Virgin Media מקפיאה את השכרת הקווים ללקוחות פגיעים - כך תשלם במקום זאת

וירג'ין מדיה בע'מ

ההורוסקופ שלך למחר

וירג'ין היא הרשת הראשונה שמציעה הקפאת פרסים ללקוחות פגיעים(תמונה: Getty)



וירג'ין מדיה השיקה תוכנית חדשה 'Talk Protected' שתקפיא את השכרת הקווים עבור לקוחותיה המבוגרים והנכים המסתמכים ביותר על הטלפון הביתי שלהם.



חברת הטלקום פרסמה את ההודעה שעות ספורות לאחר שאופקום פתחה בחקירה חדשה לגבי עליית קווי הטלפון העולים לצרכנים שבוחרים לֹא להוציא מנוי בפס רחב.



הרגולטור אמר כי קשישים ופגיעים מושפעים במיוחד מעליית העלויות - מהווים חלק ניכר מ -10% ממשקי הבית שאין להם חבילת מנוי - ולעתים רחוקות הם עוברים בין ספקים.

היא זיהתה את מובילת השוק וירג'ין מדיה כחברה שמחייבת את רוב עבור מנויים לקווים נייחים בלבד - עם דמי שכירות של 19 ליש'ט, בהשוואה לדואר במחיר של 16.99 ליש'ט לחודש בלבד.

כחלק מהתוכנית החדשה של וירג'ין מדיה, דמי השכרת הקווים יוקפאו בסכום של 17.99 ליש'ט ללא עליות עתידיות עבור לקוחות זכאים.



משמעות המספר 25

האם אני כלול בהקפאת המחיר?

וירג'ין מדיה אמרה כי 'שיחה מוגנת' היא תוכנית מקיפה לטלפונים בלבד המיועדת לאנשים שפעמים רבות אין להם שירות בשוק הטלקום בבריטניה, יש להם פחות ברירה ואינם יכולים לנצל את מלוא היתרונות של שדרוגי טכנולוגיה ושירותים חדשים.

לקוחות הנמצאים כעת בתכניות הטלפונים בלבד של Virgin Media אשר מעל גיל 65, או בעלי צרכי נגישות נוספים, כולל בעיות שמיעה, ראייה, דיבור וניידות, ישודרגו לשכבה החדשה החל מינואר 2017.



ההקפאה של השכרת קו תחול על מחירים חדשים שנכנסו לתוקף החל מה -1 בנובמבר 2016 - השכרת קו ללקוחות זכאים ל- Talk Protected תישאר במחיר של 17.99 ליש'ט.

אלה מעל גיל 65 עם שירותי Virgin Phone בלבד, ואלה עם:

טעינת סקר

האם אתה עדיין משתמש בקו נייח?

500+ הצבעות כה רחוקות

כןאל

כמה אשלם?

כחלק מ- Talk Protected, דמי השכרת הקווים יוקפאו בסכום של 17.99 ליש'ט ללא עליות עתידיות, ולקוחות זכאים יקבלו גם 5 ליש'ט הנחה מתוכניות אחרות של וירג'ין טלפון כגון Talk More Anytime ו- Talk More International Anytime. בנוסף, לקוחות Talk Protected יקבלו:

סלבס כנסיית סופי יוצאים לדייטים
  • שיחות ערב וסופ'ש כולל לקווים נייחים בבריטניה

  • שיחות כולל למספרים 0845 ו -0870 ושאלות ספרייה (118 180)

  • חיוב נייר ללא עלות נוספת

    ppi טוען מעל 10 שנים
  • תצוגת שיחות ללא עלות נוספת

  • תא קולי ללא עלות נוספת

  • אפשרויות תשלום גמישות

גרגור מקניל, מנכ'ל צרכנות ב- Virgin Media אמר: 'עבור אנשים מסוימים הקו הקווי שלהם הוא חבל ההצלה שלהם - חשוב שמי שמסתמך יותר על שירות זה לא יישארו מאחור.

'לקוחות קשישים ובעלי נגישות שרוצים רק שירות טלפוני אמין נוטים לרוב לחנות מבצעים ואינם נהנים מחבילות זולות יותר כולל פס רחב או טלוויזיה.

סלע אהבה צרפתי

'על ידי הקפאת דמי השכרת קווים ושינויי מחירים באמצעות Talk Protected, אנו מבטיחים שלקוחות אלה יקבלו מאיתנו ערך טוב עוד יותר ויקבלו את השירות עליו הם מסתמכים.

מארק אטקינסון, מנכ'ל צדקה לנכים סקופ, אמר: 'החיים עולים יותר אם אתה נכה - מציוד מומחה וכלה בחשבונות דלק גבוהים יותר מחקרים מראים כי עלויות אלה מסתכמות בממוצע ל -550 ליש'ט לחודש.

'כ -25 אחוז מהנכים מעולם לא השתמשו באינטרנט, מה שהופך את הטלפון הקווי שלהם לאמצעי תקשורת חשוב ביותר'.

האם עלי ליצור קשר עם וירג'ין מדיה?

לקוחות טלפוניים בלבד מעל גיל 65 או שכבר רשמו או הודיעו ל- Virgin Media על צרכי הנגישות הנוספים שלהם, יועברו לתעריף החדש בינואר. לקוחות זכאים לטלפון בלבד יוכלו לקנות את Talk Protected החל מה -1 בינואר.

מווירג'ן מדיה אומרים כי יצור קשר עם הלקוחות הקיימים הזכאים וישודרג אוטומטית לשכבה Talk Protected.

קרא עוד

חסוך כסף על בידור
עסקאות אייפון עסקאות טלפון ופס רחב הקווי מתכנן להימנע בלבד הקפאת המחירים של Virgin Media

ראה גם: