דיבור ישר והמילה f - FAT: ירידה במשקל סגנון סטיב מילר

דיאטה

ההורוסקופ שלך למחר

סטיב מילר-9.jpg

סטיב מילר היה בעודף משקל רביעי - עכשיו הוא לא ייתן ללקוחות סנטימטר



הוא סיימון קאוול של עולם ההרזיה שחושב שגורו האופנה גוק וואן מדבר 'שטויות', מועדוני הרזיה 'מדכאים' ותזונה מגבילה היא 'b ******'.



המהפנט סטיב מילר משתף את סגנונו הישר של סיימון, אבל גם את יכולתו לדחוף אנשים להצליח.



לקוחותיו לירידה במשקל איבדו במקום ה -2 תוך חודשים רבים, וחשוב מכך, שמרו על המשקל.

אם אתה מחפש טפיחות ידיים עדינות ומישהו שיתרכך בנושאי הגודל שלך, המשך לחפש. סטיב הוא מאמן שמסרב להחמיץ ללקוחות. הוא מניע בעל פה מוטורי החותך דרך קלפטראפ ומקבל תוצאות אמיתיות בכך שהוא ישיר. ישיר מאוד.

'אני לא מפחד להשתמש במילה f - FAT!' אומר סטיב.



״אנחנו הבריטים נרתעים מהמילה הזו, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם זה. אשמח לראות כתוב בתפריטים, & אם אתה שמן, תחשוב לפני שאתה מזמין &. על אריזות סיגריות אנו נותנים אזהרות לגבי המחיר הבריאותי - מדוע לא אוכל?

״אנשים אוהבים את הגוק וואן מצפים אותו לסוכר ואומרים שנשים מעוקלות או שוררות. זה שטויות גמורות. הם שמנים ולרוב לא מסוכנים, ולכן הם צריכים לדעת את האמת.



סיינטולוגיה של will-smith

״לקוחות מדי פעם מזילים דמעה כשאני משתמש במילה שומן. אבל לבכות לתוך סופגנייה זה לא יהפוך אותם לרזים. '

בכנות כה עזה נגד שומן, זה נשמע כאילו סטיב, שיש לו תרגול בסוליהול, ווסט מידלנדס, אולי לא יזכה להרבה חברים.

אבל המציאות היא הפוכה. השיטות הייחודיות שלו הפכו אותו לאיש הנבחר לעמוד בראש תוכנית ההרזיה של סקיי 1, ומשמעות הדבר הוא שהוא מוזמן עם לקוחות עד לשנה הבאה.

'במיוחד נשים מוצאות גישה זו מועילה. הם אומרים שאני כנה מרעננת כי אפילו המשפחה שלהם לא תספר להם איך הם באמת נראים ', אומר סטיב.

״אני אומר להם מה אנשים באמת חושבים כשהם מסתכלים על אנשים שמנים. אני אומר להם, אם אתם סובלים מהשמנת יתר, אני מצטער אבל עליכם לשלם עבור שני מושבים במטוס.

״זה נשמע קשה, אבל אני גם אומר להם שאני אתמוך בהם לאורך כל הדרך. אני לא אהיה החבר הכי טוב שלהם שלא מפחד להגיד את האמת.

'אני אף פעם לא צועק כי אני לא צריך - הטון שלי חזק מספיק. אני אף פעם לא מציק, אף פעם לא משתמש במילה האשמה. אבל אני כן מודיע ללקוחות כיצד בדיוק הציבור רואה אותם ואני אומר להם שלא הרבה אנשים ימצאו אותם מושכים מכיוון שיש כל כך מעט צ'ייסרים שמנמנים בחוץ.

'אבל אני לא אתן להם סנטימטר - הם כבר נתנו לעצמם יותר מדי. אני לא אדבר, כי כבר היה להם מספיק ממתקים. ולא יהיה לי שום דבר מזה & quot; אה, אני בעל עצמות גדולות & apos; זבל. אם הם יוצאים עם תירוצים, אני מסתכלת להם בעיניים ואומרת, 'אז תישארי שמנה. אל תבזבזו את זמני & '

רוב הלקוחות של סטיב ניסו ולא הצליחו לרדת במשקל או לשמור על ירידה במשקל שלהם במועדוני הרזיה, שרואים עלייה במספר החברות בינואר כאשר אנשים מתחילים את הדיאטה לשנה החדשה.

עצם האזכור של מועדונים כאלה גורם לסטיב לגנוח. מיותר לציין שהוא לא מעריץ.

דואר איגרות חוב פרימיום

'איכס!' הוא אומר. ״אני מוצאת שקבוצות הרזיה מדכאות מאוד. אין פלא שאתה לא יורד במשקל אם אתה יושב ליד מישהו שהוא בן 20 ומחיאות כפיים על ירידת חצי קילו. הם יכלו ללכת לאולם לפני השקילה ולאבד את זה.״ ואל תתחיל אותו בדיאטות מלאות כללים ומגבלות.

הולי ווילובי בתחתונים

'דיאטות נוקשות הן b ****** s!', הוא אומר.

'להגיד למישהו שהוא לא יכול לאכול את זה, אסור לגעת בזה. זה כמו להגיד שלעולם לא אוכל לקיים יחסי מין שוב. עומס יתר של תסכול.

האמת היא שצריך למיין את הלך הרוח קודם. זה המוח על מגש - או המוח על השמן. '

גם תזונאים לא בורחים מזעם של סטיב.

'תזונאים מזיקים לנו', הוא מתעקש. 'הם מבלבלים את כולם. דקה אחת אומרים לנו לאכול מרגרינה ולא חמאה, ואז כולנו מוזהרים לא לאכול שוב מר. אחד מגדיר אגוזים כאוכל השטן כי הם משמינים, ואז אחר מצווה על כולנו לאכול עוד אגוזים. כולם לא מסכימים״.

אפילו טיפולי היפנוזה אחרים מקבלים את זה בצוואר.

'אני נדהם כמה היפנו -מטפלים שמנים יש', אומר סטיב. 'הם לא צריכים לקחת כסף לאנשים לטיפול בהרזיה. זה כמו הונאה. '

סטיב, שבעבר היה בעודף משקל רביעי, משתמש בשילוב של מפגשי אימון והיפנוזה אחד לאחד, טקסטים, מיילים וסקייפ ושיחות טלפון כדי לתמוך בלקוחות בדרך להשגת מטרות ההרזיה שלהם.

רובם מדווחים אליו כל יום.

הוא מתעקש שתוכניות הארוחה שלו, שעוקבות אחר חוק 80-20 (80% מהזמן אוכלות בריא, 20% פחות), הן השכל הישר, כפי שמפורט בספרו סודות ההרזיה של SteveMiller.

״אין חוקים מסובכים, רק הרבה מזונות טריים ולא מעובדים. אכילה בריאה היא קלה ואסור שתהיה מייסרת.

'אם הלקוחות אומרים לי שהם אוהבים המבורגר וצ'יפס, אני אומר שיש להם אותו במידה. קח את הקארי ובקבוק היין, אבל תאכל היטב לשאר השבוע.

דיאטות אינן נוגעות לחסך.

'אני אומר ללקוחות, & אם אתה עושה כדברי, אתה תרד במשקל ותלמד כיצד להרחיק אותו.'

'אני חייב להיות חזק איתם. אני יודע שאני נשמע קשוח, ואני קשוח. אבל האם אתה יודע מה אני מרגיש כשהם מפסידים 2, 6, 10? נרגש לגמרי - וכל כך גאה שיכולתי להתפוצץ״.

אולי סטיב הוא בכל זאת רך.

המשמעות המקראית של 38

הטיפים המובילים של סטיב

  • תפסיקו עם תירוצים. דמעות ורקמות לא יעניקו לך גוף מגרה.
  • קום מהספה. ספות מאכילות את הצד האחורי.
  • תפסיקו להתלונן על יחסו של הציבור לאנשים שמנים. לא תשנה אנשים - אז שנה את עצמך במקום זאת.
  • מיין את דעתך. התמקדו בתוצאה הסופית והפסיקו לגנוח עליה.
  • הפכו את ה ** e הקטסטרופלי שלכם ל- a ** חמוד והתחילו לעשות תרגיל עדין.
  • צרבו את ספרי הדיאטה שלכם. הם בזבוז זמן מוחלט.

סטיב אמר לי שאני מאוד מאוד שמנה & apos; - רק הדרבן שהייתי צריך

רייצ'ל לפני ואחרי עבדה עם סטיב

רייצ'ל ווינסטון (42), יועצת IT מניונסון, וורוויקשייר, הפסידה במקום ה -10 מדהים בשנה אחת בלבד מאז פגישתה הראשונה עם סטיב. היא מאמינה שזו ירידה דרמטית במשקל שאפשרה לה לזהות גידול בשד.

הייתי סובל מהשמנת יתר חולנית וממש לא מרוצה מכך. ניסיתי להרזות עם השנים, אך בסופו של דבר החזרתי יותר ממה שהפסדתי. התמכרתי למאכלים, כמו צ'יפס וגבינה וקרקרים.

שמעתי על התוצאות של סטיב וראיתי אותו בטלוויזיה, אז חיפשתי אותו. הוא היה איתי ישר מהרגע שנפגשנו.

קל להכחיש שאתה שמן כשאתה משתמש בשפה מפייסת כמו & apos; plus-size & apos; או & apos; עודף משקל & apos ;. סטיב לא אמר כלום מזה - לא אמרתי שאני גדול אבל יפה. הוא הושיב אותי ואמר, 'רייצ'ל, את מאוד מאוד שמנה. אבל אני יכול לעזור '.

הוא גארי עוזב את קורי

אני אוהב את הגישה הישירה שלו. הוא לא מקבל תירוצים וזה מה שאני צריך. זה לא מדרבן אותי לפעולה שיגידו לי שזה בסדר כשאני עולה במשקל. במקום זאת, מוטיבציה והתרגשות הם הכלים החשובים ביותר בגישתו של סטיב.

אני מקבל יותר זמזום מההפסד על הכף מאשר מהאוכל.

היפנוזה באמת הטמיעה את השליטה בהרגלי האכילה שלי בנפש שלי וגרמה לי לזהות הרגלים שצריך לשנות. על ידי חיזוק ההערכה העצמית שלי, סטיב גרם לי להרגיש שאני יכול להתגבר על התשוקה שלי לאוכל. אם הייתי מתאמן, הייתי שומע את קולו בראש שלי אומר: 'אתה שורף שומן ואתה נפלא!'

הוא תמיד אומר שאסור לפחד מאוכל. אם אתה רוצה המבורגר, קנה אחד - רק לא כל יום.

כשהגעתי לירידה במשקל ה -10 הקסומה, שנינו היינו באקסטזה.

אני משוכנע שבלעדיו לא יכולתי לזהות גידול בשד שלי לעולם. ככל שהמסגרת שלי הלכה והתמעטתי, נעשיתי מודעים יותר לגוף ונבהלתי למצוא גוש.

למרבה המזל, זה היה שפיר, אבל הייתי צריך לעבור שני סבבי ניתוח כדי להסיר אותו בינואר האחרון.

אני מרגיש מאושר ובריא יותר מאשר אי פעם. נדרשה קצת אהבה קשה להביא אותי לכאן, אבל זה היה שווה את זה.

למידע נוסף על התוכניות של סטיב, בקר yourweightlossmaster.com

ראה גם: