סטיבי ריי ניצח את אנתוני פטיס בפעם השנייה כדי לעלות לגמר PFL מיליון דולר

טוֹב

ההורוסקופ שלך למחר

סטיבי ריי יפגוש את אוליבייה אובין-מרסייר לאחר שהצמד זכה בחצי גמר PFL במשקל קל בניו יורק הלילה.



כוכבי ה-UFC לשעבר הובילו את כרטיס הפלייאוף במחלקות הקל והקל-כבד, שישה שבועות בלבד לאחר פגישתם הראשונה. ריי קיבל הגשת טוויסטר מדהימה בקרב האחרון שלהם, והצליח לעשות זאת שוב, הפעם בכרטיס הניקוד של השופטים בהחלטה פה אחד.



הקרב משך בית עמוס לתיאטרון Hulu של מדיסון סקוור גארדן, עם מפורסמים מכל עולמות הספורט, המוזיקה והמדיה החברתית, כולל הראפר Fat Joe, כוכב הטיק טוק ליבר קינג וברנדון ווקר מ-Barstool Sports. והאירוע לא אכזב עם אקשן מלהיב מתחילתו ועד סופו, כולל הפסקת סיבוב ראשון בין רוב ווילקינסון ודלן מונטה.



התחלה איטית ראתה את ריי ופטיס ננעלים על הכלוב מוקדם, ואף אחד מהגברים לא היה מעורב ביריות כבדות בחילופים המוקדמים. מעריציו של אלוף ה-UFC לשעבר יצאו בכוח בקריאות תמיכה לאיש שלהם מוקדם, אבל הוא מצא את עצמו על הגב בסיבוב הראשון, למרות שהוא חסם את ניסיונותיו של ריי לעבוד.

והקהל הקיבוצי עמד על הרגליים כשריי נעל חנק עמוק על הקרקע, רק כדי שפטיס יצוץ וסיים את הסיבוב עם מכות. לקראת תחילת השני, הוא כמעט הנחית בעיטת ראש גדולה, אבל עד מהרה זה שוב היה ריי בשליטה על הקרקע.

ריי לקח את גבו של פטיס לקראת סוף הסיבוב, אבל לא הצליח לגרום לתאורה, או הטוויסטר המפורסם שלו, להכות פעמיים. הצמד נכנס לשלישי עם הסקוטי בראשות הסיבוב החמישי ברציפות שלהם יחד, אבל פטיס הנחית כמה מהבעיטות שלו בפטנט.



שואב האבק הטוב ביותר מתחת ל-50 פאונד

האם אתה מאמין שסטיבי ריי יזכה בטורניר הקל משקל של 1 מיליון דולר ב-PFL? תן לנו לדעת את המחשבות שלך בקטע ההערות לְהַלָן!

הסיבוב השלישי לטובתו של פטיס, והוא כמעט הצליח לסיים ממש בסיום עם סדרת בעיטות. אבל הקרב הלך בסופו של דבר לכרטיסי הניקוד של השופטים והלך לטובת ריי.



אובין-מרסייר לקח ניצחון פה אחד על אלכס מרטינס בפלייאוף שלו, כמעט עצר את הקרב במספר הזדמנויות. הוא הולך לקראת סיכוי לפרס מיליון דולר ברצף ניצחונות של חמישה קרבות מאז שעזב את ה-UFC, ויהיה חידה קשה לפתרון עבור הסקוטי.

בינתיים הוכרעו גמר המשקל הקל-כבד, כאשר עומרי אחמדוב יגיע לגמר מול רוב ווילקינסון. הרוסי הוציא ניצחון מכריע על ג'וש סילבירה כדי לזכות במקומו, בעוד ווילקינסון עשה זאת תוך סיבוב באמצעות ברך מעופפת.

אבל לאוסטרלי לא היה הכל בדרך שלו במהלך פתיחת הקלפים הראשית הקצרה. הוא הופל בשניות הפתיחה לפני שהרוויח את דרכו חזרה לקרב ובסופו של דבר הנחית ברך מסיבית כדי לסגור את ההצגה בתוך הסלבו הפותח.

ראה גם: