המהמם היו הדבר הקרוב ביותר לגרפיקת ארקייד בבית באותה תקופה. קילומטרים לפני מערכת Nintendo Entertainment המקורית, זו הייתה מכונה עוצמתית המיועדת לבני נוער ומבוגרים.



fortnite מקומות ריקוד אסורים עונה 7

עם משחקי מחשבה כמו Road Rash, Mortal Kombat, ואחריהם כותרות כמו Night Trap, סגה תמיד דחקה את גבולות המשחקים, מנסה להיות האנטיתזה של נינטנדו.



ה- Mega Drive החזיק מעמד - גם כאשר הופיע ה- SNES האהוב ביותר - ושניים אלה היו הכבדים של המשחקים בשנות ה -90.

מהר קדימה לשנת 2016 והמשחק Nintendo Classic Mini שוחרר, ובעקבותיו הגיע הסופר נינטנדו קלאסי מיני, שניהם מצליחים להפליא.

מיני הקונסולות האלה היו להיט אדיר בקרב גיימרים נוסטלגיים בגיל מסוים, והיו להם הצלחות כמו ה- Super NES mini וכישלונות כמו ה- Sony PlayStation Classic.

אז, זה היה רק ​​עניין של זמן עד שסגה תיכנס לפעולה.



סוף סוף Mega Drive Mini של Sega (תמונה: NEWSAM Online)

מגה דרייב מיני, שנוצר בתוך הבית ב- Sega, אינו דומה לקונסולות המיני של משחקי AT Games הקודמות שיצאו בעבר, שהיו ידועות בבעיות ביצועים וסאונד.



ראשית מגה דרייב נראה מדהים; האריזה היא העתק של גרסת האזור שלך למערכת משחקי המחשב, שהיא מגע ממש נחמד, פוגע בך בגעגוע של געגוע לפני שהיא אפילו הוציאה מהקופסה.

אפילו האריזה היא רטרו (תמונה: NEWSAM Online)

תשומת הלב האוהבת לפרטים על צורת הקונסולה, הלחצנים והחוגות מתאימים, כאשר כפתור ההפעלה פועל וכפתור האיפוס מעלה את התפריט. ולמרות שהוא לא מוצק, המבנה הקל שלו שומר על נוחות לקחת אותו לבית של חבר.

חריץ הקרטון אפילו נפתח, מה שלא משרת שום מטרה אבל נראה מגניב. לדגם היפני יש מיני Mega CD, 32X ומחסניות משחקים שתוכלו להציב בחריץ, ובעוד שהם גם לא עושים שום דבר הם נראים מדהים והם יאהבו את המעריצים.

חתונת מותג קייטי פרי ראסל

ה- Mega Drive Mini מגיע עם שני בקרים (תמונה: NEWSAM Online)

דניאל רדקליף הארי פוטר

הבקרים המעוקלים הם בדיוק כפי שאני זוכר אותם - הממשק הפשוט עם שלושה כפתורים של בקרי מגה דרייב מוקדמים אך עם תקע USB סטנדרטי, שיכול להפוך משחקים כמו סטריט פייטר למאתגרים קצת יותר לשחק.

שני בקרים ארוזים בקופסה, המאפשרים פעולה מרובת משתתפים.

העיצוב המעוקל השחור, המזכיר בבטראנג, בתחילה הרגיש גדול בהרבה, אך הוא בדיוק באותו גודל כמו המקוריות, ואף מרגיש בנוח בידיים בוגרות לפרקי זמן ממושכים.

יש 42 קלאסיקות לבחירה (תמונה: SEGA)

התפריטים גם מזכירים את האסתטיקה של סוף שנות ה -80 המוקדמות של שנות ה -90, כאשר מוצגים רשתות ואמנות קופסאות ניאון וקופסאות משחק. אפילו מוזיקת ​​המידי, שהולחנה על ידי מלחין רחובות הזעם המפורסם יוזו קושירו, נשמעת כמו רמיקס לנושא אזור Sonic starlight.

אתה יכול לארגן משחקים לפי האלף -בית, לפי תאריך ההוצאה או אפילו ז'אנר, מה שעוזר לך לנווט ברשימת הכותרות האגדיות.

המכשיר כולל 42 משחקים, שהם יותר מכל מערכת רטרו עד כה. יש מגוון טוב של משחקים החל מהביטויים כמו Street Fighter 2 ו- Streets of Rage 2 ועד משחקי תפקידים כמו Phantasy Star IV ו- Shining Force.

אף מכונת סגה לא תהיה שלמה ללא הטשטוש הכחול עצמו וסוניק וסוניק 2 נמצאים כאן - למרות שנעדרים באופן בולט סוניק 3 וסוניק וקרוקס. חלק מהמהדורות המוקדמות מהאוסף יכולות להרגיש קצת מסורבלות, אבל זה היה פשע לא לכלול משחקים כמו Altered Beast.

נסה את כוחך בסוניק של בית הספר הישן (תמונה: SEGA)


המשחקים פועלים ממש טוב ללא פיגור ניכר מכניסת בקר למשחקים, והיו בסדר חוץ מכמה ספריטים מהבהבים בסוניק ובסוניק 2.

סיימון קינג אופנוען שעיר

אתה יכול לשחק את המשחקים ביחס הגובה -רוחב בגודל 4x3 המקורי שלהם או 16x9, שנראה כמו סיוט מתוח. אם אתה רוצה להרגיש ממש בית ספר ישן או אם הטלוויזיה המושלמת שלך עם מסך שטוח נראית חדה מדי, תוכל להוסיף קווי מסך קלאסיים, וזו תוספת נחמדה.

קרא עוד

סקירות המשחקים האחרונות
The Legend of Zelda: Skyward Sword HD קריסטלים מוסך בונה המשחקים אגדת מאנה רמסטר


אחת התכונות המרשימות ביותר היא שאתה יכול לשנות את השפה בתפריט, כשהמשחקים משתנים לגרסת האזור הזה.

לא רק הקופסא בתפריט משתנה, אלא שיש כיף למצוא מעריצים בניסיונות בגרסאות שונות לראות תוכן שאולי הוסר באזור המקורי שלהם.

ה- Mega Drive Mini הוא בילוי מושלם של המקור האהוב והעיד על מורשתו במשחקים, נהדר לגיימרים מזדמנים ולמעריצי Mega Drive הקלאסיים.

תמונות חתונה של kym marsh וג'יימי לומס

עם מבחר משחקים מגוון ומוצק וכמה תכונות מהשורה הראשונה, הוא מעלה את עצמו למלך קונסולות המיני רטרו.

Sega Mega Drive Mini זמין החל מה -4 באוקטובר תמורת 69.99 ליש'ט

ראה גם: